![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu om het kort samen te vatten: De allochtone moslimjongeren plegen de overweldigende hoeveelheid criminele feiten omdat ze sociaal achtergesteld worden... Sorry he, maar dat lijkt mij je reinste onzin! Onze staat is al sinds de jaren zeventig bezig met de allochtonen méér kansen te geven dan de autochtonen. En bij de meeste allochtonen -lees mensen van niet-moslim afkomst- werkt dit ook! Ze nemen de kansen met beide handen aan en maken iets van hun leven. Maar de moslimjongeren weigeren zich aan te passen aan onze maatschappij. Je ziet ze in minder goede opleidingsrichtingen, niet omdat ze kansarm zijn, maar omdat ze het nut van Westers onderwijs niet willen zien. De uitspraak "Waarom studeren, we verdienen toch geen deftig loon." komt van hen, niet van de ingeweken Chinees, he! De allochtone moslimjongeren zien ook het voordeel van het opereren in groep in. Als zij bepaalde wijken kunnen inpalmen en daar dan geld kunnen verdienen met misdaad, zonder dat ze van 9 tot 5 moeten werken, dan is blijkbaar hun keuze snel gemaakt. En dat kunnen ze voor zichzelf bestendigen door in groep te werken... Vraag maar aan de NOS-ploeg die vandaag aangevallen werd in Kuregem! Om kort te zijn: ze zijn niet kansarm, integendeel, ze zijn gewoon te geindoctrineerd om een uitgestoken Westerse hand te aanvaarden. Hoe dit gaat eindigen weet ik ook niet, maar als het aan mij lag eindigde het voor hen in hun land van etnische oorsprong. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() peumans, die in 1979 in een ochtendhumeur is blijven steken, toont zich een platbroek tegenover de islam.
liever hoopt hij te scoren door op dewinter te kappen: 'kijk eens, ik durf. ik ben niet bang van dewinter'. maar scoren bij wie? peumans, de grote verdediger van de hoofddoek. tast toch wel de geloofwaardigheid van een zelfverklaarde vlaamsnationalist aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Peumans is lang de kwaadste niet hoor, zou liever in de Walen wonen dan hier in Vlaanderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat Dewinter deed is op een wel heel gemakkelijke manier met een kanon op een mug schieten. Nogmaals, het VB zou beter de criminele moslims(pjes) viseren, ipv een vrouw met hoofddoek die mss geen vlieg kwaad doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister
|
![]() Peumans had groot gelijk. Op de publiekstribune kan men de kledij dragen die men wil zolang het niet bedoeld is om te storen (bv. als kip verkleed).
En die dame kon en mocht zich als toeschouwer in het parlement inderdaad niet verdedigen dus is het maar normaal dat de Peu dit deed. Kleinzielige Dewinter ten top. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hoofddoek is een storend element. Het beknot vrijheden van alle vrouwen. En zo stil was dat madammeke niet. Ze kon goed tieren en het woord durven vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een kwestie van prioriteiten, me dunkt.
De oppositie heeft m.i. dezer dagen méér dan genoeg andere katten te geselen dan zo'n mevrouw die een hoofddoek draagt op een plaats waar het dragen van een hoofddoek als 'controversieel' zou kunnen worden bestempeld (zou kunnen =/= moet!).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat dewinter de enige is die daar bezwaar tegen maakte, is bedroevend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() tegen sommigen is intolerantie gerechtvaardigd.
Ik zie bijvoorbeeld geen reden om tolerant te zijn haatdragende sujetten zoals uzelf Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 februari 2010 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vlaams-nationalisme is toch meer dan onafhankelijkheidsstreven dacht ik. wat met culturele eigenheid, traditie, religie, taal, waarden en normen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het dragen van een bikini of short wordt ook nergens verboden. Maar of ge met die klederdracht binnen geraakt is nog maar de vraag. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 februari 2010 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is nu eenmaal een feit dat wanneer een Vlaams Belang-politicus een uitspraak doet, alle andere partijen onmiddellijk in het offensief gaan, ongeacht wat er gezegd is. Geen enkele politicus wil immers betrapt worden aan de zijde van het Vlaams Belang.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 11 februari 2010 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Burger