![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet wat de overlevenden van de USS Liberty zeggen. De toenmalige Secretary of State, Dean Rusk, zei: "I was never satisfied with the Israeli explanation. Their sustained attack to disable and sink Liberty precluded an assault by accident or some trigger-happy local commander. Through diplomatic channels we refused to accept their explanations. I didn't believe them then, and I don't believe them to this day. The attack was outrageous."
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 december 2010 om 21:31. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Net alsof jij ooit on topic gaat. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Europees Commissaris
|
![]() Beschuldigen die meer dan terecht zijn.
Citaat:
Extreem rechtse figuren zoals jij hebben altijd een misplaatst slachtofferschap, doordat jullie denken de waarheid in pacht te hebben, terwijl dat niet zo is en daarop worden aangepakt.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 4 december 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mits deze kleine correctie heb je gelijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je nog iets zinnigs te melden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, antwoord eerst eens hierop:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Europees Commissaris
|
![]() Tijdens oorlogen worden wel vaker fouten gemaakt. De Geallieerden hebben bijvoorbeeld tijdens de Tweede Wereldoorlog per ongeluk Schaffhausen (Zwitserland) gebombardeerd, omdat ze dachten dat de stad in Duitsland lag.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 4 december 2010 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid is dat je de zaak helemaal niet hebt bestudeerd, maar gewoon voor de interpretatie gaat die jou het meeste aanstaat. Hopelijk wordt jij nooit jury-lid voor een Assisenzaak.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij verkiest een interpretatie dewelke past in jouw wereldbeeld. Een andere versie, doet er niet toe wat de waarheid is, is altijd verkeerd. Indien iemand in een hoek word gedreven, is de meest voorkomende excuse, "de tegenpartij is te dom". Jij illustreert dat nu met "De waarheid is dat je de zaak helemaal niet hebt bestudeerd, maar gewoon voor de interpretatie gaat die jou het meeste aanstaat" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liberaal_NL zegt zonder enige vorm van argument dat het sowieso een vergissing is. Het enige dat ik zeg is dat de toenmalige minister van Buitenlandse Zaken van de VS, en alle overlevenden deze verklaring met klem van de hand wijzen. Dus als je wil aantonen dat het toch een vergissing is, moet je op zijn minst met sterke factuele argumenten aankomen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen maar vaststellen dat er heel wat vragen zijn bij Liberaal_NL's verhaal en dat er nog steeds geen geloofwaardige verklaring is hoe de Israëli's twee uur lang een Amerikaans schip waar heel duidelijk de Amerikaanse vlag wapperde voor een Egyptisch schip hielden dat er helemaal niet op lijkt. De overlevenden van de USS Liberty zeggen dat het een geplande aanval van Israël was en ook de Amerikaanse Minister van Buitenlandse Zaken van toen heeft in eer en geweten en na inzage van het hele dossier, inclusief de geheime stukken, besloten de Israëlische visie niet te geloven. Nogmaals: ik besluit daar niet uit dat het met opzet was - daarvoor zou ik het dossier nogmaals grondig moeten bestuderen; in tegenstelling tot Liberaal_NL doe ik zo'n geen lichtzinnige uitspraken - ik besluit daar alleen uit dat het extreem arrogant en onbedachtzaam is van Liberaal_NL om een bepaalde stelling als dogma aan te nemen en te weigeren van ze te beargumenteren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
je neemt een stelling in, en dan alle kritiek is bla bla bla Het bestuderen van het dossier door jouw is een "non" argument, je hebt al blijk gegeven van partijdigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms ben ik inderdaad té minzaam.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 december 2010 om 23:40. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
jij bent niet neutraal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je mag nog duizend keer af komen met, in mijn onderzoek, volgens mijn vrienden, met wat ik heb gehoord, kan je samenvatten met, .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
|
![]() Vrijwel alle marinevaartuigen hebben een FoF code in de vorm van een transponder. Deze kan uitgeschakeld worden, dat zeker maar er bestaan overeenkomsten tussen bevriende marine's omtrent het uitwisselen van herkenningssignalen voorzoveel nodig.
Elk marineschip heeft een specifiek profiel en het hoort tot de opleiding van marineofficieren die profielen nauwkeurig te kennen. Het is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan te nemen dat de IDF had kunnen weten dat het om een VS marineschip ging. Misschien dat de commandant van het VS marineschip iets deed dat niet naar de zin van de IDF was.
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet zelfs niet meer wat ik hier nog doe, op de berichten van een paar mensen na. Het gebrek aan beter, misschien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft straddle en D'ARTOIS dus gelijk. Ik kan je excuses niet in hun plaats aanvaarden. Vraag het hen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |