![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, scherp opgemerkt door den Bob hierboven, dat er in Vlaanderen wel een zeer venijnig kompleks van problemen bij komt - de Vlaanderen vijandigheid van Laeken - de aansluitingsdrang (stelen van grondgebied) - niet naleving van afgesproken taalwetten in Brussel (ziekenhuizen ...) - duistere konstruksies om transferts te ontkennen - ... zie alle draden hierover ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 januari 2010 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, waarom zou het B. establisjment eerlijk en rechtvaardig willen zijn ?
Tsja, waarom zouden we toegeven dat we indertijd in de Kongo nogal vuil tekeer gingen? Tsja, waarom zouden we toegeven dat destijds slavernij onmenselijk was, misschien uit schrik dat we nu zouden moeten erkennen dat rassisme vaker voorkomt, en niet alleen bij blokkers ? Tsja, waarom zou een echte vent zijn buitenechtelijke dochter erkennen ? Tsja, waarom zouden biskoppen iets erkennen over kindermisbruik door pastoors ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 januari 2010 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu ook op de koning en de prins kappen bij iedere fout, dat ze onbekwaam zijn, en van peumans die nu evengoed in de fout gaat maken ze een held. Van zulke boeren geen patatten voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie aan de ene kant een zeer fundamenteel gewetensbezwaar over het leven zelf, aan de andere kant een politieke keuze en en belofte aan pa. Ik zie ook dat voor het ene een oplossing werd gevonden, de wet werd goedgekeurd en het andere een knoeiboel geworden is waar vlaanderen ten opzichte van de hele buitenlandse delegatie te kakken is gezet. Dit is niet meer te veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eén of ander regeltje, dat verondersteld is gekend te zijn op dat niveua, of waarover hij zich kon informeren indien het niet wist. Een grove onbeleefdheid van peumans om zijn ondervoorzitter op te sturen, zonder de zaken deftig geregeld te hebben. iedereen die de feiten opneemt ziet, dat het probleem begint en eindigt bij peumans, je moet wel een echt trouwe supporten zijn om dat te blijven ontkennen en te blijven doen alsof hem geen enkele schuld treft. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mogen de fermbetaalde leden van het Koningshuis dan niet kritisch gecontroleerd worden op wat ze doen. Dat nog te kort. Peumans in de fout? Leg es uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover hij zo hoog geraakt.
![]() |
#291 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vrees eerder dat die nationalisten (onlangsd nog bobke) blijkbaar dezelfde training gevolgd hebben om een discussie te doe verzanden. Als argumenten u niet zinnen, weerleg ze dan, maar vraag niet naar de reeds gekende zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die ambtenaar van binnenlandse zaken heeft Peumans geflikt, dat is duidelijk. Als er iemand jouw land te kakken zet is het wel onze Koning. Man (familie) zonder ruggegraat, karakter. Totaal niks te zeggen. Van zijn twee zonen nog maar gezwegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat dat in een Monarchie. Dat had U waarschijnlijk nog niet door ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man is uitgegroeid tot een karikatuur zonder ruggegraat of karakter.
Of vindt jij dat het zich verstoppen achter mijn "papa" blijk geven is van karakter of ruggegraat misschien ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 januari 2010 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Integendeel Henri, heel goeie voorzitter zoals ie ook heel goeie parlementariër was. Weett dat het wat pijn doet, maar ja, je geraakt er ook wel over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een Instituut dat niets te zeggen heeft is nergens voor nodig. Afschaffen dus, die monarchie.
![]() |
#298 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het niet gaan naar een receptie van de koning omdat je republikein bent ondanks de te verwachten kritieken, dat is blijk geven van ruggegraat en karakter.
![]() |
#299 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is hij niet. Een goeie voorzitter vertegenwoordigt ALLE Vlamingen, niet enkel Vlaamsnationalisten.