![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Binnen een paar jaar kunnen 'ze' 3D-films op aarde projecteren met behulp van laserstralen, die door satellieten worden uitgestuurd.
Zo kan die film op de markt van Mekka gebeamd worden, kwestie van iedereen daar eens de kans te geven, om zijn/haar oordeel erover uit te spreken, fair enough. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en nu met link
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch eigenaardig dat ieder die de moslimmetjes verdedigd in hun waanzin geen antwoord kan geven op een simpele meerkeuzevraag.
In alle geval, Meneer van den Berghe. Mag ik Uw antwoord? Citaat:
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik mij ergens aangesproken voelen? Of is er geen verband tussen eerste en tweede alinea?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of U behoort tot de eerste groep. Of ik krijg een nummertje van 1 tot 4 als antwoord. Ik ben zo vriendelijk U ook een andere reactie te laten op de holenberenpijpende hoerenzoonmoeder. Maar dan hoop ik - ijdel- op een echt gevatte opmerking.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 september 2012 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan, sorry dat het te familiair is, maar uw reactie noopt me toch een beetje directer te worden. Indien U aanstoot neemt, dan zal ik me in het vervolg beperken tot meneer van den Berghe.
Ik stel dat : Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 september 2012 om 01:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men noemt dat ook wel eens een vergelijking. Ik vergelijk die filmmaker met de oetlul die U toeroept :" Uw moeder is een holebeerpijpster". Bent U niet akkoord met de vergelijking?
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zou ik moeten weten op welke gronden u die vergelijking trekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand noemt uw moeder een gore hoer. Wat doet U? U geeft die belediger een pak slaag. U loopt huilend weg. U bedankt de belediger. U riposteerd met een gevat antwoord.
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste natuurlijk, want meningen beantwoord je met meningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mogen we dan nu prachtige dingen aanschouwen? Zoals moslims die ambassadeurs verkrachten en vermoorden, omdat een of andere oetlul een provocatie heeft gelanceerd?
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat maakt het ok voor U? Tof dat te weten. Omdat moslims een man idealiseren die een 9 jarige ontmaagde, zijn vijanden zonder boe of ba liet doden, en medemensen als slaaf liet creperen, al dan niet na gedwongen sex...
Ik begin U verdomd onsympthiek te vinden. En da's geen compliment van iemand die 90% van de mensheid met moeite goed vind om van goed eten slechte stront te maken.
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw hele diskoers liet me dat denken. Laat het ons een persoonlijke interpretatie noemen.
Maar om het zonder communicatiefouten op te sommen. 1)Een of andere wanna creatieveling maakt en publiceerd een paar scenes die religieuze waarheden op de korrel nemen zonder te liegen. 2) Om te provoceren en bekendheid te verwerven gooit die kwispel er nog wat gezeik over. 3) Het geviseerde publiek reageerd net zoals de filmmaker voorspelde.
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |