![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=845
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt hiervoor, Txiki !
Heel interessant overigens. Ter |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als iemand meerdere vertegenwoordigers heeft, dan geldt ook evengoed dat hij/zij van een deel van zijn/haar vertegenwoordiging beroofd wordt wanneer één vertegenwoordiger niet meer mag zetelen. Citaat:
Citaat:
Ze heeft zelf haar ontslag ondertekend, oké, dat is een verzachtende omstandigheid voor de wantoestanden. Dat neemt niet weg dat ze haar stemmen nog altijd heeft. Volgens de meest recente verkiezingen dient zij nog altijd een deel van het volk te vertegenwoordigen. Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar je moet daar niet te veel achter zoeken. Wanneer dit binnen een andere partij gebeurt, dan zou ik evengoed de daad van die partij aanklagen en zoals ik nu ook uitdrukkelijk gezegd heb niet enkel de daden van de partij, maar ook die van zowat de gehele Belgische politiek die dit zo maar laat gebeuren. In mijn oorspronkelijke bericht viel ik niet uitdrukkelijk de N-VA aan, de Belgische politiek in het algemeen vermeldde ik erbij, maar anderen pikken er dat woordje wel net uit om mij van allerlei zaken te beschuldigen. Ik kan er toch ook niet aan doen dat het in de N-VA is dat dit gebeurt, he? Laatst gewijzigd door Robinus V : 4 oktober 2010 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou graag eens van alle supporters van Kim Geybels één, maar dan ook maar één bericht willen zien vóór de zaak begonnen is waar ze haar een goede politica vinden...
Ik wacht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onder druk vd partijtop. (ontslagbrief lag al ingevuld klaar toen ze in de Senaat arriveerde)
![]() |
#291 |
Minister
|
![]() zegt wie, een onafhankelijke bron, aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof haar, geloof jij de partij maar, als je die bron onafhankelijker vindt
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 oktober 2010 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom geloof je haar laatste versie dat ze onder druk is gezet en niet haar eerste versie dat ze niet onder druk is gezet? Wat maakt - behalve je politieke voorkeur om NVA in een slecht daglicht te stellen - de ene versie aannemelijker dan de andere?
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik wil hier niemand in een slecht daglicht plaatsen, ik geloof alleen haar versie, zoals jij de versie vd partijtop gelooft.
![]() |
![]() |
#296 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofte, waarom is haar eerste versie ongeloofwaardiger dan haar laatste versie, behalve het feit dat het NVA in diskrediet brengt en jij dat wel leuk vindt?
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die griffier geloof ik geen fluit, het zou haar anders wel afgeraden zijn om klacht neer te leggen.
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister
|
![]() Citaat:
voor elke overtuiging of mening van een zaak vindt men een advocaat.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 5 oktober 2010 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat er druk gezet geweest is niet, dat moet nog bewezen worden. Dat Geybels door de schadeclaim vooral zichzelf vertegenwoordigd en niet haar 42.000 kiezers moge ook duidelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |