![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu bewijzen kinderen die zeggen dat alles goed en in orde is en alles gaat beter dan bij heterokoppels helemaal niets. Uiteraard vinden kinderen hun ouders de beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste van die "kinderen" zijn ondertussen zelf volwassen, Xeno. Of dacht jij dat het grootbrengen van kinderen door homo-koppels iets van de laatste paar jaar is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sommige van die homo's hadden kinderen uit een hetero-relatie, Sommige van die kinderen zijn zelfs ouder dan ik en hebben zelfs reeds kleinkinderen. Jij wil dus nog eens 10 tot 20 jaar wachten voor je hun verhaal als bruikbaar voor onderzoek wil aanvaarden. Die mensen zouden wel jou ouders kunnen zijn in leeftijd. Aanvaard dus maar dat het gewoon je opvoeding tegen veranderingen is die je hindert om homo's als goede ouders te kunnen aanvaarden. Je hele betoog loopt trouwens enkel tegen mannelijke homo's en niet tegen de vrouwelijke homo's, want dat zijn lesbiennes, vrouwelijke homo's. Jij bent er gewoon tegen dat mannen kinderen opvoeden, want volgens jou opvoeding is dat de taak van de moeder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bedrijven hebben er geld voor over om hun personeel "out of the box" thinking aan te leren. Omdat de ervaring leert dat altijd alles hetzelfde doen NADELIG is. Uw "argument" spreekt dus tegen uw conclusie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zei ik het niet voor, ik reageerde op wat Jan hier zei: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regel is dat een ouder zichzelf pas om de laatste plaats laten komen en bereid is om alles, ja alles, zelfs eigen leven, op te geven voor zijn/haar kind. En deze regel overklast elke andere regel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik het verkeerd vindt dat vrouwen kinderen opvoeden, maar mannen zijn daar even bekwaam of onbekwaam toe. Niet het geslacht van de opvoeder is van belang, noch de geaardheid, maar wat de opvoeder overheeft voor het op te voeden kind is van belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het ook. Misschien moet je nu eindelijk al je vooroordelen maar eens opzij zetten en de werkelijkheid aanvaarden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die over het waspoeder van den Aldi.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |