Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 17 september 2010, 14:41   #281
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat heeft Allaah sob7anahoe wa ta3ala hiermee te maken, Daisy?
Jouw allah bepaalt welke rechten jij hebt Aisha, allah bepaalt alles voor jou Aisha!

Maar je allah geeft je niet de mogelijkheid of de middelen om naar beter oorden te vertrekken, zodat je in dat 'rassiestisch' land je dagen zal moeten slijten. Bummer, anders kon je op een parelwit strand tussen de palmbomen in een hangmat liggen of lekker aan je eigen zwembad, genietend van een gezond fruitcocktailtje! Nou zit je daar in de regen en bewolking.

Overigens, ik heb niet mijn biezen gepakt omdat ik vind dat Vlamingen racistisch zijn, maar omdat er teveel verrijkers met een grote bek rondlopen en teveel bekrompen geesten die die verrijkertjes steeds weer, meer en meer en meer blijven faciliteren en pamperen.

Ohja, en de �*llerbelangrijkste reden is dat er van mijn geld geen cent naar de belastingen gaat om als sinterklaas uit te delen aan uitvreters!!!
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Afbeelding 3.png‎
Bekeken: 72
Grootte:  253,6 KB
ID: 73002  

Laatst gewijzigd door SDX : 17 september 2010 om 14:45.
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 14:42   #282
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Speciaal voor jou Eber, hoop ik dat het snel gaat, erg snel, zodat jij nog kan 'genieten' van de islamitische soort 'vrede'!
Uit de grond van mijn hart, voor jou en nog wat anderen hoop ik dat het met een rotvaart richting 'vooruitgang' gaat!!!
Veel genieten zal er niet bij zijn als Eberhardt tot zijn 87ste mag werken om heel die nest te onderhouden.
Sunny is offline  
Oud 17 september 2010, 14:42   #283
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jouw allah bepaalt welke rechten jij hebt Aisha, allah bepaalt alles voor jou Aisha!

Wie is Aicha, Daisy?

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 september 2010 om 14:44.
suqar_7loe is offline  
Oud 17 september 2010, 14:45   #284
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Veel genieten zal er niet bij zijn als Eberhardt tot zijn 87ste mag werken om heel die nest te onderhouden.
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 14:45   #285
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie is Aicha, Daisy?
Wie is Daisy, Aisha?
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 14:47   #286
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Wie is Daisy, Aisha?
Alé vooruit tis wel erg gesteld met u, Daisy.
Oud 17 september 2010, 14:48   #287
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alé vooruit tis wel erg gesteld met u, Daisy.
Nog niet half zo erg als met jou Aisha, nog niet half...
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 14:50   #288
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij maakt er van wat je wilt. Moor is hier geboren en heeft het recht zn mening te verkondigen. Dus dit land is ook van hem, of u dat aanstaat boeit ons minder. Oké, ge hebt genoeg aandacht gekregen voor vandaag. Overigens vraag ik me af wat uw probleem is. Was jij niet degene die niks met den Belziek te maken wilde hebben?

Uw crimineel leven is nochtans ook niet verenigbaar binnen deze christelijke samenleven. Afbollen misschien? Niet dat uw leven me boeit, verre van zelfs
Aha Moor mag zijn mening spuien. Want het is zijn land. Raar dat hij dan direct begint te mekkeren over racisme als anderen hun mening geven over zijn gezaag en gemekker. : Zoals ik al zei en weeral bewijs de grootste racisten zijn de moslims.
grimbergen is offline  
Oud 17 september 2010, 14:51   #289
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb ook een Belgische nationaliteit dus ik heb hier evenveel te zeggen als gij.

Tja, Als Filip de vlaamse, racistische nationalist voorstelt om naar Namibië te vertrekken, waarom zouden zn aanhangels dan niet evengoed kunnen mee vertrekken?

Verder, scheer ik niet alle Vlamingen over eenzelfde kam. Ge hebt Vlamingen waar jij alleen maar van kunt leren.
Marokkanen (of nieuwe belgen van Marokkaanse afkomst) zijn oververtegenwoordigd in misdaadstatistieken. Ze maken misschien 3 procent van de bevolking uit maar de kranten staan vol met de beschrijvingen van hun misdaden.
Niet hun economische situatie , maar de cultuur waarvan ze deel uitmaken is verantwoordelijk voor dit misdadig gedrag (o.a; bewezen door het onderzoek van Marion Van San maar ook door anderen)
Het kan zijn dat een aantal Vlamingen daarvoor hun kop in de grond steken, maar ik niet.
Mogelijk betreft het in hun geval totale onwetendheid.
Van hun misdadig gedrag ben ik althans al een paar keer het slachtoffer geweest en als het mij gepermitteerd is , trek ik daar mijn persoonlijke conclusies uit.
En al de rest meisje, is dikke zever.

Laatst gewijzigd door Pericles : 17 september 2010 om 14:52.
Pericles is offline  
Oud 17 september 2010, 14:52   #290
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Nog niet half zo erg als met jou Aisha, nog niet half...
Soit Daisy, ga nog een beetje genieten tussen de palmbomen in uw hangmat, je hebt genoeg aandacht gekregen voor vandaag.. Geniet ervan Daisy.
Oud 17 september 2010, 14:52   #291
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Al die racistische uitspraken hier, het is verschrikkelijk, ik waan mij hier in één of andere Hitlerstad, of zo, weet je verander de website in Hitlerville of zo

En dit in Belgie, de hoofdstad van Europa, anno 2011, nochtans is het strafbaar om aan te zetten tot haat, het is strafbaar om racistische uitspraken te maken, of opmerkingen te maken, dus beste mensen, niet vergeten the police is watching you and Allah is also watching

Ten slotte beste Vlamingen, concentreer jullie wat meer op jullie eigen Walen in plaats van op de Moslims, de Walen zijn nog erger dan de allochtonen, de Walen passen zich helemaal niet
Wederom bewijs dat de grootste racisten de moslims zelf zijn. Alles wat ze zeggen is vrije meningsuiting. Als een ander zijn mening geeft over dat constant geweeklaag dan is het racistisch. Als de moslims hun zin niet krijgen dan is het de schuld van raciesten. Gasten toch, jullie maken het te gemakkelijk.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 september 2010 om 14:53.
grimbergen is offline  
Oud 17 september 2010, 14:53   #292
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

"La basura del mundo" noemt mijn Russische vriendin - diplomate in Straatsburg - hen!
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 14:55   #293
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Als protest tegen zoveel racisme zou ik hier nooit meer komen, wat zeg ik, een statement zou ik maken, ik verliet zelfs dat hele rassiestische kutland, Doen Moor, Doen!

Baaj de weej; we zijn nog steeds anno 2010 hoor.
...en je allah mag je steken waar de zon nooit schijnt!
Zijn pedofeet mag hem stoppen daar waar de zon ondergaat. Pas op wij zijn raciesten hé. Wij geven geen gratis firmawagens. Ik blijf erin.
grimbergen is offline  
Oud 17 september 2010, 14:56   #294
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ah ja ? wie had je dan in gedachten ?
Eigenlijk ken ik overal zo een beetje van die lieve tolerante anti-racistische Vlamingen. In Antwerpen, Gent, Waasland, Kortrijk, Limburg, ... bijvoorbeeld. Nou goed, ik ga geen namen noemen. Maar ze bestaan.

Maar Anna gij dacht waarschijnlijk aan 1 of andere politieker zeker? Tja, Eva Brems staat me wel aan moet ik zeggen

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 september 2010 om 14:58.
suqar_7loe is offline  
Oud 17 september 2010, 14:59   #295
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Die glimlach is er te veel aan, vin je zelf ook niet?

Verder, heb jij hier evenveel te zeggen als Moor en alle andere Morokkanen. Leer ermee leven of pak uw biezen richting Namibië. Ik stel maar wat voor hoor
Ik stel ook wat voor. Als het hier vol met raciesten zit. Wil ik een ticketje richting mekka betalen. Alleen voor u als vrouw. Daar waar geen raciesten lopen. Mekka is toch de plaats waar ELKE moslim naar toe wil.

Ik ga hier alleen weg als het niet anders mogelijk is. Maar dan ga ik goed lachen want een land dat het moet hebben van uitsluitend moslims. Aiai dat zal niet lang een sociaal landje zijn. De linkse dwaalichten met hun gepamper zullen de haren uit hun hoofd trekken.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 september 2010 om 15:00.
grimbergen is offline  
Oud 17 september 2010, 15:00   #296
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soit Daisy, ga nog een beetje genieten tussen de palmbomen in uw hangmat, je hebt genoeg aandacht gekregen voor vandaag.. Geniet ervan Daisy.
Met de bek vol tanden nu Aisha?

Dacht je echt dat ik aandacht nodig heb van een aanhanger van de pedofeet?

Kind, ga nog wat 'werken' om de rest van je uitvreters en bajesklanten te onderhouden en geniet daar maar van Aisha!
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 15:01   #297
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Met de bek vol tanden nu Aisha?

Dacht je echt dat ik aandacht nodig heb van een aanhanger van de pedofeet?

Kind, ga nog wat 'werken' om de rest van je uitvreters en bajesklanten te onderhouden en geniet daar maar van Aisha!
Aanhangers van de pedofeet zijn zo rancuneus. Niets van aantrekken.
grimbergen is offline  
Oud 17 september 2010, 15:01   #298
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Zijn pedofeet mag hem stoppen daar waar de zon ondergaat. Pas op wij zijn raciesten hé. Wij geven geen gratis firmawagens. Ik blijf erin.
In een modderpoel?

Ik kom niet meer bij...
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 15:02   #299
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Ik zal goed lachen als het zover is. Wees gerust.
grimbergen is offline  
Oud 17 september 2010, 15:03   #300
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Marokkanen (of nieuwe belgen van Marokkaanse afkomst) zijn oververtegenwoordigd in misdaadstatistieken. Ze maken misschien 3 procent van de bevolking uit maar de kranten staan vol met de beschrijvingen van hun misdaden.
Niet hun economische situatie , maar de cultuur waarvan ze deel uitmaken is verantwoordelijk voor dit misdadig gedrag (o.a; bewezen door het onderzoek van Marion Van San maar ook door anderen)
Het kan zijn dat een aantal Vlamingen daarvoor hun kop in de grond steken, maar ik niet.
Mogelijk betreft het in hun geval totale onwetendheid.
Van hun misdadig gedrag ben ik althans al een paar keer het slachtoffer geweest en als het mij gepermitteerd is , trek ik daar mijn persoonlijke conclusies uit.
En al de rest meisje, is dikke zever.
Zo is het maar net. Daarom zijn ze zo rancuneus die moslims.
grimbergen is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be