![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Burger
|
![]() Religie For Dummies.
though i walk through the valley of the shadow of death, i shall fear no evil, cause i'm the meanest motherfucker in the valley ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door t ignition : 8 juni 2010 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Europees Commissaris
|
![]() Kaal zijn is een haarkeur.
![]() |
#283 |
Europees Commissaris
|
![]() Werd al in de jaren 50 gebruikt.
![]() |
#284 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit is infeite een makaak. Ik vind het een dégoutant scheldwoord en zie helemaal geen verband met deze aap.
![]() |
#285 |
Gouverneur
|
![]() Eigenlijk is hun laatste strohalm "intelligent design". Met andere woorden: God zit achter de evolutie..
![]() |
#286 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Godsdienstwetenschappen is een vak, maar voor mij de ultieme contradictio in terminis. "Intelligent design" is infeite voer voor simpele nep-intellectuelen. Voor mij is het agnosticisme de enige logisch-menselijke houding tegenover onverklaarbare zaken. Want simpel nep-intellectueel is gevaarlijk: dat soort is er nog steeds van overtuigd dat al wat links is, goed is, en al wat rechts is, slecht is. Door de idiote arrogante houding van deze "elite" zijn we beland waar we nu staan: aan de rand van de afgrond!
![]() |
![]() |
#287 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn van die kleine pestaapjes die je, altijd in groep , lastig vallen, aanvallen en bestelen waar je bij staat. Dus op die manier ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
zijn apen of varkens" is de kans volgens mij veel groter dat die kinderen later ontsporen, dan in een omgeving waarin geleerd wordt dat mensen gelijkwaardig zijn (niet dat dat per sé ook zo is). Ik vermoed inderdaad dat de kans dat iemand die vuurwapens bezit gemakkelijker een moord zal plegen dan een niet-bezitter. Maar dat is niet meer dan een vermoeden, ik heb het niet onderzocht en het interesseert me eigenlijk ook niet.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 8 juni 2010 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#291 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mooie verhaaltjes verspreiden, de massa een snoepje geven en voor de rest laten zagen en bleiten. Het is toch maar achterlijk volksgespuis. Klinkt een beetje zoals : God zal de gelovigen overvloedig belonen, niet de ongelovigen noch de dwalenden, zij dwalen slechts tegen zichzelf en af en toe een goede daad doen om uwe ziel te reinigen. Kapitalisme en geloof gaan goed samen. Ze zouden misschien beter de Islamstaat promoten, zal hen zeker ten goed komen, enfin eigenlijk doen ze dat nu al.
though i walk through the valley of the shadow of death, i shall fear no evil, cause i'm the meanest motherfucker in the valley ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door t ignition : 8 juni 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zij maken de sheeple van alles en nog wat wijs, gooien hen soms een koekje toe, maar hebben er vooral voor gezorgd dat het begrip "links" totaal is uitgehold. "Echte" linksen zijn nu noodgedwongen "extremisten", helaas schouder-aan-schouder met allerlei zwaar gestoord gespuis. ![]() Wat dat betreft maakt het al enkele decennia niet zo veel uit of je "traditioneel links" of rechts stemt. In de VS is het verschil tussen democraten en republikeinen veel kleiner dan de meeste mensen denken. Wat bv de uitgaven aan wapentuig betreft maakt het geen enkel verschil (is ook in Europa zo). Obama is een vlees geworden hoax.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 8 juni 2010 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Je weet niet eens in hoeverre de dader Moslim is. Welke uitleg ga je opdissen als dezelfde feiten gepleegd worden door een Katholiek? Wat als het heerschap die met zijn auto de garagepoort van De Crem ramde een vuurwapen gehad had en iemand gedood had? Is het dan ook "geen respect voor het westen" en "wraak van de Islam"?" Citaat:
Citaat:
Zo typisch. A.d.h.v. een nieuwsfeit; kunnen velen een feilloos oordeel vellen; over iemands leven; beweegredenen,.. Citaat:
En; vertel nu toch eens waaruit blijkt "geen respect voor het westen". Je kwam af met misdaadcijfers; maar kan niet uitleggen hoe je bij "geen respect voor het westen" komt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij moslims heb je er wel meer vanwege hun intolerante achtergrond (apen, varkens, enz.). Citaat:
Citaat:
DUS heeft hij een moslimachtergrond (rechtstreeks of onrechtstreeks) en kan makkelijker ontsporen. Uit belangstelling. Citaat:
waar hij het niet mee eens is, nadat hij gedurende enkele jaren genadeloos op zijn vrouw heeft ingemept. Zie inderdaad ook statistisch relevante misdaadcijfers. Als u het nog niet wist: de islam is een misdadig geloof, maar geen volk. Ook een witte Europeaan die islamiet wordt, heeft een grotere kans om te ontsporen. Blijkbaar is dat voor u allemaal moeilijk om te begrijpen, maar ook op dit forum ben ik al een paar keer bedreigd door moslims (iets van in groep mij komen in elkaar trappen ofzo). De meeste moslims kunnen kritiek zeer moeilijk verdragen. Hun oplossing is al snel naar bedreigingen of fysiek geweld grijpen. Korte lontjes. ![]() Ik heb nog niet het genoegen gehad dit soort bedreigingen te mogen ontvangen van niet-moslims. Ook niet van u. ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 9 juni 2010 om 11:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N.a.v. deze moord brengt Time Magazine een artikel over veiligheid en justitie in Brussel.
http://www.time.com/time/world/artic...994744,00.html Citaat:
![]() |
![]() |
#297 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze ontsporingen hebben echter in geen enkel geval te maken met religie. Eventueel wel met een gebrek aan respect tov de overheid. Citaat:
Politiebureaus in de fik steken als een geloofsgeloot-bendelid bij een achtervolging wordt doodgeschoten ook. Er zijn er nog wel wat andere. Het reeksje ernstige misdrijven dat u geeft, heeft totaal geen relgieuze achtergrond. Mijn voorbeelden hebben dat wel. Misschien niet altijd rechtstreeks, maar m.i. wel onrechtstreeks. Mensen die politiebureaus in brand steken of rechters vermoorden hebben ook totaal geen respect voor het westerse samenlevingsmodel verder plegen meer mensen met een islamitische achtergrond meer misdrijven dan mensen zonder die achtergrond. De cijfers laten daar geen zweem van twijfel over bestaan. Ik heb er ook even over gedaan eer dat tot mij doordrong, maar dat heb ik nu in elk geval goed begrepen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 9 juni 2010 om 15:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() "The linguistic struggle between the two main communities has led more or less to a standstill in federal policymaking," Jacobs says. As a result, "Belgium has a 19th century criminal-justice system."
Pijnlijk briljante analyse. Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 9 juni 2010 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Europees Commissaris
|
![]() Of zeuren op een forum.
![]() |
#300 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind ik niet: toen hadden we tenminste nog de doodstraf.