![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 |
|
Banneling
|
Je ontkent toch niet dat je je Eigen Nest bevuilt ? Dat je in de soep spuwt ? Ook jij bent in België opgegroeid, en hebt van de welvaart van dat land genoten, en doet dat waarschijnlijk nog steeds, net zoals jouw ouders, en voorouders voor jou... Of leef je uit solidariteit met de armsten der armen in een hutje van karton en plastiek, op een braakliggend terrein, niet ver van het stort, waar je je dagelijks voedsel bijéén zoekt ?
|
|
|
|
|
|
#282 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik deel met Nietzsche de historische visie, het overzicht op heel die ontwikkeling en ik ben er met hem van overtuigd dat we nauwelijks aan het begin staan van onze ontwikkeling. Dat perspectief wilde ik aanbrengen, om te illustreren dat mijn horizon bepaald niet beperkt is.
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat jou betreft : je vind dus dat als iemand niet netjes doet ( volgens jouw eigen maatstaven ), je het recht hebt om ook hetzelfde te doen ? Oog om oog, tand om tand ? Dus zou je eigenlijk pro-doodstraf moeten zijn voor moordenaars ? Aangaande Nietzsche : gek of dement, je moet niet zo mierenneuken, en je weet best wat ik wou zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#285 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
In het concrete geval van mijn vader, doet het al helemaal niet terzake aangezien de man gelukkig dood is. Citaat:
Ik beloon ongewenst gedrag niet en dat lijkt me veel efficiënter. Ik denk dat de samenleving ook die richting zou moeten uitgaan waarbij ongewenst of onaanvaardbaar gedrag niet wordt gestraft door hen 23u op 24 in een klein hokje op te sluiten (tenzij de samenleving en die mensen permanent tegen zichzelf zouden beschermd moeten worden, maar dat zijn grote uitzonderingen). De doodstraf is al helemaal geen straf, het is een wraakoefening en heeft met gerechtigheid niets te maken. Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 7 oktober 2010 om 09:56. |
|||
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Stel je voor dat je thuiskomt, en iedereen is daar vermoord, moeder de vrouw, de kinderen, je ouders, en de hond en de kat, allemaal dood en onthoofd door bloeddorstige inbrekers...De dag erna worden ze gepakt. De politie, die naar jou luistert, want je bent de nieuwe meester van België geworden, vergenoegt zich met de naam van de daders op te schrijven, en laat hen lopen. Zij worden, in overeenstemming met jouw wetten, niet gestraft, en niet beloond, dat volstaat. Wraak heeft immers niets met gerechtigheid te maken... |
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind dat je jezelf niet slechter maakt door zware misdadigers te straffen met de dood, en dat je je daarmee niet verlaagt tot hun niveau. Integendeel, je verricht een menslievende actie door grote moordenaars naar de andere wereld te helpen. |
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En moet ik daarom wat hier misloopt zomaar goedkeuren zonder kritiek? En moet ik daarom wat hier misliep zomaar goedkeuren zonder kritiek? En moet ik daarom wat misdaan werd in de kolonie zomaar goedkeuren zonder kritiek? Sterker nog, moet ik daarom doodstraf in de VS goedkeuren? Vreemde redenering hou je er op na. Wat vuil is in dat nest, erg vuil zelfs, werd niet door mij bevuild. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 oktober 2010 om 22:41. |
|
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je ontkent zelfs in alle toonaarden dát er wat misloopt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niks, hij zijn mening, jij de jouwe.
|
|
|
#292 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat is helemaal geen straf. Het is wraak.
|
|
|
|
#294 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En middelen om het beter te doen, daar heb je het ook nooit over. Normaal, je weet helemaal niet hoe men het beter zou kunnen doen. Daar is het je dan ook niet om te doen. Zagen en mekkeren is de boodschap, en het groot plezier. |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#299 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
En opnieuw bewijs je dat je niet beter kan dan persoonlijke aanvallen en antisemitisme ...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#300 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Heb je verder nog iets te zeggen dat met de topic te maken heeft, of is het je enkel om mij te doen ? Want als je iets op je lever hebt, laat je dan maar eens gaan hoor...Ik beloof dat ik niet op de driehoek zal duwen, als dat je moed kan geven Laatst gewijzigd door den dinges : 10 oktober 2010 om 16:05. |
||
|
|
|