![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() En wat is daar verkeerd aan ? als hij zijn geld gestolen heeft ok . vervolgen . indien die man daar eerlijk voor gewerkt heeft gun ik hem dat met plezier . en zodraa ik kan zal ik hem volgen Liever dan bij te dragen voor profiteurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En op wie ga je schieten? de werkloze? gemakkelijk wild? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
arbeider, bediende, ambtenaar?is een arbeider maar een derderangsburger? Ik ben een arbeider en mijn pensioen wordt berekend over mijn ganse loopbaan,ik kan op elk moment ontslagen worden, ik heb geen ziektedagen, ik heb geen extra verlofdagen, ik kan ten vroegste op 62 met vervroegt pensioen waarbij ik geld verlies, millitairen , politie, rijdend personeel van de spoorwegen, op 55 jaar,politiekers zelfs op 52 met 20jaar dienst. Ik vraag niet meer, maar jullie stellen de vraag of de pensioenen nog betaalbaar zullen zijn in de toekomst? wel behandel iedereen zoals mij en dan is er geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Minister-President
|
![]() Het is nochtans van hun loon gehouden,en het zal die mensen worst wezen naar welke kas dit gaat,ik moest vroeger afdragen voor weduwen en wezen.
![]() |
#290 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarover ging het eigenlijk weer, over pensioenen ? Laatst gewijzigd door Bob : 6 januari 2012 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wees gelukkig dat u heeft kunnen bereiken wat u hebt of bent,anderen konden mss niet goed leren en zouden nooit kunnen bereiken wat u wel heeft gekund,ik vraag me dan ook af of u wel zo clever bent als u zich voordoet door minderwaardigheid als voorbeeld te stellen,clevere mensen doen dit namelijk niet!
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Boven de 40 zakt het percentage enorm,op wie ging je ook weer schieten? De ene zijn hangmat is al wat comfortabeler dan de andere nietwaar,totdat ze ook eens met hun smikkel tegen de muur lopen!
![]() |
![]() |
#294 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om succesvol te zijn, moet je niet goed kunnen leren. Ik heb onnoemelijk veel meer respect voor een stielman die misschien niet goed kon leren, maar die zijn vaardigheden anders aanwendt in het leven, dan voor een nietsnut die de capaciteiten heeft om te leren, maar die er geen zin in heeft. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Fiscale fraudeurs zijn profiteurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En verdien je een beetje aan uw "tevreden" arbeiders? Ik hoop dat je winst maakt? Zoja, hoop ik ook dat je evenredig je belasting betaald zoals uw arbeiders, Anders zie ik niet in waar u zich bemoeit met het pensioen van de arbeider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() Lees wat er boven staat man . van eerlijk verdiende centen moet je af blijven met uw poten . Waarom zou een zelfstandige niet met zijn zuur verdiende centen naar een paradijs mogen gaan , Een ambtenaar leeft al gans zijn termijn in een beschermt paradijs en is 55 op pensioen , men vraagt toch ook niet wat hij doet , nee hij is niet versleten en gaat wat behangen en schilderen na zijn tijd . is dat geen sociale fraude ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan het ook anders stellen. Ne werkgever, ziet het, heel de sociale wetgeving in acht genomen, niet meer zitten, om met iemand van ouder dan 40 nog winst te maken. Dan begint hij er liever niet aan. Een oplossing zou trouwens zijn, om iedereen tot 40 verplicht in de privé te laten werken, en iedereen vanaf 50, verplicht aan de overheid. Zal daarbij trouwens een einde maken aan al ons gediscusieer over pensioen. |
|
![]() |
![]() |