![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=sfinx666;3549621]
Citaat:
Iets anders is de in de laatste decennia gegroeide GEWOONTE om wetten niet of verminderd na te leven, tenzij tegen Autochtonen. Dit is uiteraard wel DISCRIMINATIE (tegen het Eigen Volk; "weg met ons" en geef het land uit handen).
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 6 juli 2008 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien kan het ook in de praktijk niet: de jongeren die hier geboren zijn, zijn geen Marokkanen? Men gaat die in Marokko niet met open armen ontvangen. Je maakt er dus staatslozen van.
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de Marokkaanse overheid ''eens Marokkaan altijd Marokkaan'' of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
er zijn niet al te veel landen waar de wet anders is. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juli 2008 om 16:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() [quote=ministe van agitatie;3549851]Het zal niet zo simpel zijn, want je gaat in tegen de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, tegen de Europese wetten en tegen andere internationale rechtsregels.
Bovendien kan het ook in de praktijk niet: de jongeren die hier geboren zijn, zijn geen Marokkanen? Men gaat die in Marokko niet met open armen ontvangen. Je maakt er dus staatslozen van.[/QUOTE] Die gasten hebben 2 paspoorten, een Belgisch en een Marokkaans. Als u dat Belgische afneemt , wat blijft er over ? Een Marokkaans. Niks te "staatlozen" dus. Die mensen kunnen lekker huiswaarts keren. Of ze hen nu graag zien komen is een ander paar mouwen, en eerlijk gezegd mijn laatste zorg. Om het eerlijk te houden mogen die enkel 1 paspoort hebben. Zoals wijzelf. En dan kun je hen mischien eens de vraag stellen, wat ze verkiezen ? Nu schijnt het dat men de Marokkaanse nationaliteit op geen enkel manier kan kwijtgeraken als men die éénmaal heeft, heb ik me toch laten vertellen. Wel, als dat zo is, en vermits wij de Marokkaanse wetten niet kunnen veranderen, heeft de regering van dat land zélf de knoop doorgehakt: ze zijn, en blijven Marokkanen, en kunnen dus géén Belgen zijn. Laatst gewijzigd door sfinx666 : 6 juli 2008 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() Houd je aan de feiten: aan Autochtonen in Nederland zowel als in België (hoewel in België getracht te veranderen maar nooit meer over vernomen) VERBODEN.
![]() |
#292 |
|
![]() Plus: in Turkse ofwel (uiterst) VREEMDE krijgsdienst gaan, waarmee een Autochtoon automatisch STATENLOOS is.
![]() |
#293 |
|
![]() Als het mooie flikskes zijn van rond de 25, met een romantisch uiterlijk is er voor mij geen probleem hoor.
![]() De vraag is wel in hoeverre ze nog gezag zullen uitstralen. ![]()
![]() |
#294 | |
Gouverneur
|
![]() Willem,
Je ben een reactionair, die hoopjes leugens aan het verkopen is op de board. ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 7 juli 2008 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus het behoud van de Belgische nationaliteit voor iemand die zich tot Amerikaan laat neutraliseren, heeft als bedoeling dat hij zich alzo veel gemakkelijker kan integreren in Amerika. Goe zot.
De tienpuntenvraag is alleen, wat is de werkelijke reden van het aannemen van een dubbele nationaliteit ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(hier doen ze het natuurlijk juist andersom). Bron: De telegraaf.nl DEN HAAG - Kinderen die over twee paspoorten beschikken en vijf jaar in Nederland wonen, moeten voortaan op hun achttiende jaar afstand doen van een van hun nationaliteiten. De ministerraad bespreekt vrijdag een voorstel van die strekking van minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie. Dat meldde RTL Nieuws donderdagavond. De CDA-bewindsman gaat in het kabinetsberaad ook voorstellen terroristen het Nederlandse paspoort te ontnemen, als ze daarover beschikken. Nederland telt op dit moment ongeveer een miljoen inwoners met een dubbele nationaliteit. Tien jaar geleden waren dat er nog 400.000. De maatregelen die nu door Hirsch Ballin worden voorgesteld, moeten voorkomen dat de toename doorzet. Bijna de helft van de meervoudige paspoortbezitters heeft de Turkse of Marokkaanse als tweede nationaliteit. In het voorjaar laaide een maatschappelijke discussie op over de dubbele nationaliteit. Aanjager van het debat was fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV). Hij bekritiseerde de bewindslieden Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb (beiden PvdA), die behalve over de Nederlandse nationaliteit ook over respectievelijk een Turks en een Marokkaans paspoort beschikken. Het bezit van twee paspoorten zou de staatssecretarissen opschepen met een dubbele loyaliteit. Hirsch Ballin gaat met zijn voorstel voorbij aan een recent gepubliceerd rapport van de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR). Dat adviesorgaan vindt het geen probleem als burgers een dubbele nationaliteit hebben. „In een globaliserende wereld is het hebben van twee paspoorten steeds vaker een gegeven. Niet alleen voor 'nieuwe Nederlanders', maar ook voor Nederlandse emigranten”, aldus de WRR. De raad sprak zich uit voor een strikt antidiscriminatiebeleid, dat burgers kan helpen zich in Nederland beter thuis te voelen. Ook bepleitte de WRR een zorgvuldig woordgebruik. Grove generalisaties werken volgens de wetenschappers vaak contraproductief. _________________
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks goe zot. Als gij de Vlaamse nationaliteit zult verliezen, dan gaat gij lang wachten en twijfelen vooraleer ge de Amerikaanse nationaliteit zult aanvragen. Terwijl, als gij die Vlaamse nationaliteit moogt behouden, gij u vrijer zult lanseren daar in de joe naait het steets.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iets anders is, dat ik van enig nieuws mogelijk niet tijdig op de hoogte ben. Ik durf wel te geloven dat dat/jouw bericht, waarnaar ik al ruim wat meer dan een jaar zocht omdat ik niets anders had vernomen dan dat daar een VOORSTEL toe was gedaan, echt zal zijn en in dat geval zouden Belgen minder gediscrimineerd worden in/door de eigen Staat dan (voorzover ik weet, want ook hier kunnen dingen wel eens lang buiten het nieuws gehouden worden) de Nederlanders. Denk je dat veel Belgen dit al weten? Ik vermoed dat het voor Circe ook een nieuwtje was. Hoe dan ook, dank voor belangrijke info. Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 juli 2008 om 12:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
|
![]() Ik ben benieuwd of en wanneer uitsluitsel daarover het Nieuws haalt.
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik echter niét wist is dat er nog BEPERKING gelden, waarbij de meest normale extra-nationaliteiten voor een Belg wèl nog worden verboten, terwijl we gerust Groenlander én Belg mogen worden (maar ik geloof dat de Groenlanders dat dan weer niet leuk vinden). enfin, gewoon een wetje om de marocs en de turcs terwille te zijn. En nog zijn er mensen die niet in het vooropgezette spelletje van Eurabia wensen te geloven? Lamenielachen! In Nederland is een Turk staatsecretaris voor immigratie! Nog even en ze zetten het leger onder leiding van een Marokkaan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |