![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je allah geeft je niet de mogelijkheid of de middelen om naar beter oorden te vertrekken, zodat je in dat 'rassiestisch' land je dagen zal moeten slijten. Bummer, anders kon je op een parelwit strand tussen de palmbomen in een hangmat liggen of lekker aan je eigen zwembad, genietend van een gezond fruitcocktailtje! Nou zit je daar in de regen en bewolking. Overigens, ik heb niet mijn biezen gepakt omdat ik vind dat Vlamingen racistisch zijn, maar omdat er teveel verrijkers met een grote bek rondlopen en teveel bekrompen geesten die die verrijkertjes steeds weer, meer en meer en meer blijven faciliteren en pamperen. Ohja, en de �*llerbelangrijkste reden is dat er van mijn geld geen cent naar de belastingen gaat om als sinterklaas uit te delen aan uitvreters!!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 september 2010 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Veel genieten zal er niet bij zijn als Eberhardt tot zijn 87ste mag werken om heel die nest te onderhouden.
|
![]() |
![]() |
#283 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie is Aicha, Daisy?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 september 2010 om 14:44. |
||
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Alé vooruit tis wel erg gesteld met u, Daisy.
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet half zo erg als met jou Aisha, nog niet half...
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet hun economische situatie , maar de cultuur waarvan ze deel uitmaken is verantwoordelijk voor dit misdadig gedrag (o.a; bewezen door het onderzoek van Marion Van San maar ook door anderen) Het kan zijn dat een aantal Vlamingen daarvoor hun kop in de grond steken, maar ik niet. Mogelijk betreft het in hun geval totale onwetendheid. Van hun misdadig gedrag ben ik althans al een paar keer het slachtoffer geweest en als het mij gepermitteerd is , trek ik daar mijn persoonlijke conclusies uit. En al de rest meisje, is dikke zever. Laatst gewijzigd door Pericles : 17 september 2010 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Soit Daisy, ga nog een beetje genieten tussen de palmbomen in uw hangmat, je hebt genoeg aandacht gekregen voor vandaag.. Geniet ervan Daisy.
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 september 2010 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "La basura del mundo" noemt mijn Russische vriendin - diplomate in Straatsburg - hen!
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Eigenlijk ken ik overal zo een beetje van die lieve tolerante anti-racistische Vlamingen. In Antwerpen, Gent, Waasland, Kortrijk, Limburg, ... bijvoorbeeld. Nou goed, ik ga geen namen noemen. Maar ze bestaan.
Maar Anna gij dacht waarschijnlijk aan 1 of andere politieker zeker? Tja, Eva Brems staat me wel aan moet ik zeggen ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 september 2010 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ga hier alleen weg als het niet anders mogelijk is. Maar dan ga ik goed lachen want een land dat het moet hebben van uitsluitend moslims. Aiai dat zal niet lang een sociaal landje zijn. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 september 2010 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht je echt dat ik aandacht nodig heb van een aanhanger van de pedofeet? Kind, ga nog wat 'werken' om de rest van je uitvreters en bajesklanten te onderhouden en geniet daar maar van Aisha!
|
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom niet meer bij... ![]()
|
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|