![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
Behalve als iemand een andere mening heeft als de uwe blijkbaar.
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bof, het is simpel. Of iemand is een discusiepartner, zelfde mening of niet, of iemand is een negeerbare storing. Ik negeer de storingen, niet de personen.
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al zou een papuaanse kannibaal in zijn huurhuis de voorouderlijk gesnelde koppen aanbidden, zolang die maar "normaal doet" buitenshuis, en geen wetten overtreed, dan heeft daar niemand problemen mee. Om daar een tegenhanger van te geven. Als morgen een "oude Belg" in witte toga op't straat om de principes van de Griekse filosofen aan de man te brengen mensen begint te irriteren, dan krijgt die wel problemen.
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Albo zet als ruimdenkende liever andersdenkenden op de negeerlijst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Citaat:
Dat is waarom ik van u niet zeg wat ik van Diego zeg.
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet het er toe onder welk mom er geknaagd wordt aan de wetten van de gemeenschap? Er wordt toch voortdurend geknaagd aan de wetten. Zie bijvoorbeeld het rookverbod op café. Omgekeerd worden er ook conflicten gecreëerd, waar een bepaald aspect helemaal niet botst met de vigerende wetten. Ik denk hierbij aan het dragen van de hoofddoek, wat geen probleem was; tot er een haatcampagne werd opgestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over Gothics schreef je "Ik denk bv. aan de kledij van Goths of mensen die een beetje ver gaan met hun dweperij met vampieren e.d." Kan jij zien aan hun kledij met wat iemand dweept? En of ze daar te ver in gaan. Dat is jouw interpretatie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik herinner me de CCC en de bende van Nijvel. Sharia4B en BBET worden in de mot gehouden. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zelfs in Israël heeft men recentelijk ondervonden dat het superioriteitsgevoel van religieuze zotten moeilijk aan banden te leggen is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij islam ligt het helemaal anders: het geloof zèlf legt de jihad op: in tegenstelling tot wat de islamofielen je willen wijsmaken is dat NIET enkel de innerlijke strijd, maar weldegelijk de Heilige Oorlog, want de volgelingen van Mohammed worden verondersteld heel de wereld te onderwerpen aan de dienst van Allah. Me dunkt is dat een wezenlijk verschil met het jodendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het debat in Nederland staat los van de Belgische situatie. Je kan het vergelijken volgens mij. Maar Nederland is geen model voor België. Je kan van België perfect een model maken voor Nederland. Het feit dat Nederland een groter land is wil helemaal niet zeggen dat ze de dicteren hoe je hen moet kopiëren. Vergeet het aub niet dat België onafhankelijk land is en dat België = Belgique.
Laatst gewijzigd door eLife : 18 januari 2012 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Toch kun je ratten soms wel met mensen vergelijken: Ratten, net als sommige Kapiteins vluchten als eerste van zinkend schip. Laatst gewijzigd door eLife : 18 januari 2012 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk detail wil je? Dat ze er zijn, of dat tijdens de vorige editie de mogelijkheid tot verdoofd slachten niet gebruikt werd?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 januari 2012 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het pleiten voor discriminatie van vrouwen Het ziekelijk vasthouden van achterlijke principes en regels.. Er zijn véél gelijkenissen tussen de radicale religieuzen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ook de volgende keer zal het niet gebruikt worden. Maar dat is geen argument om met die mensen niet te kunnen omgaan. Ook voor hen is het geen argument om met ons niet te kunnen omgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een Gothic-aanhanger daarentegen herken je al van een mijl ver. (*) Idem dito wat betreft een mormoon, amish, sikh, moslima, orthodoxe jood, islamist, zwartekousenkerk, gabber, hare-krishna, punker, rocker, Leidse korpsballen, enzovoort, enzovoort, enzovoort. Die lijst is vrijwel eindeloos. Dus in heel veel gevallen is het antwoord op jouw vraag "ja". (*) Ik ben niet thuis in het Gothic-wereldje. Mogelijks is Gothic een synoniem voor een euh ... vampirist? Indien ja, is er uiteraard geen twijfel mogelijk qua herkenning.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 januari 2012 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |