![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij weet net zo goed als ik, dat zich bij iedere manifestatie relschoppers (crapuul) aansluiten, soms zelfs om de hele groep in diskrediet te brengen. Het moeilijke is, dat je ze niet van tevoren kan aanwijzen. Maar dit doet niets af van het eigenlijke doel van de indignados. Het aan de kaak stellen van de gevolgen van het criminele doorgeschoten super-kapitalisme. Dat dan ook nog eens gesteund word door "onze politici". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en "niet gebeurt" heeft niets te maken met valse beschuldigingen. Laatst gewijzigd door artisjok : 21 oktober 2011 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister
|
![]() Vernielingen (doet er al niet meer toe dewelke).
Laatst gewijzigd door schietboog : 21 oktober 2011 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik heb mezelf verduidelijkt. Ga je er nog op in gaan of speel je woordspelletjes? Tenslotte; ik herhaal dan maar; Volgens jouw logica kan je dan ook niet oordelen over de banken als je op geen van de traderdagen of directeursvergaderingen van banken of bedrijven aanwezig was. Het houdt je nochtans niet tegen. Hypocriet toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Banken doen nog wel wat meer dan traderdagen en directeursdagen waar er wel "sporen" van zijn waarop geoordeeld kan worden. Mag ik weten waarop jij je baseert om te oordelen over die debatten en volksvergaderingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() Error
Laatst gewijzigd door artisjok : 21 oktober 2011 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Burger
|
![]() Inderdaad, de vernielingen zijn erg, maar daarnaar mag de focus niet verlegd worden om het echte kwaad aan te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En die "sporen": is er dan ook sprake van probable cause? ![]() Jouw quote; Citaat:
Kan je dan eens eindelijk je mening geven in plaats van rond de brij te blijven dansen? Want zo raken we nergens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb ik iets verkeerd begrepen? Citaat:
Citaat:
Het is een horizontale beweging; De beweging heeft geen piramide structuur. Ze komen er nog wel uit. Volg ze. Ga naar hun volksvergadering. Ga naar de debatten, en debatteer mee. Als antwerpen te ver is. Er zijn ook indignados in Brussel, Luik, Namen, Gent, Leuven, Brugge, Charleroi, Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 21 oktober 2011 om 16:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je het enkel over ware gekende feiten wil hebben; wat is er onwaar en ongekend aan alle schade waar de festivalgangers telkens bij waren en rond stonden? Of heb je andere gegevens over de banken dan insider info waar je lijfelijk zelf bij was? Ik ga af op de gevolgen en algemeen gekende info vanhet vandalisme, en jij doet hetzelfde voor de banken. Alleen noem je het 'ware gekende feiten' en mag ik dat niet toepassen op de festivalgangerdaden. En de meeste occupyers zijn in het zelfde bedje ziek. Bij die van antwerpen was er zelfs nog niemand op het idee gekomen om de pers te contacteren. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat die daar toevallig ook gaat rondlopen, vervolgens de juiste mensen vindt en dan miraculeus ook de boodschap ontvangt die ze willen sturen. Helaas hebben ze geeneens een boodschap. Wat van de occupy toestanden in belgië blijft hangen is vandalisme, geen boodschap, politie arrestaties en voorbijgaande sit-in / betoginkjes in andere steden met meer curiosawaarde dan maatschappelijke relevantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||||||
Banneling
|
![]() Je had het daarnet over de banken. En mijn mening die ik hier (niet) uitte.
zie : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vertel me, waarop baseer jij je om te oordelen over de volksvergaderingen en debatten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe ze iets brengen. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |