![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De religieuze racisten die zich op hun heilig boek beroepen als ze weer eens vrouwen die niet tot hun eigen sekte behoren, verbaal en fysiek menen te kunnen lastigvallen, zouden inderdaad beter zwijgen en hun tengels thuishouden. Dat klopt.
![]() |
![]() |
#282 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je 'hollaback' beschrijven? Bedoel je luid roepen of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat de meeste normale vrouwen het zo zullen zien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil als vrouw uitsluitend nagefloten worden door westerse mannen. Een katholiek Pooltje, een bonkige Limburgse of Brabantse dakwerker. Dat nafluiten begrijp ik en kan ik plaatsen. En het blijft bij het nafluiten want die mannen zijn aan het werken. Een allochtoon die nafluit doet iets wat niet tot zijn cultuur behoort. Hij weet dus ook niet hoe hij dat nafluiten moet invullen. Hij weet niet dat het daarmee moet stoppen, en hij is niet aan het werk hoog op een dak... en eigenlijk fluiten ze niet, ze spuwen eerder. Kunnen ze wel fluiten? Er is fluiten en fluiten. Onze moeders en grootmoeders kennen 'Suskewiet' (de zang van de botvink). Dat is fluiten. Ik vind dater eens een studie moet komen over het fluiten naar meisjes en jonge vrouwen door mannen. Eens kijken wat dat gaat geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom je vastklampen aan een enkel filmpje? Denk je nu echt dat sommige mensen hier de wijsheid niet hebben om over de jaren heen de zaken te volgen? Die bekijken filmpjes en documentaires vanuit diverse bronnen. Synthetiseren is het woord: Hopelijk doe jij dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom je vastklampen aan een enkel filmpje? Denk je nu echt dat sommige mensen hier de wijsheid niet hebben om over de jaren heen de zaken te volgen? Die bekijken filmpjes en documentaires vanuit diverse bronnen. Synthetiseren is het woord: verschillende bronnen bekijken en dat ook toetsen aan reeële ervaringen. Hopelijk doe jij dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
WAAR ZIJN DE OUDERS? Dat gastjes zo doen is omdat ze het minimum aan opvoeding hebben ontbeerd als ze klein waren. Geen lego, en die westerse manieren zijn ons ding toch niet, hé? Als zo'n gastje nog zoiets doet met mijn dochter en ik ben erbij, dan sleur ik die mee naar zijn ouders en ga ik in discussie met de ouders, al staan daar dertig snotneuzen uit de buurt bij. En ze mogen direct de politie bellen. En dan is er een duidelijk signaal gegeven. Jonge meiden dienen van het leven te genieten en geen lesjes te leren aan mannelijke leeftijdsgenoten. Jij hebt wel een heel raar idee over het sociaal leven van een adolescente vrouw. Ik vind jouw redenering heel raar. Die mannekens zijn toch niet mentaal gehandicapt of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als die ouders het ook niet begrijpen dan moet er harder ingegrepen worden. Geef die mislukte macho's dan maar een spuitje met zo'n lustremmende medicatie, een spuit met een heel langdurig effect. Ze zullen hun leven wel beteren als ze horen dat ze dat zouden krijgen.
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook nog geen goed Frans. Jij snapt het verband niet, dat is echt iets anders. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 juni 2012 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen moet dat voor zichzelf invullen naargelang de situatie, en nee; nafluiten of 'hola rubia guapissima' roepen zie ik niet als 'seksuele intimidatie'. Ook ben ik 't met je eens dat jonge meisjes of vrouwen zulke lui geen 'opvoeding' horen te geven, die dienen ze van huis uit mee te krijgen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Les zones urbaines sensibles formalisent la notion de « quartier en difficulté ». Définies dans la loi de novembre 1996, elles sont « caractérisées [notamment] par la présence de grands ensembles ou de quartiers d'habitat dégradé et par un déséquilibre accentué entre l'habitat et l'emploi ». La sélection des ZUS s’est opérée sur des critères qualitatifs (« grands ensembles », « déséquilibre emploi/habitat ») et sur une analyse conjointe des élus et de l’État.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister
|
![]() Citaat:
EDIT: Hier nog een artikel voor je, in het Nederlands: http://ejbron.wordpress.com/2012/01/...van-frankrijk/
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 10 juni 2012 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is inderdaad: waar zijn de ouders? En waarom laat men zulke kinderen op straat slechte manieren leren?
Daar is een werk in de diepte nodig. Ik wou gewoon illustreren hoe jonge vrouwen van Marokkaanse afkomst in Brussel erg mondig en weerbaar zijn en racistisch en seksistisch geweld niet pikken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |