Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel % van de bevolking geeft Richard Williamson stilzwijgend gelijk?
0% 29 56,86%
25% 8 15,69%
50% 6 11,76%
75% 5 9,80%
100% 3 5,88%
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2009, 12:33   #281
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Bij het Vaticaan dus al wat minder en zelfs Argentië ziet hem liefst niet meer:
Dat is toch het land dat Eichmann en Borman en nog véél andere, ook Vlaamse, nazis toevlucht bood?
't Kan verkeren, zei Bredero...

De negationisten hebben hun "martelaar"

PS, ODESSA, daar hoorde je toch van, daar las je toch over, Jan?
Och, er zijn al zovele mensen die omwille van revisionistisch gedachtegoed vervolgd zijn geweest. Feit is evenwel dat jullie niet schijnen te beseffen dat men ideeën niet op die manier kan bestrijden. Ideeën bestrijd je met ideeën, niet met verbodsbepalingen en uitwijzingen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2009, 12:35   #282
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Men moet van slechte wil zijn (of bijzonder dom) om geen verschil te zien tegen het opheffen van een collectieve excommunicatie van mensen die geëxcommuniceerd werden omdat ze zich tegen het Kerkelijk Recht in lieten tot bisschop wijden en het al dan niet gedogen of onderschrijven van aberrante uitlatingen van één persoon.
Laten we eerder zeggen dat er een bewuste wil was om die twee zaken door elkaar te gooien.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2009, 12:35   #283
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
M.a.w., je vraagt je af hoeveel % van de bevolking vatbaar is voor en bereikt wordt door (neo)nazipropaganda.
Helemaal niet, dat maak jij er van.

Jij deelt toch zo graag in hokjes en vakjes

Het is niet omdat men op zoek gaat naar de ware gebeurtenissen en men tot bepaalde voorlopige besluiten komt die raken aan bepaalde overtuigingen men onmiddellijk die overtuigingen deelt.
Oud 22 februari 2009, 12:39   #284
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

In 1942 waren ze dus blijkbaar al goed aan de gang. Hier heb je zo al een kleine 2 miljoen doden gedocumenteerd op papier door de duitse administratie, en we zijn maar halverwege de oorlog.

De holocaust ontkennen of minimaliseren is dom.
Lees deze eens
Oud 23 februari 2009, 09:18   #285
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Lees deze eens
je blijft rond de hete brij draaien Gun. Waar zijn jouw berekeningen?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2009, 09:39   #286
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat men op zoek gaat naar de ware gebeurtenissen en men tot bepaalde voorlopige besluiten komt die raken aan bepaalde overtuigingen men onmiddellijk die overtuigingen deelt.
Als "men" op zoek is naar de "ware gebeurtenissen", waarom komt "men" dan altijd af met dezelfde halve waarheden en hele insinuaties die in de normale wereld (terecht) worden gecatalogeerd onder de noemer "vuilbak", zonder ooit te reageren op de (feitelijk te controleren) stapels en stapels documenten die gediplomeerde historici al -tig jaar overtuigd hebben?
Oud 23 februari 2009, 09:43   #287
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Deze conclusie gaat volgens mij enkel op wanneer je ervanuit gaat dat elk lichaam apart gecremeerd wordt. Wanneer je echter meerdere lichamen tegelijk verbrandt, zul je m.i. minder kolen per lichaam nodig hebben vermits een lichaam dat brandt zelf ook hitte afgeeft die helpt om andere lichamen te verbranden.

Ik kijk trouwens nog steeds uit naar de data en de berekeningen van Gun die ons allemaal de mond zullen snoeren.
Geachte medeforummer 'Gun',

Wellicht heeft u er bij uw recentste bezoek aan deze thread overheen gelezen, maar graag had ik u nogmaals mijn vraag in herinnering gebracht. Het ontbreken van uw onomstotelijke cijfermateriaal om de hier door anderen (o.a. mezelf) geplaatste berekeningen en hyperlinks te ontkrachten zorgt er vooralsnog voor dat ik overtuigd blijf van de juistheid van de heersende consensus omtrent de door u gecontesteerde feiten.

Ik kijk, zoals herhaaldelijk geschreven, echter vol ongeduld uit naar voornoemd cijfermateriaal.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 12:11   #288
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Geachte medeforummer 'Gun',

Wellicht heeft u er bij uw recentste bezoek aan deze thread overheen gelezen, maar graag had ik u nogmaals mijn vraag in herinnering gebracht. Het ontbreken van uw onomstotelijke cijfermateriaal om de hier door anderen (o.a. mezelf) geplaatste berekeningen en hyperlinks te ontkrachten zorgt er vooralsnog voor dat ik overtuigd blijf van de juistheid van de heersende consensus omtrent de door u gecontesteerde feiten.

Ik kijk, zoals herhaaldelijk geschreven, echter vol ongeduld uit naar voornoemd cijfermateriaal.
Ik denk dat mijn berekeningen iets te moeilijk te weerleggen zijn door Gun.

Wat eigenlijk ook meteen bewijst dat Gun nooit zijn eigen beweringen gecheckt heeft.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 februari 2009 om 12:12.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2009, 12:25   #289
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Och, er zijn al zovele mensen die omwille van revisionistisch gedachtegoed vervolgd zijn geweest. Feit is evenwel dat jullie niet schijnen te beseffen dat men ideeën niet op die manier kan bestrijden. Ideeën bestrijd je met ideeën, niet met verbodsbepalingen en uitwijzingen.
De fundamenten van revisionisme zijn niet gebaseerd op ideeën, maar op eeuwenlang gevoed racisme. Als het enkel ideeën waren, zou antisemitisme nooit bestaan hebben en zouden we nu geen reden hebben om dat soort haat te bestrijden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 14:38   #290
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De fundamenten van revisionisme zijn niet gebaseerd op ideeën, maar op eeuwenlang gevoed racisme.
Oud 25 februari 2009, 14:43   #291
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U trapt ook in de valkuilen van Joodse complotten en schandalen, bedacht en verdraaid door mensen die overduidelijk hun motieven hebben. Ik twijfel niet aan uw intenties, maar u moet niet denken dat geloven in complottheorieën gelijk staat aan kritisch denken. In dit geval is er vóór u al genoeg denken gedaan.
Oud 25 februari 2009, 15:59   #292
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelf al eens op onderzoek uitgetriokken?

Hoeveel Energie (Kcal of Joules) zijn er nodig om 1 menselijk lichaam te verbranden.
Hoeveel Energie (Kcal of Joules) levert 1 kg Steenkool, 1 kg hout, ...
Hoeveel megaton steenkool, hout, ... anders gezegd hoeveel Amazonewouden heeft men nodig om ...
Het feit dat je zelfs niet snapt dat dit nergens op slaat zegt eigenlijk al genoeg.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 16:05   #293
barfo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het feit dat je zelfs niet snapt dat dit nergens op slaat zegt eigenlijk al genoeg.
het feit dat jij niet doorhebt, dat vele verklaringen (op welke ter dood veroordelingen zijn uitgevoerd) technish gewoon niet mogelijk zijn zegt ook genoeg
barfo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 16:10   #294
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barfo Bekijk bericht
het feit dat jij niet doorhebt, dat vele verklaringen (op welke ter dood veroordelingen zijn uitgevoerd) technish gewoon niet mogelijk zijn zegt ook genoeg
1 miljoen, 10 miljoen, 6 miljoen. Blijft van dezelfde magnitude. Gaan zagen dat de schattingen vervalst zijn voor een Zionistisch doel is gewoon zien wat je wilt zien, in plaats van zien wat er werkelijk is. Het getal extreem minimaliseren is gewoon welwillend ontkennen feiten die door vrijwel alle historici wordt bevestigd (dus niet priesters of presidenten van Islamitische republieken). Men is juist met de berekening van o.a. niet-Zionisten (waaronder antisemitische Russen) tot dat getal gekomen.
Oud 25 februari 2009, 16:13   #295
barfo
Banneling

Standaard

Citaat:
1 miljoen, 10 miljoen, 6 miljoen. Blijft van dezelfde magnitude. Gaan zagen dat de schattingen vervalst zijn voor een Zionistisch doel is gewoon zien wat je wilt zien, in plaats van zien wat er werkelijk is. Het getal extreem minimaliseren is gewoon welwillend ontkennen feiten die door vrijwel alle historici wordt bevestigd (dus niet priesters of presidenten van Islamitische republieken). Men is juist met de berekening van o.a. niet-Zionisten (waaronder antisemitische Russen) tot dat getal gekomen.
ik zaag niet over cijfers hoor, het enige wat ik niet aankan, is dat de vrijheid van mening beperkt wordt en dit enkel en alleen voor dit enige historish "feit"

en dat elke nadenked mens duidelijk kan zien dat bepaalde beweringen gewoon niet kloppen, maar je mag geen vragen stellen
Oud 25 februari 2009, 16:15   #296
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik zaag niet over cijfers hoor, het enige wat ik niet aankan, is dat de vrijheid van mening beperkt wordt en dit enkel en alleen voor dit enige historish "feit"

en dat elke nadenked mens duidelijk kan zien dat bepaalde beweringen gewoon niet kloppen, maar je mag geen vragen stellen
Van mij mag je... maar ik beheer het forum/de wetten niet.
Oud 25 februari 2009, 16:16   #297
barfo
Banneling

Standaard

Citaat:
Van mij mag je... maar ik beheer het forum/de wetten niet.
die wetten horen niet in onze "schijn"-democratie
Oud 25 februari 2009, 22:38   #298
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:

Vanwaar de aanhalingstekens?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2009, 11:10   #299
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U trapt ook in de valkuilen van Joodse complotten en schandalen, bedacht en verdraaid door mensen die overduidelijk hun motieven hebben. Ik twijfel niet aan uw intenties, maar u moet niet denken dat geloven in complottheorieën gelijk staat aan kritisch denken. In dit geval is er vóór u al genoeg denken gedaan.
Lieve kleine naïeveling
Oud 26 februari 2009, 11:11   #300
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Juist

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be