![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En uw gebrek aan kritisch vermogen deed de rest. Het Mogul rijk besloeg enkel het Noorden van India. Het midden is nooit echt veroverd geweest aangezien er constant oorlog woede. Dat is de voornaamste reden waarom men een onderscheid maakt tussen de periode voor en na Akbar. En dat staat toevallig ook te lezen op wikipedia. Over imbeciel niveau gesproken. U schiet de hoofdvogel af. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Leuk geprobeerd Fallen_Angel, maar ik zie in uw post hierboven dat u zelf wat aan mijn citaat hebt toegevoegd, waarmee u mij dus woorden in de mond legt, die ik nooit heb geschreven, te weten het zinnetje: "En uw gebrek aan kritisch vermogen zorgde voor de rest."
Iedereen kan aan de originele post van mij zien dat dit zinnetje, dat u dus zelf toegevoegd heeft, mijn woorden niet zijn. Iemand die op die manier quotes vervalst, kan onmogelijk serieus genomen worden. Voor de zekerheid, in geval u dit zou gaan ontkennen, heb ik alvast een printscreen gemaakt, opdat uw poging tot valsheid in geschrifte tot in de virtuele eeuwigheid voor eenieder zichtbaar zal blijven. En daarmee, Gevallen Engel, gaat u zo hard op uw tronie dat uw uitspraak: bijzonder hilarisch overkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Bravo voor uw verder nutteloze bijdrage. Hetgeen van die hoofdvogel geldt dus nog altijd hé. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 18:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soit ik heb de indruk dat u verder niet wil ingaan op mijn opmerking dat het Mogul rijk zich slechts tot het noordelijk deel van India uitstreek en dat verdere veroveringstochten naar het zuiden mislukten. Hierdoor kwam het Mogul rijk ten val en ontstond het Sikh rijk.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() Probeer u er maar uit te lullen ja. De discussie tussen u en mij houdt hier op aangezien ik niet met mensen wens te discussiëren die mij iets te vaak last hebben van dit soort 'foutjes' met citaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja VB'ertjes hebben daar precies moeite mee. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 juni 2009 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat je hiezr iets aan hebt: http://www.indianfeelings.nl/de-vrou...ijdperk-2.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt trouwens een hele mooie avatar. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het lijkt er dus meer en meer op, dat u het bent, die de ballen weet van de onzin die uit uw duim opwelt, om toch maar uw vredelievende moslimlieverdjes uit de wind te zetten. Pathetisch gewoon. Jij, een Neergestorte Engel ? Aan je mening te lezen, eerder een overvleugeld waterkieken of een mullah in disguise, maar een échte engel heb ik nog nooit zulke kromtaal horen uitkramen, laat staan historische waarheden verdraaien. Ach, laat maar... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
|
![]() Citaat:
De oorspronkelijke grondslag van het hindoeisme is dus vrouwvriendelijk en maant elks aan, om respectvol met elkaar en alles om te gaan. Hier kan zelfs onze 'moderne' maatschappij nog een fijn emancipatorisch puntje aan zuigen... Ik denk verder ook dat, zolang mannen hun vrouwelijke medemensen systematisch blijven onderdrukken in gedachte, woord en daad, er ook steeds gratuit geweld zal zijn en oorlog zal blijven gevoerd worden, van welke ideologie ook afkomstig, gezien geen enkele normale vrouw het in haar hoofd zou halen, om haar kinderen naar een oorlog te sturen, mocht ze daarover enig zeggenschap hebben. Meer vrouw aan het roer dus, voor minder oorlog. Citaat:
Denk dat het wel mooi zou staan, als print op een gele of zwarte t-shirt. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 juni 2009 om 23:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar misschien was Thatcher niet normaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VK, onder leiding van Thatcher inderdaad, pikte dat terecht niet en verklaarde Argentinië de oorlog. Een normale reactie mijns inziens. Dus waarom zou Tatcher niet normaal zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilders wint in Nederland.
De Wever wint in Belgie. Dat soort leiders hebben we nodig: mannen met een ruggegraat !!! Laatst gewijzigd door Boduo : 11 juni 2009 om 11:10. Reden: Fout |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is gesproken. En zo wordt de vrouw niet aan het roer maar aan het roeren gezet, in de soep. Ik ga nu in mijn soep roeren, sorry hoor Boduo.
Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 11 juni 2009 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het ernstig meent: Thatcher en Golda Meir waren vrouwen aan het roer en of ze veel in de soep roerden, betwijfel ik wel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meir zeker, Jiddische mama's lossen alles op het kippensoep!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
|
![]() Nix mis aan goeie kibbenzoep toch?
![]() |
#299 |
|
![]() Extra duidelijkheid:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...verdrag__.html
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
Nogal wiedes dan, dat je reageert als je word aangevallen. Niet iedereen is zo achterlijk, om direct de tweede wang aan te bieden, want als je dat te veel doet, word je voorgevel vroeg of laat toch beurs geslagen en dat kan nooit de bedoeling geweest zijn, van wat die christelijke profeet destijds daarmee voor ogen had. Ik blijf er dus bij: Meer (geo-) politieke macht voor vrouwen en de wereldvrede zal er op vooruit gaan. |
|
![]() |
![]() |