![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() Kan je eens uitleggen waarom de producten hier veel duurder zijn geworden dan in de buurlanden, terwijl de import prijzen van de grondstoffen even hard zijn gestegen als in de buurlanden?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 10 december 2011 om 18:19. |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel duidelijk. En dokken zult u, willen of niet! En dan maar objecties hebben tegen de indexering. Jaa watte, u zult me nog wel wat komen vertellen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2011 om 18:30. |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister
|
![]() Dit is nochtans een essentieel onderdeel in de discussie over de hervorming van de index, en toch kies je voor het standpunt van abvv.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar deze vakbond zegt ook dat de energieprijzen het plaatje heel er beïnvloed. En ik moet hem daarin gelijk geven. Alhoewel ik helemaal geen vakbondsman ben. Maar ik voel het wel goed in mijn portemonee wanneer ik ga tanken.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2011 om 18:33. |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De energie is in België veel duurder dan in de buurlanden. De oorzaak daarvan zal dan toch bij de federale regerende partijen gezocht moeten worden.
|
![]() |
![]() |
#288 |
Minister
|
![]() Het is gewoon een Belgisch probleempje: de helft van de rekening bestaat uit belastingen. Wat een verassing. Maar dat verklaart niet alles: in Rijsel bedraagt de factuur de helft van deze van Kortrijk. Verder hebben ze natuurlijk verkocht aan Frankrijk, wat ook een negatieve impact op de prijs heeft gehad. Ik ben benieuwd hoe ze de factuur terug naar normale proporties gaan brengen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is Yves Ponette toch wel beter! |
|
![]() |
![]() |
#290 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat Beke daarover vertelt is nochtans heel wat anders. Nadat EDR zijn nota had uitgebracht heeft hij en De Croo contact gehad met Dewever die zei "dat hij het geen goede nota vond, hetgeen door Beke en De croo werden beaamd, maar dat verder onderhandelen de enige optie was. Twee dagen later belt Weverke naar Beke met de melding dat hij zijn partijbestuur niet heeft kunnen overhalen mee te doen. En toen Beke hem vroeg wat zijn alternatief was, zei Weverke daar niet over te beschikken. Beke is in het bezit van een mail waarin Weverke zich verontschuldigd omdat zijn njet Beke in moeilijkheden heeft gebracht. |
|
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#292 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.brandstofprijzen.info/bra...zen-europa.php Maar de prijzen voor gas en electriciteit zijn dan weer veel hoger in België. Tot dubbel ![]() http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...urlanden.dhtml |
|
![]() |
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenvraag: vind jij het normaal dat een ruime meerderheid van dit land zal "vertegenwoordigd" worden door een minderheid aan zetels? Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U bent het gaan opzoeken, en stelt vast dat dit inderdaad zo is : zo’n 10 �* 20 % duurder in de buurlanden, zegt u. En als “bewijs” geeft u een link naar een website. Ik volg die link, en stel vast dat benzine Euro95 in Nederland weliswaar ietsje duurder is dan in België, maar dat diesel er goedkoper is. In Frankrijk zijn zowel benzine als diesel goedkoper dan in België. Ik nodig elkeen uit om de link te volgen en te oordelen wie van ons beiden een sterkere bril nodig heeft. |
|
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afspraak met opticien gemaakt voor 't einde van 't jaar. ![]() In't vervolg maak ik screenshots van al mijn links, om zeker te zijn, want hier is iets dat ik niet kan volgen... Al bevestigt het nog meer de stelling dat België qua energieprijzen een ramp is in Europa. |
|
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij herlezen merk ik overigens dat ik het woord “goedkoper” heb gebruikt. Gelieve dat te lezen als “iets minder duur”, want ik denk dat wij het er allen over eens zijn dat de brandstof- en energieprijzen zowat overal in Europa al te fel de pan uitrijzen. Dat België daarbij andermaal enkele records poogt te breken is evenwel duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hangt af v.d. streek. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 11 december 2011 om 19:30. |
|
![]() |