![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je dan denkt dat dit een vrijgeleide is voor mijn kinderen om het uit te hangen op school - of eenders waar voor mijn part, denk dan nog maar eens opnieuw want het is niet zo. En dat dit dan misschien een vals gevoel van veiligheid oplevert, dat zal dan nog moeten blijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan nu eenmaal geen omelet bakken zonder het ei te breken..voordelen wegen niet op tegen de nadelen Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 februari 2010 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als alles goed gaat dan is het van papa dit papa dat. Als het fout loopt dan is het van: "bedankt vader!" Alleszins, ik vind het beter zo dan dat het zo'n soort janet wordt die de regels nodig heeft om te kunnen leven. Want uiteindelijk is het dat wat jullie het meeste stoort, het feit dat ik zeg: ik maak de regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Regels volgen juist omdat ze bestaan is iets voor slaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Je kan het draaien of keren maar vragen aan de kids om hun gsm met rust te laten zonder sanctieregeling is volslagen nutteloos..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat de ingesteldheid is die je aan je zoon meegeeft, gaat hij nog veel afzien.
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, doe jij maar. Vroeg of laat loop je toch met je gezicht tegen de muur. Maar dat zal je hier natuurlijk nooit komen vertellen.
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O ironie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt daar karakter van. Alleszins, ik leer mijn kinderen van voor zichzelf te denken. Het is niet omdat er iemand de macht heeft van regels in te stellen dat het daarom ook goede regels zijn. Sun Tzu zegt, sommige bevelen moet je niet opvolgen, en de mens heeft gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn vele redenen gegeven om GSMs te weren in de scholen. Jij hebt nog geen enkele reden gegeven waarom ze, ondanks de vele nadelen, toch moeten toegelaten worden in scholen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het ok is voor flikken om corrupt te zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn eigen persoonlijke noden en wensen natuurlijk. Een normale schooldirectie zal daar eens goed mee lachen.
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij moeten ze GSM's niet toelaten in scholen, dat maakt me helemaal niets uit. Ik zeg dat mijn kinderen hun GSM bijzich zullen hebben. Ik wil hier niemand overtuigen van het feit dat dit wel of niet toegelaten moet worden. Van mij mag iedereen doen wat hij wil, van mij mag alles. Jij mag alles, ik mag alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 februari 2010 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is niets dat uw "normale" schooldirektie daar aan kan veranderen. Omdat ik het zeg. De regels zijn voor uw soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tot de dag dat die schooldirectie je vriendelijk zegt dat je best uitkijkt naar een andere school voor uw zoon.