![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan Puimège zong dat in Ken jij dat land.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neen he. En 2009 zal een jaar zijn zoals alle andere voorgaande. Hopelijk met wat minder strubbelingen in de politiek, want die luls in de politiek worden daar niet voor betaald. En de Koning, Die regeerde voort. ![]()
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 4 september 2008 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och wat doet het er nog toe 2009-2010-2011,het duurt nu al meer dan 170 jaar. enkele jaartjes meer of minder zal voor mij de zaak niet maken, maar vroeg of laat sta jij al je zakdoeken nat te snotteren en die dag zal ik aan jou denken met medeleven. Laatst gewijzigd door Garry : 4 september 2008 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Had hem wel door hoor. 'k Doe wel eens meer zo van dat soort reacties, die me kennen weten dat wel. Laatst gewijzigd door Garry : 4 september 2008 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mag je zoveel flessen ontkurken als je zelf wilt en wanneer je wilt en je hoeft geen medelijden te hebben met mij want ik ben flexibel, buigzaam en vormloos. ![]()
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee jong, 't is niet Bert Anciaux, 't Is Flupperdeflup, maar waar dat dat buigzaam op moet slaan weet ik ook niet. Maar flexibel en vooral dat vormloos, dat laat geen twijfel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin , MaGNi , de koning heeft niet te regeren , dat doet de regering wel (of zouden ze moeten doen ...)
Dus , we zitten met een overdreven duur nietsdoende schertsfiguur die zelfs niet mag doen wat de koningen in de sprookjes mogen doen , namelijk regeren ... Als we de ministers hun loon halveren hebben we al een goed loon voor een president over , die dan weer wel democratisch verkozen kan worden ...
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 4 september 2008 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee nee. De vraag is, wie is CaT (anima mea Dominum) Bach D major BWV 243, wie kiest er nu zo'n nickname en dan dat eeuwig verdedigen van dat adelgebroed.
Laatst gewijzigd door Garry : 4 september 2008 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
nee ,eerder op een gebrek aan ruggengraat.... "anima mea Dominum",Maria liet deze woorden klinken bij haar bezoek aan haar nicht Elisabeth Laatst gewijzigd door Garry : 4 september 2008 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel dus voor dat magni de titel van koninklijke boswachter krijgt,aangezien wij allen tot de stropers gerekend worden die het op dat stel konijntjes voorzien hebben.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door piraat : 6 september 2008 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het is buigen of barsten zegt een spreekwoord. Ik ben eerder diegene die zal buigen om te overleven, ook al is het zó bitter. Bv als België splitst (wat natuurlijk nooit zal gebeuren ![]() In het leven zijn er zovele zaken die niet passen in je ideale perfecte wereld. Er zijn zovele euvels gebeurd in de geschiedenis, denk maar aan de holocaust, de vernietiging van zovele prachtige Europese steden, het communisme in Rusland en alle miserie vandien, hongersnoden in de wereld. Enja, als België splitst mag je dit erbij plaatsen samen met de tot nog toe ongekende, onverwachte miserie die daaruit zal voortvloeien.
![]() |
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |