![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt omdat je naar de verkeerde naam zoekt. Ze post daar nog steeds onder haar oorspronkelijke naam, de naam waarmee ze ook hier oorspronkelijk postte, dus nog vóór ze als 'online' en 'dimensie' gebannen werd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit dus. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 november 2009 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is dat volgens u niet om religieuse redens..., ![]() Hoe zou u zo'n reden dan wel noemen als ik vragen mag? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 november 2009 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Artisjok trekt alles in twijfel.
Zelfs boeken die ze niet gelezen heeft. En als je echt een duidelijk antwoord wilt, dan komt ze wel met een flauw excuus op de proppen om alsnog de vraag te ontwijken. Laatst gewijzigd door Mcnab : 18 november 2009 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beweer nergens dat de kranten zouden liegen. Citaat:
Wist je niet dat de kranten een selectie doorvoeren van de items/onderwerpen die ze al dan niet publiceren? Een realiteit dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie trouwens absoluut niet in waarom een gebeurtenis aan waarheids- of realiteitsgehalte zou moeten inleveren, omdat het geselecteerd werd. Ik denk eerder dat je een semantisch spelletje probeert bij gebrek aan degelijke tegenargumentatie. Maar dat zal ook selectief zijn zeker? Een klein beetje sereen blijven hé?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 november 2009 om 18:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb me daar helemaal niet over uitgesproken. Om daar een uitspraak over te kunnen doen heeft men meer info nodig. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Begin alvast met mijn woorden niet te verdraaien; en niet anders uit te leggen dan wat er staat! Lees mijn bericht opnieuw; en probeer het dan nog eens. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein vraagje artisjok.
Geloof je het krantenartikeltje of niet? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel me wat er verkeerd is aan mijn kritiek en waarom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg je eerder: Geloof je het krantenartikeltje of geloof je het niet? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ook hij werd meteen gepest omdat hij salami tussen zijn boterhammen had en omdat hij andersgelovig is. Jouw minachting voor de slachtoffers is al even groot en walgelijk als de minachting die die moslimkinderen aan de dag legden voor hun 'ongelovig' slachtoffer door hun racistisch en religieus geïnspireerd pestgedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SSSSsssst! Dat mag niet gezegd worden. Dat schept een verkeerd beeld. Stel je voor dat mensen op den duur toch zouden gaan geloven dat de islam een gevaarlijke religie is voor het Westen... Dat is koren op de molen van het Vlaams Belang. Nee, nee. We moeten dat cencureren. Er zijn veel belangrijker dingen. Naar het schijnt is er een boost voor cyberpesten onder kinderen... Die kinderen die door de islam weggepest worden, verdienen geen aandacht. Die hebben het waarschijnlijk zelf gezocht. Ze moeten maar geen kritiek hebben. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 november 2009 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is mijn kritiek dus terecht. Nu nog deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle poco prietpraat, alle miljoenen en miljarden die jaarlijks gepompt worden in projectjes van 'integratie' en 'immigratie' ten spijt, krijgen ze die monoKul-bende maar niet gemultiKulturaliseerd, krijgen ze hen maar niet aan het verstand gebracht dat er óók mensen zijn die niet ramadannen, die af en toe eens iets dat lijkt op varkensvlees tussen hun bokes willen...
Waar zou dat nou toch aan liggen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De thread gaat niet over het feit of dergelijke artikels gepermiteerd zijn of niet, wat jij daarvan probeert te maken. Uw kritiek is niet 'plots' onbelangrijk, ze is nooit belangrijk geweest. Het gaat over, wat de threadstarter 'dit soort toestanden' noemt. Kijk maar na. En al wat jij doet is schieten op de boodschappers ipv op de daders. Als u dat een holle uitdrukking vindt, dan is dat uw goed recht. Maar dat heeft niks met de thread te maken. Wat jij wil, is dat dergelijke zaken de krant niet halen. Censureren noemen ze zoiets. En je bent er vast nog fier op ook. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 november 2009 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat van kwaad naar erger, en precies dat heeft de politiek correcte kliek door. Het doorprikt (weer eens) hun luchtbel over de happy maakbare 'samen'leving. Omdat ze al lang zelf begrepen hebben dat bijsturen niet lukt bij islamieten, rest er maar één alternatief : de boodschappers fnuiken. Daar zijn alle middelen goed voor. Commandanten genoeg om het censuurfascisme in goede banen proberen de leiden, ahoewel het met de dag moeilijker wordt. You can't fool them all all the time. Zelf bij de linkse kliek kan de verlichting niet tegengehouden worden (alhoewel het er veel meer tijd kost). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ipv Oplossingen te helpen zoeken voor de vele problemen met jongeren uit -laten we eerlijk zijn- vooral de moslimcultuur, houden zij het potje liever gedekt, feiten gecencureerd. Met als gevolg dat de enige plaats waar deze onaanvaardbaarheden nog kunnen besproken worden, inderdaad bij radicaal rechts is. En dan is wijzen naar daar, als was dit oorzaak van het probleem, een schijnoplossing. Om toch maar niet te hoeven de ogen te openen voor het feit, dat zij door hun lakse houding een hele grote verantwoordelijkheid dragen in het totaalconcept. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 november 2009 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |