![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we de Flamand modéré nu echt achter de rug hebben. De toekomst kan alleen maar beter worden.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 3 september 2010 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
#282 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee ze wilden niet meer, ze wilden zelfs geld geven voor brussel, tijdelijk weliswaar totdat het permanent werd via de herziende financieringswet, leg me eens uit wat onredelijk was aan dit voorstel?
|
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hoeven ons niet te verantwoorden. Het zijn zij die per sé een federale regering willen; het zijn dus zij die nu door de modder zullen kruipen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 3 september 2010 om 16:57. |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je eerst 500 miljoen euro belooft voor de splitsing van BHV en daarna beloof je 500 miljoen euro in ruil voor de herziening van de financieringswet én de splitsing van BHV dan is het niet onlogisch te vermoeden dat ze u een kloot aan het aftrekken zijn.
|
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#286 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je hoort dat de herziening van de financieringswet op de lange baan geschoven wordt is het normaal dat je een stok achter de deur wil houden. |
|
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, om een lang verhaal kort te maken, we hebben deze keer een grote kans laten schieten. Akkoord, Leterme vroeg eerder te weinig, Dewever vroeg te veel alles in één keer. Te gulzig. En niet alleen in het frietkot zo te zien. Maar wie teveel wil, krijgt uiteindelijk niets. Leterme kon het niet, Dewever evenmin. Op naar verkiezingen. Dat zal het beste zijn. Laatst gewijzigd door system : 3 september 2010 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
#288 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En niemand had bezwaar tot een paar Franstalige partijen in de pers uitbazuinden dat die herziening van de financieringswet op de lange baan geschoven werd. Citaat:
Het is wel degelijk Di Rupo die mislukt is. Vreemd hoe de belgicisten altijd de schuld bij een ander leggen. |
||
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als de uitslag u niet bevalt?
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() Tiens Dewever kan het niet??? Zie niet in wat hij niet zou kunnen, hij heeft woord gehouden en niet zijn eigen huid verkocht.
Leterme kon het niet, maar heeft wel zijn huid verkocht door de staatshervorming op de lange baan te schuiven, om zo toch ook de analen te kunnen ingaan dat hij ooit premier geweest is van België. En nu verkiezingen, volgens mij zou BDW het zelfs nog een stuk beter doen dan zijn al historische score van in juni ll.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 3 september 2010 om 17:16. |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nul (0 /10 ) op tien op het rapport van Dewever. Ze zijn aan mekaar gewaagd. |
|
![]() |
![]() |
#293 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jacky Mathijssen daarentegen...
#294 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij haalt BDW een 11/10 omwille van het woorden van zijn woord en voor het eerst sinds mensenheugenis niet toegeven aan de grillen van de Walen.
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal hem persoonlijk imho een monsterscore opleveren. Een tweede effect is: geen Vlaamse onderhandelaar zal voortaan nog onder de lijn De Wever kunnen doorlopen wil hij niet met pek en veren naar Antarctica (of Ieper...) verbannen worden.
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De panische hysterie bij de belgicisten is wel hilarisch
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op de Ijzerweide is nog amper een halve man en een paardenkop afgekomen. |
|
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "C'est la cata!"
![]() Youpi, weldra Belgica Foederata. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL.