![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grenzen zijn nu eenmaal altijd arbitrair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat, en niets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat gaan ze hier nu nog allemaal uitvinden. Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 september 2012 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Het is wel degelijk risico van het beroep. Als je als zanger gaat optreden voor heel veel mensen, dan weet je dat de kans er in zit dat er mensen zijn die je niet leuk vinden. En die mensen, kunnen dat wel eens in daden duidelijk gaan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je het voor het geld wil doen dan ben je beter af met drugs. - niet dat ik iemand aanzet natuurlijk, drugs zijn een gevaar voor de maatschappij en dienen streng beteugeld, zoals een rechter me eens zei voor hij me 18 maand effectief gaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat u heel uw leven alles met deze dooddoener goedpraten? U hebt geen idee wat een beroepsrisico is. Anders zou u dat woord niet her en der placeren om uw gelijk te halen. De vraag is al meer gesteld : waar ligt de grens? Als men goedpraat dat er eieren en tomaten gegooid worden, dan is het ook in orde dat die éne die zijn tomaat per ongeluk opgegeten heeft, een sinaasappel gooit. De volgende gooit dan een flesje water want hoeveel meer weegt zo'n flesje dan een sinaasappel? En zo gaat dat voort. Maar dit alles doet er eigenlijk niet toe. Het gaat niet op om dingen naar mensen te gooien gelijk om wat voor reden. Het gaat niet op om mensen te vernederen gelijk om wat voor reden. Er is de laatste tijd zoveel te doen over pesterijen (u kijkt toch wel eens naar het nieuws?), als u voor de slachtoffers daarvan begrip kunt opbrengen moet u nu ook trachten u in de plaats te stellen van zo'n zanger die van alles naar zijn hoofd krijgt. Het is hier al meer gezegd : als een optreden u niet interesseert, blijf er dan weg! Waarom geld uitgeven aan iets wat u geen ballen interesseert en dat u bespottelijk vindt? Dat doet mij vermoeden dat de gooiers op die manier hun licht perverse neigingen eens willen botvieren. Blijf gewoon weg van iets dat u tegensteekt. Als de zanger merkt dat er geen publiek komt en dat hij dus niets verdient, dan zal hij vanzelf stoppen met optreden. Als er publiek blijft komen, dan is dat een teken dat er mensen zijn die deze zanger toch graag horen en kunnen appreciëren. Die mensen hebben er recht op te genieten van een ongestoord optreden want dat is de reden waarom zij geld uitgegeven hebben aan een ticket!
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, grensen zijn altijd arbitrair , alleen er moeten altijd wel grenzen getrokken worden. Ik ben het ook niet eens met de grens van abortus die toegestaan is in de wet, maar grensen zijn nu eenmaal arbitrair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Wil alleen even meegeven dat ik me hier al een hernia heb gediscussieerd over dit onderwerp maar dat dat geen fluit uithaalt. Ik herinner me dat er zelfs zijn die 'traditie' inriepen om de tomatengooiers in het gelijk te stellen. Kan je nagaan...
![]() |