![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Gouverneur
|
![]() De Groot-moefti van Jeruzalem werkte destijds mee met de nazi's, Hunter antisemiet.. Ga zelf eens ter plaatse rondkijken en informeer je een beetje in plaats van je te laten meezeulen in propaganda.
Laatst gewijzigd door Neptunus : 7 januari 2009 om 20:30. |
![]() |
![]() |
#282 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het getuigt van hypocrisie om zomaar iets te lanceren over WOII en de eigen rol te minimaliseren. De nazi's hebben bij de uitroeing van de joden de hulp gekregen van vele vrienden, wiens nazaten en supporters nog altijd in de lage landen leven. Het is algemeen bekend dat NSBers in NL actief hebben deelgenomen aan de klopjacht van joden. Dus voorlaeer je van alles lanceert: kijk goed in de spiegel, want zo onschuldig is men allemaal niet.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Freilich het geweld minimaliseert en goedkeurt, moet hij niet verwonderd zijn als het ook hem zou treffen.
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is een volgend feit dat de Islamitische krijgers het uitroeien van de Joden hoog in het vaandel dragen. De 6 daagse oorlog en de Yom Kippoer oorlog bewijzen dat in de recente geschiedenis. En vooraleer je gaat zeuren over "irrelevantie", waarom denk je dat de Islamitische krijgers nu een guerilla oorlog voeren tegen Israël, in plaats van weer eens op hun bek te gaan in een open oorlog? En om terug te komen op de clusterbommen issue. Uitgezonderd een paar medeforummers, heeft 1 van de Pro Palestijnse rakkers enig idee hoeveel soorten clustermunitie momenteel vervaardigd zijn?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 januari 2009 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pro-Israël-betoging België BRUSSEL - Honderden demonstranten hebben woensdagavond een steunbetoging voor Israël gehouden bij de Iraanse ambassade in Brussel. De manifestatie was een initiatief van het Coördinatiecomité van Joodse organisaties in België (CCOJB). De politie telde ongeveer 450 betogers, de organisatie sprak over een kleine duizend deelnemers. Bron: http://www.nu.nl/algemeen/1895438/pr...ng-belgie.html Ik heb dit via het laatavondjournaal van de VRT vernomen maar er bijna niets over in de Belgische pers gelezen. |
|
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 450 betogers. Er zijn wel meer Joden in België. En velen van hen gruwen van de huidige slachting in Gaza.
#287 |
Minister-President
|
![]() Allee, ze willen het conflict niet naar België halen, maar werken er dagelijs aan door hun betogingen !!
Waar zit de contradictie : in elke partij zitten mensen die hun groot gelijk willen demonstreren. Als ze zo overtuigd zijn, laat hen het dan ginder gaan uitvechten |
![]() |
![]() |
#288 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De zionisten hebben hetzelfde geprobeerd met de Palestijnen, wat niet wil zeggen dat ik de werkwijze van die Arabische coalitie goedkeurde. |
|
![]() |
![]() |
#289 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
vrouw die haar dochter verloor door een zelfmoordaanslag van de Palestijnse vrouw wou gewoon praten van moeder tot moeder en leek zelfs vergevensgezind. Maar met de Palestijnse vrouw, de moeder van de zelfmoordactiviste, viel geen gesprek te voeren. Ze wentelde zich in een slachtofferrol en scheen de zelfmoordaanslag van haar dochter goed te keuren. Van haar kant was geen greintje menselijkheid of medeleven te merken, enkel diepgewortelde haat en wrok, iets dat er bij haar blijkbaar van kindsbeen is ingepompt. De Israëlische vrouw toonde zich erg teleurgesteld." Ik reageer enkel hierop, aangezien de rest van uw post al beantwoord is geweest door mij. Ik heb die reportage ook gezien. Echter zijn u sommige dingen ontgaan denk ik. Die Palestijnse ouders hebben wedegelijk gezegd dat ze elke vorm van geweld afkeurden. De aanslag die hun dochter pleegde hebben ze helemaal niet goedgekeurd, noch vergeven. Een dochter verliezen is zeer erg, maar vergeet niet dat die Palestijnse vrouw ook haar dochter heeft verloren. Zoals die Palestijnse vrouw zei: "onze dochters zijn het slachtoffer van de staat Israel." Daar heeft ze naar mijn mening gelijk in. De Israelische vrouw was idd bereidt te praten, maar ze leek enkel oog te hebben voor haar situatie en niet voor de erbarmelijke situatie van de Palestijnen. Zij leeft in een relatief veilige omgeving, terwijl dat Palestijnse gezin elke dag in een constante angst leeft. Zoals een Palestijn de morgen in een interview zei: "wij hebben geen brood, meel, water, olijven. Wij leven enkel op zuurstof." Dat zegt veel over de situatie daar me dunkt! |
|
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat zijn de feiten: 750 doden aan Palestijnse kant waaronder een massa kinderen. Bovendien is het nu duidelijk dat de joden niet alleen clusterbommen gebruiken maar ook fosforbommen die serieuze brandwonden veroorzaken. D�*t zijn de feiten voor het ogenblik. Laatst gewijzigd door system : 8 januari 2009 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
#291 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo ook duizenden Vlamingen, Walen, Nederlanders, Fransen, Polen, Oekrainers enz... . Zijn daarom alle Vlamingen, Walen, Nederlanders enz...nazi's? "antisemiet" Ongepast! "Ga zelf eens ter plaatse rondkijken en informeer je een beetje in plaats van je te laten meezeulen in propaganda." Blijkbaar hebt u zich toch niet zo goed geïnformeerd over het lijden van het palestijnse volk? |
|
![]() |
![]() |
#292 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Graag gedaan.
PS: over de Vredesconferentie van Parijs zijn honderden goede en minder goede boeken. Het is al lang geleden dat ik dat nog nauwkeurig heb bestudeerd. Eén van de meest recente goede werken is "The Peacemakers" van Margaret MacMillan. een boek dat waarschijnlijk meer in uw smaak zal vallen (en uitsluitend de regeling voor het Midden Oosten behandelt) is "A Peace to End All Peace" van Fromkin. |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
concluderen dat u uw eerdere belachelijke leugens ivm het oorlogsrecht edm intrekt? |
|
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() Neen uiteraard niet. Het is niet erg relevant om plotesling alle Palestijnen iets te gaan aanwrijven wat één Palestijnse leider decennia geleden gedaan heeft.
|
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
Als ik straks als fysiek niet zo sterk ventje een gevecht aanga met een struise kerel, dan moet ik ook niet klagen dat ik er slechter van af kom dan hij. |
|
![]() |
![]() |
#296 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijdag, 28 mei 2008. Vertegenwoordigers van 111 landen hebben vrijdag op een conferentie in Ierland een verdrag aangenomen dat clusterbommen verbiedt. De ondertekenaars beloven zulke wapens niet te gebruiken, hun bestaande voorraden binnen acht jaar te vernietigen en geld beschikbaar te stellen voor het opruimen van clusterbommen die over gevechtsterreinen zijn uitgestrooid. Laatst gewijzigd door system : 8 januari 2009 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#300 |