![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Burger
|
![]() Hihihi, dan zijn wij leeftijdsgenoten. Gij mss nog iets ouder?? Welkom OUDEN bompa! Ik ben dus totaal onverwacht "bomma" geworden om 40!
Wat betreft de mentaliteit: we spreken elkaar nog de dag dat gij grootvader wordt. Wie aan UW kleinkind raakt...ge gaat mij nog gelijk geven. Ge zult dan totaal anders spreken hoor! Immers: kl.kinderen zijn heilig voor ons, grootouders. "OUDE bomma's van begin 40 dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Juist omdat ze zo belangrijk zijn voor mij. Het is crimineel je kinderen onbevooreid de wereld in te sturen. Denk daar maar eens over na, bomma . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Der geld maar ene wet: De wet van de staarkste. Stel dat het oorlog wordt, ze zouden nog niet weten wat ze zouden moeten doen. Sukkels!
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 14 november 2010 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Een beetje hun plan leren trekken kan geen kwaad denk ik, alles in de goede proporties. Niemand hoeft van zijn kinderen brute beesten te maken, maar er angstige watjes van maken is even slecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We praten hier over zesjarige kinderen. Ik zou je vocabularium even aanpassen.
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het niet te dringend is ja.
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik was niet thuis. ![]()
![]() |
![]() |
#289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ja, daarnaast leren ze ook respekt te hebben voor al wat leeft maar dan liefst op een realistische wijze. Waar mensen zijn word er gemenst. Geweld zal van alle tijden zijn, spijtig genoeg.
![]() |
![]() |
#290 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het staat ook beter dan dat ze met een knots rond lopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou ook de gegeneerde blikken van zijn kleinkinderen willen zien tijdens de demo's... Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 november 2010 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk even naar uw kleinkinderen, dan zie je misschien die gegeneerde blik in hun ogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dus een goede baas zijn.
Main mingse hebbe schrik van maai.
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het dan ook nooit in mijn hoofd halen ze "zelfverdediging" te leren. Aan je reactie is te merken dat jij het wel al ooit hebt gedaan... Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 november 2010 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook geen kleinkinderen, mijnen oudsten is 17, dus dat duurt nog wel even. Als ik me goed herinner heeft hij in zijn leven twee maal geschoten met een luchtgeweer, namelijk toen ik aan het schieten was en hij me vroeg of hij dat ook eens mocht doen. Alleszins, daar is het bij gebleven. Hij speelde liever op mijn gitaren en op het moment is hij drummer in een groepje. Het kortste dat hij ooit met geweld in aanraking is geweest dat was bij de enige lap die ik hem ooit op zijn pamper heb gegeven toen hij het werkelijk aan het uithangen was. Mijn hartje kromp toen zo hard in elkaar dat ik dat nooit vergeten ben. Als hij zelfverdediging wil leren dan moet hij maar in een boksclub ofzo gaan, maar ik zie het niet gebeuren, er zit geen greintje gewelddadigheid in. De meisjes interesseren hem veel meer. En daar ben ik best tevreden mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De waarheid is echter dat boeffers vooral goed kunnen zuipen...En ik weet het niet van horen zeggen, ik heb ze bezig gezien. Tien maanden lang. Conclusie : voor 90 % uitschot. En 9 % sympatieke gasten die echter het warm water niet uitgevonden hebben... Af en toe is nen intelligente ertussen : 1 %. Maar er zijn wel 99 % boeffers die zich zelf de crème vinden, dat wel... Laatst gewijzigd door den dinges : 14 november 2010 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#300 | |