![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() Ik heb van in het begin al gevraagd deze draad te sluiten vanwege een thread over zichzelf.
Maar de moderatie is soms wat lui, hoewel niet altijd. Laatst gewijzigd door maf : 8 september 2008 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij studeert toch klinische psychologie dacht ik? Dan zou je moeten weten dat je het woordje "vlies" niet letterlijk mag nemen. Het is helemaal geen "vlies", het zijn twee dunne randjes die, als als er een te brute kracht tegenaan komt, scheuren en bloed afgeven.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 september 2008 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus zeg, waarom doe ik eigenlijk nog moeite om daarop te antwoorden...
![]() *gaat iets nuttig doen*
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kan dus effectief teveel informatie krijgen....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik had het over het maagdenvlies van Groentje, jij??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Komt ervan als er nu al internet is in beschutte werkplaatsen en het Bijzonder Onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalig, die post hierboven!
Boadicea is inmiddels niet meer verbannen.
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Dit forum is een afspiegeling van de maatschappij.
Veel gekken. Ik zie niet veel verschil met 5 jaar terug. ![]() Ben nog nooit verbannen geweest. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 12 september 2008 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Minister
|
![]() Ik zeg geen bye bye politics maar wil iedereen die me na deze post nog ergens anders dan in k&k ziet me een trap onder mijn kont geven zodat ik buiten vlieg?
Ben het beu om als pispaaltje te dienen *knip*. Spreekwoordelijke druppel is de afsluiter in volgende openingspost: http://forum.politics.be/showthread.php?t=111789 Laatst gewijzigd door Akira : 12 september 2008 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() veel te kort die verplichte rustpauze.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 12 september 2008 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door lombas : 12 september 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dacht je nu echt dat ik dat niet wist? ![]() ![]() ![]() ![]() Zegt vooral veel over jou ... Ik denk trouwens niet dat je deze informatie enkel krijgt in een universitaire studie. Zou het niet? ![]() En lees eens wat in de posts die ik hier her en der postte, dan kan je je twee dunne randjes een beetje nuanceren want dat klopt ook weer niet altijd. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 12 september 2008 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
|
![]() Ik hoop alvast niet omdat je dacht iemand iets bij te leren hier.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 12 september 2008 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
|
![]() Zolang je mij maar niet lastigvalt met uw zeer inhoudelijke bijdragende replieken alhier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook jij bent daarin bezig over uw maagdenvlies. Relevantie ? Of is dat dan ook een inhoudelijke bijdrage aan Boa's topic over het waarom ze pol.be de rug toedraait ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |