![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ik heb een jaar in Nederland gewoond en ik kan je verzekeren dat quasi geen enkele éénmanszaak zich aan het verbod hield. Het resultaat daarvan hebben we gezien, net zoals in Duitsland overigens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ziekelijke bemoeizucht is ook een slechte karaktertrek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben 15 kg geleden gestopt met roken
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Dus afvallen omdat a) roken uw drang naar eten wegneemt en b) roken zodanig veel vergif in uw lijf pompt dat uw lichaam moeite moet doen om het te verwijderen en ge dus ook afvalt is een goed idee ?
Een goei tumor, wat chemo en ge valt ook af. Zie, roken heeft niks dan voordelen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Gouverneur
|
![]() Heb je ook gemiddelden over mensen die tijdens het werk om de minuut op facebook zitten te leuteren of elk kwartier een kop koffie nodig hebben en zodoende 5 keer per dag naar het toilet moeten gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hoop ik voor jou dat je ook driemaal meer binnenrijft dan hem; anders ben je niet efficiënt hard aan het werken ...
(tenzij je bent zoals ik: ik werk graag, ik doe dat voor mijn plezier ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"voor mensen met een goed hart maar een slecht karakter" ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of denk je dat rokers niet facebooken, koffie drinken of zeveren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Gouverneur
|
![]() Waarschijnlijk wel, maar dat is volgens mij nog steeds iets tussen werkgever en werknemer, niet iets waar derden zich zorgen over hoeven te maken. Ik rook overdag nooit trouwens, alleen na het avondeten en wanneer ik uitga.
|
![]() |
![]() |