![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie of wat is dat volk? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedrijven zijn ook niet in handen van een diktator. Die functie.krijg je door.selectie in een raad van beheer. Zeg maar vanaf je in de raad geraakt maak ie kans op die functie. Dat bekom je maar door te werken en projekten ut te werken en goed te scoren met uw projecten. Dus vergeet dat diktator theorietje
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 27 september 2011 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik bij de bakker brood heb gekocht, dat ik daar *verder* enige affaires mee heb. Mijn relatie met die bakker waren beperkt tot een (wederzijds voordelige) ruil van wat geld tegen een brood, he. Nu kan het zijn dat ik die bakker een sympatieke knul vind, en daar verder wel enige "affectie" voor heb die verder gaat dan die ene zakenrelatie die we gehad hebben, maar ik beschouw dat dat volledig mijn keuze is en dat ik daar niet toe kan gedwongen worden. Ik zou denken dat de mensen voor wie ik zo een sympatie koester, waarschijnlijk - heb het nooit geteld - in de enkele honderden lopen. Ik wens al de rest geen miserie toe, maar wens niet gedwongen te worden om mij wat dan ook om hun lot te bekommeren ; ik neem aan dat het reciprook is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 27 september 2011 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk, maar dat is niet kapitalistisch. Meestal zijn het corrupte staatsfiguren die dat soort contracten regelen. Zoniet zouden die mensen die bodemschatten verkopen aan een prijs die hen voordelig lijkt (ttz, waar ze het gunstiger vinden om te verkopen dan om niet te verkopen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Opec heeft een omzet in 2011 die de 1.000 miljard dollar overschrijdt. De cijfers van Aramco, PVDSA, NIOC en de overige kapitalistische zwijnen in Qatar, Koeweit en anderen zijn van die aard dat niemand weet waarvoor de opbrengsten gebruikt worden. Het is de 'niet-kapitalistische wereld' die geen winsten uitkeert aan aandeelhouders die pensioenen moeten betalen. Het zijn de klootzakken die landbouwgronden opkopen in Zwart-Afrika om te speculeren op voedselprijzen, terwijl de lokale bevolking verarmt. Het zijn degenen die de aarde om zeep helpen, en hoeren betalen om politici te verneuken, en jouw verhaaltje te 'vertellen'. Het zijn de nuttelozen van deze wereld waarvan jij de slippen draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja 82miljard is 25% van ons bnp. Het een zodang groot getal dat het mij toelaat te twijfelen of je hier belgische bedrijven of volledige multinationals aan het sametellen bent
bovendien is een toename van 40 miljard goed voor een goei van 12% in ons bnp. Ook een getal die.ik niet gezien heb zeg maar chinese groeicijfers in belgie verborgen in ons bnp |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze elkaar afmaken kan best in hun genen zitten, net zoals in de onze ( kijk naar de slachtingen van WOI en WOII, om de laatste grote oorlogen maar op te noemen ), onderwijl exporteren wij de wapens die hen het slachtten gemakkellijker maken, en verdienen een minderheid kapitalisten daar grof geld mee...Bloedgeld. Wat de Chinezen betreft, deze zijn de nieuwe kolonialen in Afrika. Ik beweer dan ook niet dat zij beter zijn als andere imperialistische geldwolven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() De theorie was goed in de Soviet Unie, in de praktijk was dat minder. Alhoewel, tijdens de laatste jaren der Tsaren had een groot deel van de bevolking géén eten, en na de revolutie een beetje. Ze zijn er dus op vooruitgegaan, ze moesten geen ratten meer vangen of boomschors eten, dat zou jij toch voordelig moeten vinden dus ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |