![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() de uitvinder van de institutionele atoombom komt hier heilig paterke spelen
beikes, vies ventje Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 oktober 2010 om 20:51. |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in mijn leven te vaak gedacht dat de CVP veranderd was. No more: ze kùnnen het niet door geboorte. Zelfs een Michel Doomst, waar ik twee jaar geleden nog in geloofde, is als het erop aankomt een onderdanige apparatsjik.
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eerst diep buigen Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 oktober 2010 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoewel, er kon nog gepraat worden, maar binnen een zekere perimeter. De zijne welteverstaan, en daar kunnen ze niet mee om. Het moet de hunne zijn of niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitweg politieke impasse: 53.103 stemmers Antwoord Stemmers Percentage Splits het land nu maar 23.085 44% Interesseert me niet meer 14.879 28 % Nieuwe verkiezingen 8.719 16 % Noodregering 4.910 9 % Nieuwe bemiddelaar 1.420 3 % http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...iezingen.dhtml |
|
![]() |
![]() |
#289 |
Minister
|
![]() maar zeg nu eens systeem.. jij met je 'overeenkomsten'... wat versta jij hieronder? Dat de vlamingen alles toegeven en de walen niks? want zo komt het over. Laat je glorieus licht hier eens over schijnen: wat gaan de franstaligen substantieel toegeven (buiten wat gerommel in de marge)?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uitweg politieke impasse: 53.103 stemmers Antwoord Stemmers Percentage Splits het land nu maar 23.085 44 % Interesseert me niet meer 14.879 28 % Nieuwe verkiezingen 8.719 16 % Noodregering 4.910 9 % Nieuwe bemiddelaar 1.420 3 % Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...iezingen.dhtml EDIT: Ik zag dat anderen mij al voor waren, maar dat doet natuurlijk niets af aan het feit dat de cijfers indrukwekkend worden en nopen tot dienovereenkomstig handelen. Splitsen dus!
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 18 oktober 2010 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lach omdat de politieke evolutie van uur tot uur meer mijn richting uitgaat, en ik er - in tegenstelling tot vroeger - niets meer voor moet doen dan naar mijn computerscherm te kijken.
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jazeker, wie het laatst lacht, lacht het best. |
|
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ongetwijfeld heeft u ondertussen de tijd genomen de tekst te lezen en kunnen we uw gefundeerd oordeel erover eens lezen. Komt dat er nog of blijft u maar hetzelfde plaatje draaien dat slechts getuigt van uw vooringenomenheid en gebrek aan wil om inhoudelijk te discussiëren? |
|
![]() |
![]() |
#296 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
let's see - arrogant; check - betweterig; check - zuur; check - valt in herhaling; check - limburger; check http://www.youtube.com/watch?v=7GKW93taaLk |
|
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reden waarom de Franstaligen binnen enkele minuten de nota konden verwerpen is duidelijk. Hij begint nl. met voorstellen tot vermindering van ministers, afschaffen van staatssecretarissen, ethische regels over belangenvermenging, loons- en -pensioensverlaging....
Verder hoefden die niet te lezen. |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beter gewoon negeren. ik zal nu ook wel wat chagrijnige reacties krijgen, maar ach, wie trekt zich dat nu nog aan??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |