![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen de Volksunie ontstond was er nog véél rancune i.v.m. WO II en de gevolgen ervan. WO II is nu 67 (zeven en zestig !) jaar achter de rug. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Europees Commissaris
|
![]() volgens BEKE vertegenwoordigt de regering wel een meerderheid van de vlaamse kiezers. Als hij gelijk heeft vertaalt ons kiessysteem dat niet evenredig in zetels.
Laatst gewijzigd door spherelike : 14 juli 2012 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
Oei, verboden lectuur??? ![]()
![]() |
![]() |
#285 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit: niet nodig ze staan al in een andere draad. In ieder geval als Vlaanderen zou beslissen om de onafhankelijkheid uit te roepen en de meerderheid van de Vlamingen staat daar achter, dan kan de internationale gemeenschap mij in feite niet schelen. Die zal zich er dan wel bij neerleggen en zeker als dit gebeurt zonder bloedvergieten wees daar maar zeker van. Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 juli 2012 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het daarom dat ze "leve België" riepen?
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weiger boeken te KOPEN van mensen die die schrijven terwijl ze al dik betaald worden door de gemeenschap, en die meestal voor zover er dingen van publiek geraken, en ik er kan over oordelen, zeker geen neutraal naslagwerk zijn over het probleem, maar een verdediging van het partijstandpunt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U weet niet wat er zal gebeuren, ook al is dit het 1e programmapunt van uw partij, u hebt de mogelijke problemen ook al zullen ze zich waarschijnlijk niet allemaal manifesteren niet in kaart gebracht. Maar u weet wel zeker dat het zal goedkomen. Hoe noem je iemand die een concept aan de kiezer probeert aan te praten als het toekomstige paradijs, en die niet eens weet hoe het zal lopen? Ik noem dat een leugenaar. Maar als dat voor de vlaamse zaak is, zal dat wel een andere naam hebben zeker, liegen om eigen bestwil bvb Laatst gewijzigd door spherelike : 14 juli 2012 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik lees ze in zover ze (gedeeltelijk) op het internet komen. Laatst gewijzigd door spherelike : 14 juli 2012 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom wellicht dat ze bij de regeringsonderhandelingen niet plat op de buik gingen voor de postjes.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister
|
![]() Dat was alleen omdat de PS al bij voorbaat nee zei. Anders kon de NVA het nu gaan uitleggen met haar fameuze nota die verdacht veel op de huidige toegevingen lijkt. Sorry; maar in de Standaard staat een leuk artikeltje over de NVA "we hebben het VB op normale proporties teruggebracht"; daar kan ik uit afleiden dat het groot maken van de NVA enkel voor dit doel diende; en verklaart ook meteen de volledige medewerking van de staatszender die anders niet zo happig is op vlaams-nationalisten. Sorry maar ik herken de NVA totaal niet meer tegenover de NVA van een tijdje terug; toen ze nog met camions naar Wallonie reden.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 14 juli 2012 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#296 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 15 juli 2012 om 03:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die mannen hebben pas een klare kijk op de realiteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Dat hangt er maar vanaf of ze die andere bronnen ook effectief lezen. Iets wat u pertinent weigert te doen. Ik ben geen voorstander van het VB, maar ik luister tenmiste wel naar de standpunten en als het nodig is lees ik er iets over. Annemans is trouwens niet de eerste de beste onozelaar, die man weet verdomd goed waarover hij praat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Staatssecretaris
|
![]() als je enkel de info WIL lezen die je aanstaat dan zit je in een cirkel. Typisch voor vastgeroesten : al wat mijn mening ondersteunt lees ik, de rest is om allerlei redenen niet relevant (uitvlucht 1 : ik betaal er niet voor)
![]() |
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
The world of belgicists!
![]() |