![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ge meer verwacht van uw sessie?
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je vandaag nog komen?
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Werk om te leven, leef niet om te werken. Geniet, maar met mate(n) Dronkoers ![]() Dat zijn er veel he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat die dochter van je collega betreft: hier worden veel jonge meisjes verkracht door allochtonen. Dikwijls ook groepsverkrachtingen. Zelf heb ik me ook twee maal met succes tegen allochtone heethoofden kunnen weren. Uiteindelijk niet tegen een autochtoon waarvan ik dacht dat hij een vriend was, maar dat is een ander verhaal. Feit is dat ik verschillende meisje ken die hetzelfde meemaken. Het gebeurd bijna dagelijk dat enkele kutmigrantjes denken dat ze met onze meisjes kunnen doen en laten wat ze willen. En de reactie vanuit politiek correcte hoek daarop laat liefst aan de verbeelding over. Zij ontkennen enig verband tussen afkomst en daden in dat geval en weren zelfs op dit forum zulke zaken uit de gepaste afdeling. Volgens hen is het maar een fait divers wat die dochter van je collega overkomen is en is het compleet niet relevant wat de migrantenproblematiek betreft. Ik ben daar juist in een topic over bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ivm die sexuele driften van allochtonen... mijn man vertelde me eens over de tijd toen hij hier aankwam, hij was een jaar of 18 en hij schrok zich rot! Stel je maar eens voor, je komt uit een cultuur waar je niet vrij kan omgaan met meisjes, ze zijn gesluierd, dragen bedekkende kleding als ze het huis uit gaan en dan kom je hier terecht. Ik moet er geen tekeningetje bijmaken denk ik. Maar dat geeft allochtonen geen vrijgeleide om te gaan verkrachten! Het geeft alleen aan dat het een heel slecht idee was om mensen met zo'n achtergrond zo massaal toe te laten in onze cultuur, daar kon alleen miserie van komen, dat is toch maar normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zijn die daders van de 2 �* 3 wekelijkse groepsverkrachtingen in Brussel dan 'nieuwe' allochtonen ? ... dat dacht ik niet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() amai, wat een begin van de ochtend ...
Laya, gewoon een goeie morgend hé heb je lekker geslapen ? had je een fijn weekend ? zijn de tuinen nog meegevallen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit op het werk zo'n Saoudische sheikh ontvangen. Mensen mensen, ben mezelf nog eens in de spiegel gaan bekijken om te zien wat er mis was. Die man bekeek me alsof ik in mijn blootje rondliep! Ik werd er gewoonweg ongemakkelijk van. Buiten dat ben (was) ik dan ook nog natuurlijk langharig gekruld blond en blauwe ogen... naar het schijnt deed dat voor die gast ook geen goed. Maar - en daar treed ik je dan ook in bij - het zal MIJ dus een worst wezen. Moest ik ook verplicht worden om naar Saoudi te gaan, dan zal ik er wel voor zorgen dat ik eruit zie als Michael Jackson in Dubai. Tot dan vind ik dat een gebeurtenis zoals hierboven waarbij ik me ongemakkelijk begin te voelen een éénmalig feit moet blijven! 't was natuurlijk dat we van die gast een contract nodig hadden of ge begrijpt wel dat die al met zijn klikken en klakken onderaan de trap had gelegen moest hij me iets komen verkopen hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan zien ze onze 'vrijpostige' meisjes lopen en denken ze uiteraard dat ze 'maar' hoeren zijn en gedragen zich daar ook naar. Pas op, ik verdedig die nozems niet, ik probeer alleen duidelijk te maken hoe het naar mijn mening zover is kunnen komen, hoe ze denken, redeneren. Om nogmaals te concluderen dat het een fatale vergissing was om mensen met zo'n achtergrond hier massaal binnen te laten. Om een voorbeeld te geven van hoe iemand met die culturele achtergrond denkt: gisteren gingen wij een restaurant binnen toen er een allochtoon koppeltje buitenkwam, zij gesluierd, aansluitend topje aan zonder mouwen, aansluitende jeans met stiletto's eronden die eerder thuishoren in een nachtclub, heel sexy. Lippen aan elkaar geplakt, elkaar een tong draaiend.... mijn man kon het niet laten zich daarover uit te spreken, hij vond het een schande voor zijn geloof. Let wel, hij heeft niets tegen meisjes in topjes op stilletto's of openlijk kussen op straat, in tegendeel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, een fijne zondag gehad, mooie dingen gezien maar we zijn niet tot in Limburg geraakt, wel tot in A'pen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik begrijp de redenering en reactie van mijn man volkomen. Wil je je sexy en uitdagend kleden: geen probleem maar combineer dat dan niet met een sluier die een toonbeeld van soberheid en onopvallendheid moet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |