Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2011, 10:48   #281
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Gewoon zielig hoe U vooral niet wil toegeven dat er ook crapuul (waarschijnlijk een kleine minderheid) tussen de Indignados zit . Wat denkt U dan ? Dat die vernielingen in hun logement een groot samenzweringscomplot zijn van de haute-finance om de Indignados in diskrediet te brengen ?
Straks gaat U ook nog beweren dat die ruit bij Dexia door de security is ingestampt omdat het net niet op de camera stond.

U bewijst de Indignados echt geen dienst door te stellen dat het allemaal brave, goedbedoelende mensen zijn. Probeer het crapuul er uit te halen en hun boodschap (waar echt wel iets voor te zeggen valt) zal veel meer haar doel bereiken
Als men als bewijs, met speelgoed vrachtwagens en een grove leugen over vernietigingswapens, een oorlog ontketende, die enkel diende om oliebelangen te beschermen of in handen te krijgen, met honderd duizend doden als gevolg en miljarden verspilling aan geld, verwonder ik me over niets meer. Trouwens die oorlog is nog steeds bezig.

Jij weet net zo goed als ik, dat zich bij iedere manifestatie relschoppers (crapuul) aansluiten, soms zelfs om de hele groep in diskrediet te brengen.
Het moeilijke is, dat je ze niet van tevoren kan aanwijzen.
Maar dit doet niets af van het eigenlijke doel van de indignados. Het aan de kaak stellen van de gevolgen van het criminele doorgeschoten super-kapitalisme.
Dat dan ook nog eens gesteund word door "onze politici".
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 10:49   #282
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zou jij je in afwachting kunnen onthouden van loze en valse beschuldigingen. Dank bij voorbaat.
Valse beschuldigingen ? Dus U weet zeker dat dat niet gebeurt is ?
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 10:53   #283
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Valse beschuldigingen ? Dus U weet zeker dat dat niet gebeurt is ?
Welke "dat" bedoel je nu precies.

en "niet gebeurt" heeft niets te maken met valse beschuldigingen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 21 oktober 2011 om 10:54.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 10:53   #284
schietboog
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Als men als bewijs, met speelgoed vrachtwagens en een grove leugen over vernietigingswapens, een oorlog ontketende, die enkel diende om oliebelangen te beschermen of in handen te krijgen, met honderd duizend doden als gevolg en miljarden verspilling aan geld, verwonder ik me over niets meer. Trouwens die oorlog is nog steeds bezig.

Jij weet net zo goed als ik, dat zich bij iedere manifestatie relschoppers (crapuul) aansluiten, soms zelfs om de hele groep in diskrediet te brengen.
Maar dit doet niets af van het eigenlijke doel van de indignados. Het aan de kaak stellen van de gevolgen van het criminele doorgeschoten super-kapitalisme.
Ik heb begrip en sympathie voor hun doel, maar vind het gewoon erg kleingeestig dat sommigen maar niet kunnen/willen inzien dat een deel van de Indignados vooral rel willen schoppen en zich eens goed willen uitleven door dingen te vernietigen. Hebben jullie dan nog niet begrepen dat je de massa maar gaat mee krijgen door die rotte elementen eruit te kegelen, ipv. steeds maar te hervallen in dat Calimero complex.
Oud 21 oktober 2011, 10:54   #285
schietboog
Minister

Standaard

Citaat:
Welke "dat" bedoel je nu precies.
Vernielingen (doet er al niet meer toe dewelke).

Laatst gewijzigd door schietboog : 21 oktober 2011 om 10:54.
Oud 21 oktober 2011, 10:56   #286
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Vernielingen (doet er al niet meer toe dewelke).
Dat doet er wel toe.
Ik weet niet alles over alle vernielingen.
Oud 21 oktober 2011, 11:00   #287
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen "net gemist". Ik ontvang TV per antenne.
Welk programma bedoel je, dan kijk ik op internet.
"Reyers Laat" denk ik.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 11:07   #288
schietboog
Minister

Standaard

Citaat:
Dat doet er wel toe.
Ik weet niet alles over alle vernielingen.
Kies er dan maar eentje, er waren er toch genoeg.
Oud 21 oktober 2011, 11:14   #289
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je schreef "Citeert de rest dan ook."
Waarom zou ik de rest moeten copiëren. Er stond niets anders dan loze en valse beschuldigingen.

Als je iets anders bedoelt dan "doen niks behalve", schrijf dan iets anders dan "doen niks behalve".

Je moet niet zwijgen, maar als je op geen enkele van die volksvergaderingen of debatten aanwezig was, kan je er niet over oordelen.
Vind je dan niet dat een zin maar deels citeren vervalsing is?

En ik heb mezelf verduidelijkt. Ga je er nog op in gaan of speel je woordspelletjes?

Tenslotte; ik herhaal dan maar; Volgens jouw logica kan je dan ook niet oordelen over de banken als je op geen van de traderdagen of directeursvergaderingen van banken of bedrijven aanwezig was. Het houdt je nochtans niet tegen. Hypocriet toch?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 11:26   #290
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Vind je dan niet dat een zin maar deels citeren vervalsing is?

En ik heb mezelf verduidelijkt. Ga je er nog op in gaan of speel je woordspelletjes?

Tenslotte; ik herhaal dan maar; Volgens jouw logica kan je dan ook niet oordelen over de banken als je op geen van de traderdagen of directeursvergaderingen van banken of bedrijven aanwezig was. Het houdt je nochtans niet tegen. Hypocriet toch?
1 Wat heb ik waar geoordeeld over de banken?
2 Banken doen nog wel wat meer dan traderdagen en directeursdagen waar er wel "sporen" van zijn waarop geoordeeld kan worden.

Mag ik weten waarop jij je baseert om te oordelen over die debatten en volksvergaderingen?
Oud 21 oktober 2011, 11:47   #291
artisjok
Banneling

Standaard

Error

Laatst gewijzigd door artisjok : 21 oktober 2011 om 11:48.
Oud 21 oktober 2011, 11:53   #292
Beno
Burger

Beno's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, de vernielingen zijn erg, maar daarnaar mag de focus niet verlegd worden om het echte kwaad aan te pakken.
Beno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 11:58   #293
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht

Zeer juist!
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 12:03   #294
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
1 Wat heb ik waar geoordeeld over de banken?
2 Banken doen nog wel wat meer dan traderdagen en directeursdagen waar er wel "sporen" van zijn waarop geoordeeld kan worden.

Mag ik weten waarop jij je baseert om te oordelen over die debatten en volksvergaderingen?
Oh excuseer, ik dacht dat gans je discours je akkoord impliceerde met de festivalgangers. Indien niet, hier is je kans om dat te verduidelijken!

En die "sporen": is er dan ook sprake van probable cause?
Jouw quote;
Citaat:
Jij veroordeelt mensen op basis van "probable cause". Dat is voor jou rekening.
Enerzijds het gebrek aan effectieve communicatie, en besluiteloosheid. Anderzijds werd eerder in deze draad werd een link gepost naar een forum waarin ze "occupy antwerpen" plannen. Ik heb eens rondgekeken; de plannen waren maar kleinschalig en gingen oa over een speakers corner te maken dmv iemand op een bierbak te zetten, terwijl ze er niet uitkwamen of ze nu een gezamelijk standpunt hadden of niet. Beetje zielig eigenlijk.

Kan je dan eens eindelijk je mening geven in plaats van rond de brij te blijven dansen? Want zo raken we nergens.
Oud 21 oktober 2011, 16:56   #295
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh excuseer, ik dacht dat gans je discours je akkoord impliceerde met de festivalgangers. Indien niet, hier is je kans om dat te verduidelijken!
Daarnet beweerde je nog dat ze geen discours hebben.
Of heb ik iets verkeerd begrepen?
Citaat:
En die "sporen": is er dan ook sprake van probable cause?
Jouw quote;
Maar dan gebaseerd op ware gekende feiten.

Citaat:
Enerzijds het gebrek aan effectieve communicatie, en besluiteloosheid. Anderzijds werd eerder in deze draad werd een link gepost naar een forum waarin ze "occupy antwerpen" plannen. Ik heb eens rondgekeken; de plannen waren maar kleinschalig en gingen oa over een speakers corner te maken dmv iemand op een bierbak te zetten, terwijl ze er niet uitkwamen of ze nu een gezamelijk standpunt hadden of niet. Beetje zielig eigenlijk.
Occuopy Antwerpen bestaat nog niet zo lang, dacht ik.
Het is een horizontale beweging; De beweging heeft geen piramide structuur.
Ze komen er nog wel uit. Volg ze. Ga naar hun volksvergadering. Ga naar de debatten, en debatteer mee.

Als antwerpen te ver is.
Er zijn ook indignados in Brussel, Luik, Namen, Gent, Leuven, Brugge, Charleroi,

Citaat:
Kan je dan eens eindelijk je mening geven in plaats van rond de brij te blijven dansen? Want zo raken we nergens.
Waarover wil jij mijn mening kennen?

Laatst gewijzigd door artisjok : 21 oktober 2011 om 16:57.
Oud 21 oktober 2011, 17:55   #296
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Daarnet beweerde je nog dat ze geen discours hebben.
Of heb ik iets verkeerd begrepen?

Maar dan gebaseerd op ware gekende feiten.

Occuopy Antwerpen bestaat nog niet zo lang, dacht ik.
Het is een horizontale beweging; De beweging heeft geen piramide structuur.
Ze komen er nog wel uit. Volg ze. Ga naar hun volksvergadering. Ga naar de debatten, en debatteer mee.

Als antwerpen te ver is.
Er zijn ook indignados in Brussel, Luik, Namen, Gent, Leuven, Brugge, Charleroi,

Waarover wil jij mijn mening kennen?
Ik heb het over jouw discour over hun daden. Of je gaat er akkoord mee, of hou je je op de vlakte en ben je part-time sympathisant die ze verdedigt tot het onhoudbaar wordt, om dan afstand te kunnen nemen ? Daarover wil ik graag je mening kennen. Het tweede lijkt me niet het geval want je argumenteert telkens dat ik er niet was en dus niet kan oordelen, wat impliceert dat jij er wel was en dus dat wel kan. Welks is het?

Als je het enkel over ware gekende feiten wil hebben; wat is er onwaar en ongekend aan alle schade waar de festivalgangers telkens bij waren en rond stonden? Of heb je andere gegevens over de banken dan insider info waar je lijfelijk zelf bij was? Ik ga af op de gevolgen en algemeen gekende info vanhet vandalisme, en jij doet hetzelfde voor de banken. Alleen noem je het 'ware gekende feiten' en mag ik dat niet toepassen op de festivalgangerdaden.

En de meeste occupyers zijn in het zelfde bedje ziek. Bij die van antwerpen was er zelfs nog niemand op het idee gekomen om de pers te contacteren. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat die daar toevallig ook gaat rondlopen, vervolgens de juiste mensen vindt en dan miraculeus ook de boodschap ontvangt die ze willen sturen. Helaas hebben ze geeneens een boodschap. Wat van de occupy toestanden in belgië blijft hangen is vandalisme, geen boodschap, politie arrestaties en voorbijgaande sit-in / betoginkjes in andere steden met meer curiosawaarde dan maatschappelijke relevantie.
Oud 21 oktober 2011, 18:23   #297
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het over jouw discour over hun daden.
Je had het daarnet over de banken. En mijn mening die ik hier (niet) uitte.
zie :
Citaat:
Citaat:
Of je gaat er akkoord mee, of hou je je op de vlakte en ben je part-time sympathisant die ze verdedigt tot het onhoudbaar wordt, om dan afstand te kunnen nemen ? Daarover wil ik graag je mening kennen
Welke daden. Meer dan onterechte beschuldigingen heb ik nog niet gelezen.
Citaat:
Het tweede lijkt me niet het geval want je argumenteert telkens dat ik er niet was en dus niet kan oordelen, wat impliceert dat jij er wel was en dus dat wel kan. Welks is het?
Dat ging over het "doen niks behalve" en je kritiek op de volksvergaderingen en debatten.
Vertel me, waarop baseer jij je om te oordelen over de volksvergaderingen en debatten?
Citaat:
Als je het enkel over ware gekende feiten wil hebben; wat is er onwaar en ongekend aan alle schade waar de festivalgangers telkens bij waren en rond stonden? Of heb je andere gegevens over de banken dan insider info waar je lijfelijk zelf bij was? Ik ga af op de gevolgen en algemeen gekende info vanhet vandalisme, en jij doet hetzelfde voor de banken. Alleen noem je het 'ware gekende feiten' en mag ik dat niet toepassen op de festivalgangerdaden.
Dat we dexia nog eens hebben moeten redden zal ik gedroomd hebben.
Citaat:
En de meeste occupyers zijn in het zelfde bedje ziek. Bij die van antwerpen was er zelfs nog niemand op het idee gekomen om de pers te contacteren. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat die daar toevallig ook gaat rondlopen, vervolgens de juiste mensen vindt en dan miraculeus ook de boodschap ontvangt die ze willen sturen. Helaas hebben ze geeneens een boodschap.
Je begrijpt echt niets van de beweging.

Citaat:
Wat van de occupy toestanden in belgië blijft hangen is vandalisme, geen boodschap, politie arrestaties en voorbijgaande sit-in / betoginkjes in andere steden met meer curiosawaarde dan maatschappelijke relevantie.
Je weet toch ook wel wanneer de media iets de moeite vind om te schrijven.
Hoe ze iets brengen.
Oud 21 oktober 2011, 20:21   #298
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Zeer juist!
Zou j e niet beter een quotering geven op tien?

Niet alles is toch even zeer juist altijd?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 20:34   #299
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Zou j e niet beter een quotering geven op tien?

Niet alles is toch even zeer juist altijd?
Dat is uw werk!
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2011, 21:13   #300
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Dat is uw werk!
Ik ben een beetje Besluitloos.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be