![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Minister-President
|
![]() Godfried en Vlaanderen 72 bewijzen toch wel de inhoud van het Vlaams Blok tov homo's. HOMOHATERS zijn het. Zonder meer. Zonder respect, en zonder begrip voor de anderen die een andere mening toegedaan zijn. Ze zouden zelfs iemands geluk afnemen en als het van hen afhangt de wet op het homohuwelijk vernietigen. Moeten dan alle ondertussen gesloten huwelijken ook vernietigd worden? Weet maar al te goed dat dit gewoon niet haalbaar is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bartje en alle andere holebi-warriors, verschiet jullie kruit niet op die homo-vrezende minderheid. Sommige mensen zullen altijd blijven geloven dat de aarde plat is, de zon om ons heen draait en homoseksualiteit des duivels is. Zolang ze hier op het forum hun gifgroene gal spuien en op straat geen jeanetten en potten gaan molesteren, kan je hen in hun waan laten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Minister-President
|
![]() Ik weet het Stijn, ik weet het. Maar het is gewoon sterker dan mezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() George,nogmaals ik vind het onnatuurlijk en walgelijk dat homo's kunnen huwen en ooit kinderen zouden kunnen adopteren.
Voor mijn part doet iedereen wat hij of zij wil in de slaapkamer daar niet van ,maar waarom de walgelijke vertoning van holebi's op straat gooien ,ze zijn in de minderheid en willen dezelfde rechten als de rest. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen ,het druist tegen al mijn gedachten in . En dat zal steeds zo blijven ook ,ik heb een zoon ,moest hij ooit homo zijn dan schop ik hem buiten en bezie hem nooit meer ,gegarandeerd! ![]() En indien mogelijk laat ik hem schrappen van mijn trouwboek. ![]() Ik molestreer geen holebi gevallen ,leven en laten leven vind ik ,zolang ze mij maar gerust laten en niet afkomen met hun belachelijke eisen. Dat land gaat echt naar de kloten met die onzin. ![]() Neen S :ik denk niet in catogorien mensen verre van ,mijn mening is uitgesproken hard dat wel,ik zie enkel zwart of wit niets daar tussen ,ofwel ben ik ergens voor of tegen. ![]() Het zij zo. 8) En nazi denken waar haal je het ,dan moeten er in andere partijen nogal nazi's zitten ook. Inderdaad bartje :ik zou die wet afschaffen en nooit meer laten stemmen, en roep niet te gauw het kan niet ,het kan wel. ![]() En wat gaat jouw uiterst kleine minderheid daar tegen inbrengen ,met jullie gayparade in roze strikskes afzakken naar het parlement ![]() Jup daar zal volk naar komen kijken ,dan ga je volk aan je kant krijgen se ,niet te doen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() En een minderheid hebben die geen rechten misschien? Oh ja nog iets, moest jij mij als kind op straat zetten dan diende ik onmiddellijk klacht in wegens het niet nakomen van de ouderlijke plichten. Zet dan geen kinderen op de wereld hé als je hen het geluk niet gunt. Maar over de hetero's die onnozel doen en die ook bij andere vrouwen en venten zitten daar wordt over gezwegen hé. Weet maar aan Vlaamse zijde zal de VLD, S.P.A., Agalev en zelfs CD&V nooit meewerken aan zo'n nonsens om die wet in te trekken. JAMAIS. En er bestaan nog andere dingen ook hoor als Roze Zaterdag, normale jongens waaran je niet ziet dat ze homo zijn. Ik behoor o.a. tot deze groep, als vreemde zou je nooit kunnen vermoeden dat ik homo ben.
Maar soit ik ben gelukkig en dat is het allerbelangrijkste die telt. En geluk is iets dat hier blijkbaar door anderen niet gekend is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ge hebt gelijk hoor Bartje, maar jaar er u zo niet in op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Lokaal Raadslid
|
![]() bartje, ik dacht direct al dat je homo was want heterosexuelen zullen nooit ten koste van alles homo's verdedigen zelfs al zijn ze voorstander van homohuwelijk
btw je weet toch dat er een aantal ex-VLD'ers (dus de mensen van liberaal appel nu) tegen het homohuwelijk waren en vinden dat de VLD teveel worden beinvloed door agalev met hun minderhedenbeleid ik blijf erbij dat agalev de enige partij is die een deftig minderhedenbeleid hebben dus ik zal zeggen overweeg om op de Groenen te stemmen (als je ooit op beide ouders naam kindjes wil adopteren) |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
* afschaffing van de kerk ![]() * afzetting van de paus... Neen zal het antwoord zijn. Precies! Teveel schrik om te verliezen, nietwaar? Dan zoudt ge pijnlijk tot de vaststelling moeten komen dat al die nonsens die momenteel door een paar dolgedraaide fanatieke (bij)gelovigen vastgelegd wordt, eigenlijk elk democratisch draagvlak ontberen!! Wedden dat er onder de bevolking geen meerderheid gevonden wordt tegen abortus, homo's, enz. De enige reden waarom de kerk tegen homohuwelijken is, is omdat de kerk dan ineens NOG minder priesters zou vinden. Die kunnen dan eindelijk trouwen met de man van hun keuze. De reden waarom ze nu priester worden, is om met God getrouwd te zijn ... ooooh....
![]() |
![]() |
#291 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#292 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#293 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 |
Burger
|
![]() Ma ge kunt toch geen referendum hoden over het afschaffen van de kerk he, want mensen die niet gelovig zijn hebben daar in feite niks mee te zien en gaan dus niet stemmen en alleen gelovigen zullen neen gaan stemmen, dus zoiets levert niks op.
En ook zeggen dat alle priesters met god getrouwd te zijn omdat ze homo zijn en dus indien het mogelijk was met ne vent zouden getrouwd zijn is ook wat aan de lage kant he. Ge moet voor iedereen zijn levensovertuiging respect hebben: vrijzinnig, christelijk, moslim, wat dan ook.
![]() |
#295 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Bartje ,als jij dan 18 bent ga maar klacht indienen :buiten zult ge gaan!
Ik gun mijn zoon alle geluk van het normale wereldse toe. Ik kan dan nog kinderen op de wereld zetten van mijzelf, maar jij met twee lullen dat zal moeilijk gaan nietwaar , of wie ga je daar voor omkopen. Niet zien dat je homo bent dat zie je altijd dat frivole gedoe. Nogmaals niet meewerkendie andere partijen ,leg je bonen dar maar niet op te week zenne kereltje. ![]() ![]() Jup, prachtig den tv bevuild als de roze balleten voor bij trekken ,daar blijf ik voor thuis. ![]() Veel geluk hoor bartje ,maar ik ben tegen homohuwelijk en adoptie voor hen ,das mijn standpunt en blijft het. Dnb:Als er nu iemand uitblinkt in achterlijkheid ben jij het wel zeker ,en jij kunt het gewoon niet verbergen daar zijn de symptomen te groot voor. ![]() Inderdaad er telt maar een ding: het normale dat de meerderheid aanhangt in dit land ,gelukkig maar. Ik blijf erbij het land gaat dank zij zo een zaken naar de kloten ,de bekende alles mag en kan mentaliteit. Inderdaad de strijd zal kort en hevig zijn ,met wat minder abnormalen als gevolg. ![]() En een volk dat daar voor op straat gaat komen, pfff het bezien niet waard. Dat is het juist ik gebruik mijn verstand dan nog ,anderen daar in tegen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bent u toevallig blond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet blond noch dom .
En mijn zoon een moord plegen op een holebi , zou ik dat erg vinden ,mja dat is te zien waarom hij dat gedaan heeft ,maar buitengooien , dat is nog af te wachten. En dat geld niet enkel voor het vermoorden van holebi's hoor. Al leer ik hem niet het vermoorden van eender welke mens. Later zal hij zelf zijn beslissingen moeten nemen . En als ik daar achter sta ja of nee dat zal dan blijken. Want ik ben zeker dat hij nooit zo maar zal vechten zonder reden ,zonder eerst geslagen te zijn,das een les de ik hem meegeef. Maar indien men tegen hem begint leer ik hem slagen om serieus te raken ,wees maar zeker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enige argumentatie zou niet slecht zijn, wie weet kunnen ze mij nog van gedacht doen veranderen. Maarja dat is al wat veel gevraagd van zo'n mensen. Hetgeen mij echter het meeste stoort is de hypocrisie. Als ze homofoob, racist, of een totaal gebrek aan verdraagzaamheid verkondigen in hun berichten moeten ze niet vertellen dat het niet zo is. Ben je homofoob, dan heb je iets tegen homo's en zelfs al kun je niet zeggen waarom, dan nog hoeft je niet te zeggen dat je er niets tegen hebt. Het Vl. Blok doet dat ook maar die hebben redenen om dat te ontkennen. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() Het zal je verbazen maar een meisje dat vroeger in mijn klas zat is lesbisch,(dat op zich is niet verbazend maar
![]() Al de rest is slaap voor de vaak. ze heeft een café waar dan ook lesbische vrouwen komen ,ze kennen mijn mening:ik ben tegen een huwelijk met twee dezelfde geslachten en ook adoptie door hen. Zij zeggen ieder zijn mening ,het is niet normaal in mijn ogen dat weet je en ook niet natuurlijk ,maar indien je zo bent waarom dat op straat uitbrengen. Hou dat voor jezelf en je hoeft het ook niet te laten zien. Dat meisje en veel van haar vriendinnen zijn zelf geen vragende partij voor al die toestanden waar ze voor gestemd hebben (in de kamer )dus het gaat al van een minderheid in de minderheid die vragende partij is. En wat ik ook ben,daar heb ik jou echt niet voor nodig hoor om dat te bevestigen of het al dan niet waar is, vogeltje! ![]() |
![]() |
![]() |