![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Minister-President
|
![]() Dus jij eet alleen maar friet/biefstuk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het expliciet over incest. Dit leidt tot geboortefouten. Dieren die hier niet aan meededen zijn sterker geëvolueerd en hebben hier een instinct tegen. Bij soorten met een bewustzijn is dit instinct hertaald naar maatschappelijke en religieuze regels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan over een instinct tegen zelfbevruchting? Wat is dat voor iets en wat heeft dat met incest te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En de Flair telt niet als bron...
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah hij overdrijft natuurlijk wat...maar 't komt wel aardig in de buurt.
Zoiets is natuurlijk ook niet makkelijk om exact in cijfers vast te leggen gezien de problematiek. toch alvast deze cijferkes die iets weergeven... Recent onderzoek naar vreemdgaan in Nederland door psycholoog Henk Noort bracht aan het licht dat dat 25 procent van de Nederlanders tussen de 20 en de 45 jaar vreemdgaat. ( btw het ging over 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen ) Vergeleken met het jaarlijks onderzoek van Durex blijkt dat 31 % van de Nederlanders vreemdgaat. ( werledwijd 22 % ) Nog ander onderzoek spreekt van een kans tussen de 40 en 75 % dat men tijdens een vaste relatie te maken krijgt met overspel ( tijdens een vaste relatie btw ) Zo wordt overspel ook ongeveer door 30% van de koppels genoemd als belangrijkste reden om uit elkaar te gaan. En dan nog een weetje... Ongeveer 1 op 10 van alle kinderen ( Nederland ) is een resultaat van overspel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga nooit vreemd, ik ken ze allemaal.
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open relaties zijn enkel mogelijk mits wederzijdse toestemming. De vraag is wie bereid is het meeste water in de wijn te doen.
Alles mag en kan, zolang er maar geen gezichtsverlies is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Minister
|
![]() Open relaties moeten mogelijk zijn, simpel. Het staat iedereen toch vrij om zijn leven in te richten dacht ik?
Oh nee da's waar de publieke opinie beschouwd enkel het geforceerde monogame als aanvaardbaar en dat is heilig.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie niks anders dan gebroken relaties om mij heen. Vaak met kinderen uit verschillende andere huwelijken. Het is een getrek en geduw omwille van die kinderen. Vaak moet de rechtbank uitsluitsel geven. Als dat de ideale situatie is..... Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens sommigen hier moeten open relaties mogelijk zijn, want het staat iedereen toch vrij zijn/haar leven in te richten zoals hij/zij dat wil (?)...zeggen ze dan.... Maar ze gaan voorbij aan het leven van de kinderen, die het beste gediend zijn, met een stabiele ouderrelatie. Wat met hun rechten? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van mij mag iedereen zoveel partners hebben als hij of zij wil, maar begin dan aan geen vaste relatie en zorg dan zeker dat er geen kinderen van komen. Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 24 november 2011 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arm beestje
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() Mij lijkt dit geen teken te zijn van een 'hechte en sterke' relatie, eerder een teken dat de relatie aan het doodbloeden is en men 'verse' stimulansen nodig heeft..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |