![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alé, blijkbaar waren de linksen weer erg stoer...
![]() Ik vraag me toch af waarom ze enkel durven tegen een handvol studenten maar compleet verstek geven als ergens een grote bijeenkomst is van openlijke nazi's... Waarom eens geen actie aan de ingang van een Blood & Honour concert ???
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Effe ter verduidelijking grapjas: er is PAS gechargeerd toen Dewinter met zijn "bodyguards" zich doorgang wou verschaffen en daar ter plekke massaal werd besprongen door de stoere linksen. Wie is er dan in de fout?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 |
Minister
|
![]() Wel, nogmaals, laat op tijd weten waar het doorgaat, post iets op het forum hier ofzo?
![]() |
#285 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Één adres -> www.aff.be
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Zeg *knip* , jullie linksen zijn anders altijd zo inventief in dat soort zaken? Jullie hebben er gewoon de ballen niet voor.
Gelieve de discussie beschaafd te houden. Laatst gewijzigd door Starfire : 9 oktober 2008 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn al genoeg blogs over verschenen op blockbuster,AFF en al andere soorten linkse zever. Face it...jullie hebben er gewoon de ballen niet voor om een ingang van een B&H concert te blokkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De datum is vaak al maanden voordien gekend. De locatie is dan meestal de dag zelf in de voormiddag gekend, tijd genoeg om dan met enkele bussen rechtstreeks vanuit jullie krakersholen op "blokkade" te gaan. Veel succes ! ![]()
![]() |
![]() |
#289 |
Minister-President
|
![]() jullie daarintegen staan positief of gewoon apathisch tegenover neo-nazi bijeenkomsten? zeg het eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een concertje is geweest hoorde niks dan positieve reacties van de dorpsbewoners en politie. Nooit geen ruzie,vandalisme enz... Is nog wat anders dan het links gespuis hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
Een vroegere slogan van het VB leidt niet voor niets "Staken schaadt, werken baat". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
- volgende schermutseling:: naar binnen proberen te gaan en de arbeiders van voorpost gebruiken als stormram terwijl het debat al is afgelast... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat hij daardoor een beetje boos is, omdat hij ziet dat mensen door verkeerde beslissingen te nemen onbedoeld de andere partij een cadeau doen. Ik kan me wel voorstellen dat dat hem boos maakt. Ik word ook niet blij als ik zie dat mensen die zich groen voordoen bvb rijden in een aftandse vijfenzestig jaar oude wagen met een superhoge CO2 uitstoot en zo de naam van alle groenen teniet doen, of wanneer ze roepen dat de wereld gaat vergaan zonder dat ze ook maar op enige wijze hun beweringen kunnen staven. Ik denk dat we Pelgrim's uitlatingen in die context moeten zien? Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 oktober 2008 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niet van links, niet van rechts, niet van het centrum, niet van de boerinnebond, van niemand ! Jullie daarentegen blokkeren wel een bijeenkomst van een handvol studenten omdat jullie het niet eens zijn met hun ideologie, maar jullie durven niks doen tegen véél extremere bijeenkomsten omdat de kans daar inderdaad vrij groot is (lees 99.9 %) da jullie erna de nacht zullen doorbrengen op intensieve zorgen. M.a.w. de stoere revolutionair uithangen maar enkel als er maar zeer beperkte tegenstand is... ![]()
![]() |
![]() |
#296 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 9 oktober 2008 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() Arbeiders schreef ik erbij, omdat iedereen het hier heeft over 'de slechte studenten' als bron van alle kwaad. IK wou benadrukken dat het geen studenten waren.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 oktober 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan zeg je maar snel "arbeiders" om mensen een stempel te geven van "laaggeschoold" en "niet in staat op een verbale manier discussie te voeren".
![]() |
#299 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Toch wel opmerkelijk dat de enige kant die die avond steun kreeg van de militante arbeidersklasse de NSV! was.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 9 oktober 2008 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het wel degelijk over het feit dat hooligans een debat probeerden te saboteren en daar in zijn geslaagd. En daarmee hebben zij zich fascistischer opgesteld dan degenen die daar kwamen debatteren, wie dat ook moge geweest zijn. Wie anderen probeert de mond te snoeren verdient niet beter dan in elkaar geslagen te worden. En dat geldt voor zowel NSV als ALS. Ik hoop dat die achterlijke debiele pubers de volgende keer elkaar allemaal voor onbeperkte tijd in coma slagen zodat de serieuze mensen eindelijk serieus kunnen debateren. Nu gesnapt? ![]() |
|
![]() |
![]() |