![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2010 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Welke regels respecteer jij niet?
Ga je met je vuil botinnen de moskee in tijdens monumentendag? Of ga je in je tennisoutfit voetbal spelen, of zo? Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Denk je dat circe de vraag niet begrijpt?
Er staat toch duidelijk dat dit evengoed een vraag is voor degenen die een hoofddoek willen verbieden. De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten. Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden. Dus; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2010 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom mogen gebedsplaatsen regels stellen en fritkoten niet? Primeert de wil van Allah? Voor mij niet. Ik geloof niet in onzichtbare mannekes en hun vermeende regels. Artisjok wel. Die gelooft zelfs dat 7-jarigen onreine sletten zijn die zich overal en altijd moeten kunnen afdekken. Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Jawel, maar wat haalt het uit dat ik je vragen beantwoordt, je leest toch steevast iets anders.
Maar om jou een plezier te doen. Ik wil niet 7-jarigen persé verpakt naar de scouts gaan. Ik kan dus niet uitleggen waarom wel. Waarom ik geen "20 bladzijden wil vollullen om de hoefddoekdwang door de ouders aan de kaak te stellen?" Omdat jij dat al doet. Is wat volgt niet voldoende in deze draad?. De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten. Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden. Dus; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() Omwille van de regelneverij en de godsdienstige achtergrond stuur ik mijn kind(eren) niet naar chiro of scouts. Het militaristische gedoe bij de scouts steekt me tegen. Daarom ook niet naar de 'rode valken' dus.
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2010 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Je hebt volkomen gelijk. Maar wat schiet er dan nog over, van jeugdbeweging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem dan? Kopvoddeke af en ze kunnen samenspelen. Zo moeilijk is dat toch niet. Ze zijn er toch niet mee vergroeid? Of wel. En zei je niet dat je tegen hoofddoekdwang bent. Wel t'is de moment om het te zeggen tegen moslimouders die hun kinderen dwingen hoofddoeken te dragen en zo de kledijregels van de scouts en giro te overtreden. Eindelijk, we zijn er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Jeugdherbergen, sportkampen van ABOS, van mutualiteiten etc. De recuperatie van en controle op de jeugd door die jeugdbewegingen is niets voor mij.
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2010 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nu gij!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alle AANGEBODEN Chirokleren kunnen zie je Artisjok? alle AANGEBODEN Chirokleren kunnen en in het lijstje heb je geen sjallekes, niqaabjes, hijaabjes en burkaatjes zien staan. Maar dat heb ik al vijf keer gezegd. en dus nogmaals: Citaat:
chirokindjes dragen AANGEBODEN CHIROKLEERTJES alle chirokindjes met hun aangeboden chirokleertjes kunnen samenspelen. vraag 2 Dus artisjok; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of dat SS uniform?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Dat is nu 's consekwent sè. Moesten de hoofddoekdwangmatigen ook zo 's denken! Ze kunnen dan nog altijd hun verpakte kindjes naar een Allah-scoutsclub sturen om de hele dag te bidden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BTW. Heb je al eens nagegaan wat er zoal niet tussen de aangeboden Chirokleren wordt opgenoemd; wat ieder kind dagelijks draagt. En dat zou volgens jou allemaal verboden zijn. Wat een geluk dat jij bij de Chiro niets te zeggen hebt. |
|
![]() |
![]() |