Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2009, 17:48   #281
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik denk toch eerder dat u het bent die zichzelf hier onsterfelijk belachelijk aan het maken is.

Ten eerste doet het feit dat zowel het Mogoel-rijk als het Maurya-rijk van 1800 jaar eerder nagenoeg dezelfde grenzen hadden, niets af aan dat er een massale mosliminvasie en effectieve -verovering heeft plaatsgevonden van zowat het hele Indische subcontinent:
En ten tweede ziet u, als u bovenstaand linkje even aanklikt, dat het kaartje dat ik postte daar rechts bij staat.
En uw gebrek aan kritisch vermogen zorgde voor de rest.

Er is dus een islamitische bezetting geweest van zowat heel het Indische subcontinent. Beweren dat dat niet zo is, is direct achterlijk te noemen en staat op eenzelfde imbeciel niveau als bijvoorbeeld beweren dat de holocaust nooit zou hebben plaatsgevonden.
Euh nee diegene die die wikipedia pagina heeft opgesteld is gewoon lui geweest en heeft het kaartje van het Maurya rijk overgenomen voor het Mogul rijk. Hij heeft simpelweg de namen weggefotoshopt.
En uw gebrek aan kritisch vermogen deed de rest.

Het Mogul rijk besloeg enkel het Noorden van India.
Het midden is nooit echt veroverd geweest aangezien er constant oorlog woede. Dat is de voornaamste reden waarom men een onderscheid maakt tussen de periode voor en na Akbar.
En dat staat toevallig ook te lezen op wikipedia.

Over imbeciel niveau gesproken. U schiet de hoofdvogel af.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 17:56.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 18:11   #282
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Leuk geprobeerd Fallen_Angel, maar ik zie in uw post hierboven dat u zelf wat aan mijn citaat hebt toegevoegd, waarmee u mij dus woorden in de mond legt, die ik nooit heb geschreven, te weten het zinnetje: "En uw gebrek aan kritisch vermogen zorgde voor de rest."

Iedereen kan aan de originele post van mij zien dat dit zinnetje, dat u dus zelf toegevoegd heeft, mijn woorden niet zijn.

Iemand die op die manier quotes vervalst, kan onmogelijk serieus genomen worden. Voor de zekerheid, in geval u dit zou gaan ontkennen, heb ik alvast een printscreen gemaakt, opdat uw poging tot valsheid in geschrifte tot in de virtuele eeuwigheid voor eenieder zichtbaar zal blijven.

En daarmee, Gevallen Engel, gaat u zo hard op uw tronie dat uw uitspraak:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Over imbeciel niveau gesproken. U schiet de hoofdvogel af.
bijzonder hilarisch overkomt.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  quotevervalsing fallen angel.JPG‎
Bekeken: 71
Grootte:  158,2 KB
ID: 50258  

Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 18:21   #283
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Leuk geprobeerd Fallen_Angel, maar ik zie in uw post hierboven dat u zelf wat aan mijn citaat hebt toegevoegd, waarmee u mij dus woorden in de mond legt, die ik nooit heb geschreven, te weten het zinnetje: "En uw gebrek aan kritisch vermogen zorgde voor de rest."

Iedereen kan aan de originele post van mij zien dat dit zinnetje, dat u dus zelf toegevoegd heeft, mijn woorden niet zijn.

Iemand die op die manier quotes vervalst, kan onmogelijk serieus genomen worden. Voor de zekerheid, in geval u dit zou gaan ontkennen, heb ik alvast een printscreen gemaakt, opdat uw poging tot valsheid in geschrifte tot in de virtuele eeuwigheid voor eenieder zichtbaar zal blijven.

En daarmee, Gevallen Engel, gaat u zo hard op uw tronie dat uw uitspraak: bijzonder hilarisch overkomt.
Die zin moest buiten de quote staan aangezien zij aan u gericht was. Vergeten de quote te splitsen. Het zou er dus zo uit moeten zien:

Citaat:
Ik denk toch eerder dat u het bent die zichzelf hier onsterfelijk belachelijk aan het maken is.

Ten eerste doet het feit dat zowel het Mogoel-rijk als het Maurya-rijk van 1800 jaar eerder nagenoeg dezelfde grenzen hadden, niets af aan dat er een massale mosliminvasie en effectieve -verovering heeft plaatsgevonden van zowat het hele Indische subcontinent:
En ten tweede ziet u, als u bovenstaand linkje even aanklikt, dat het kaartje dat ik postte daar rechts bij staat.
En uw gebrek aan kritisch vermogen deed de rest.

Citaat:
Er is dus een islamitische bezetting geweest van zowat heel het Indische subcontinent. Beweren dat dat niet zo is, is direct achterlijk te noemen en staat op eenzelfde imbeciel niveau als bijvoorbeeld beweren dat de holocaust nooit zou hebben plaatsgevonden.

Bravo voor uw verder nutteloze bijdrage.
Hetgeen van die hoofdvogel geldt dus nog altijd hé.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 18:29.
Oud 9 juni 2009, 18:48   #284
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Soit ik heb de indruk dat u verder niet wil ingaan op mijn opmerking dat het Mogul rijk zich slechts tot het noordelijk deel van India uitstreek en dat verdere veroveringstochten naar het zuiden mislukten. Hierdoor kwam het Mogul rijk ten val en ontstond het Sikh rijk.

Oud 9 juni 2009, 18:50   #285
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Probeer u er maar uit te lullen ja. De discussie tussen u en mij houdt hier op aangezien ik niet met mensen wens te discussiëren die mij iets te vaak last hebben van dit soort 'foutjes' met citaten.
Oud 9 juni 2009, 18:51   #286
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Probeer u er maar uit te lullen ja. De discussie tussen u en mij houdt hier op aangezien ik niet met mensen wens te discussiëren die mij iets te vaak last hebben van dit soort 'foutjes' met citaten.
Mja u kan ook uw nederlaag gewoon toegeven hoor.

Maar ja VB'ertjes hebben daar precies moeite mee.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 18:53.
Oud 9 juni 2009, 22:07   #287
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
... hoe is de status van de vrouw in Hindoeïsme?
Ik hoop dat je hiezr iets aan hebt: http://www.indianfeelings.nl/de-vrou...ijdperk-2.html
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 22:30   #288
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik hoop dat je hiezr iets aan hebt: http://www.indianfeelings.nl/de-vrou...ijdperk-2.html
Thx Diego, daar heb ik wat aan - jammer dat de situatie voor de vrouwen zo veranderd is.

Jij hebt trouwens een hele mooie avatar.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 22:38   #289
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
1)
2) Islamitische bezetting van India?????? U hebt echt geen flauw idee waarover u spreekt he.
Echt niet ? Allez dan, effe chekke wat M. Storme daarover schreef, in de link die ik daarover meegaf:
Citaat:
Ze werden steeds teruggeslagen tot Turks-afghaanse islamlegers onder leiding van Muhammad Shahabuddin Ghori de vorst van Delhi versloegen in een tweede slag bij Tarain in 1192 en veroverden toen heel Indië, behalve het Zuiden (waar het Vijayanagar-rijk standhield tot 1565).
En lees even wat wiki verder meldt over die stad in het zuiden:
Citaat:
De stad beleefde zijn hoogtepunt tussen de 14e en 16e eeuw, toen het Vijayanagara-rijk op zijn hoogtepunt was. In deze tijd was het rijk geregeld in conflict met de moslimkoninkrijken. In 1565 werd de stad veroverd na ene nederlaag tegen de verzamelde legers van meerdere moslimsultannen. In enkele maanden vernielde dit leger de stad. Hoewel het rijk bleef voortbestaan, werd de hoofdstad nooit herovert of herbouwd. De moslims zelf verlieten de stad uiteindelijk ook, waarna deze tot een ruïne verviel.http://nl.wikipedia.org/wiki/Vijayanagara
Ga je nu nog staan ontkennen ?
Het lijkt er dus meer en meer op, dat u het bent, die de ballen weet van de onzin die uit uw duim opwelt, om toch maar uw vredelievende moslimlieverdjes uit de wind te zetten. Pathetisch gewoon.

Jij, een Neergestorte Engel ?
Aan je mening te lezen, eerder een overvleugeld waterkieken of een mullah in disguise, maar een échte engel heb ik nog nooit zulke kromtaal horen uitkramen, laat staan historische waarheden verdraaien.
Ach, laat maar...
Oud 9 juni 2009, 23:21   #290
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Thx Diego, daar heb ik wat aan - jammer dat de situatie voor de vrouwen zo veranderd is.
Graag gedaan, SDX, en ja, wat een hemels verschil met de schrijnende situatie van veel vrouwen in de rest van de wereld toen tot vandaag de dag.
De oorspronkelijke grondslag van het hindoeisme is dus vrouwvriendelijk en maant elks aan, om respectvol met elkaar en alles om te gaan.
Hier kan zelfs onze 'moderne' maatschappij nog een fijn emancipatorisch puntje aan zuigen...

Ik denk verder ook dat, zolang mannen hun vrouwelijke medemensen systematisch blijven onderdrukken in gedachte, woord en daad, er ook steeds gratuit geweld zal zijn en oorlog zal blijven gevoerd worden, van welke ideologie ook afkomstig, gezien geen enkele normale vrouw het in haar hoofd zou halen, om haar kinderen naar een oorlog te sturen, mocht ze daarover enig zeggenschap hebben.
Meer vrouw aan het roer dus, voor minder oorlog.

Citaat:
Jij hebt trouwens een hele mooie avatar.
Grazie, geplukt van het net en staat op de LP-hoes van "Sungoddes" uit de jaren '70, van Ramsey Lewis.
Denk dat het wel mooi zou staan, als print op een gele of zwarte t-shirt.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 juni 2009 om 23:24.
Oud 9 juni 2009, 23:28   #291
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Graag gedaan, SDX, en ja, wat een hemels verschil met de schrijnende situatie van veel vrouwen in de rest van de wereld toen tot vandaag de dag.
De oorspronkelijke grondslag van het hindoeisme is dus vrouwvriendelijk en maant elks aan, om respectvol met elkaar en alles om te gaan.
Hier kan zelfs onze 'moderne' maatschappij nog een fijn emancipatorisch puntje aan zuigen...
Ja, daar zegt U wat, volkomen mee eens.

Citaat:
Ik denk verder ook dat, zolang mannen hun vrouwelijke medemensen systematisch blijven onderdrukken in gedachte, woord en daad, er ook steeds gratuit geweld zal zijn en oorlog zal blijven gevoerd worden, van welke ideologie ook afkomstig, gezien geen enkele normale vrouw het in haar hoofd zou halen, om haar kinderen naar een oorlog te sturen, mocht ze daarover enig zeggenschap hebben.
Nee, geen enkele moeder stuurt haar kind vrijwillig de dood in - en U weet niet hoezeer U hiermee de nagel op de kop slaat - ik ga met je mee - meer vrouwen aan het roer en meer Hindoeïsme - of beter gezegd - back to the roots of Hinduism!

Citaat:
Grazie, geplukt van het net en staat op de LP-hoes van "Sungoddes" uit de jaren '70, van Ramsey Lewis.
Denk dat het wel mooi zou staan, als print op een gele of zwarte t-shirt.
Erg mooi op een zwart shirt denk ik
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 22:30   #292
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Margaret Thatcher stuurde weliswaar haar kinderen de oorlog niet in, maar ze startte wel de Falkland-oorlog.
Maar misschien was Thatcher niet normaal?
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2009, 01:37   #293
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Margaret Thatcher stuurde weliswaar haar kinderen de oorlog niet in, maar ze startte wel de Falkland-oorlog.
Neen, het was de junta in Argentinië, onder leiding van Galtieri als ik me niet vergis, die de Britse Falklandeilanden bezetten toentertijd.
Het VK, onder leiding van Thatcher inderdaad, pikte dat terecht niet en verklaarde Argentinië de oorlog. Een normale reactie mijns inziens.
Dus waarom zou Tatcher niet normaal zijn?
Oud 11 juni 2009, 11:09   #294
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Leiders

Wilders wint in Nederland.
De Wever wint in Belgie.
Dat soort leiders hebben we nodig: mannen met een ruggegraat !!!

Laatst gewijzigd door Boduo : 11 juni 2009 om 11:10. Reden: Fout
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2009, 12:22   #295
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Dat soort leiders hebben we nodig: mannen met een ruggegraat !!!
Dat is gesproken. En zo wordt de vrouw niet aan het roer maar aan het roeren gezet, in de soep. Ik ga nu in mijn soep roeren, sorry hoor Boduo.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 11 juni 2009 om 12:23.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2009, 12:34   #296
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard In de soep roeren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Dat is gesproken. En zo wordt de vrouw niet aan het roer maar aan het roeren gezet, in de soep. Ik ga nu in mijn soep roeren, sorry hoor Boduo.
Ik neem aan dat je dit humoristisch opneemt.
Als je het ernstig meent: Thatcher en Golda Meir waren vrouwen aan het roer en of ze veel in de soep roerden, betwijfel ik wel...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2009, 12:58   #297
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Meir zeker, Jiddische mama's lossen alles op het kippensoep!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2009, 14:30   #298
willem1940NLD

Standaard

Nix mis aan goeie kibbenzoep toch?
Oud 12 juni 2009, 02:02   #299
willem1940NLD

Standaard

Extra duidelijkheid:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...verdrag__.html
Oud 12 juni 2009, 20:02   #300
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Iron Maggy was toen niet de agressor, zoals Sus hierboven al uitlegde, evenals Golda Meir dat niet was bij de Jom-Kipoeroorlog.
Nogal wiedes dan, dat je reageert als je word aangevallen.
Niet iedereen is zo achterlijk, om direct de tweede wang aan te bieden, want als je dat te veel doet, word je voorgevel vroeg of laat toch beurs geslagen en dat kan nooit de bedoeling geweest zijn, van wat die christelijke profeet destijds daarmee voor ogen had.

Ik blijf er dus bij: Meer (geo-) politieke macht voor vrouwen en de wereldvrede zal er op vooruit gaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be