![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ook alle psychotische mensen die dit veroorzaakt, de overlast van alle gedopeerde mensen, de extra verkeersongelukken, de toename in agressie zijn externaliteiten die in cijfers moeilijk uit te drukken zijn maar er wel degelijk zullen zijn. De verslaving aan coke en hero zullen blijven en stijgen en dit gaat de economie niet te goede komen... Citaat:
Alleen antwoord ik volwassener op vragen.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 18 december 2012 om 14:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was plots niet meer zo dringend, we zullen het er later nog wel eens over hebben zei meneer de commissaris en het was gelijk het laatste dat ik erover hoorde. In het onderzoeksdossier hebben ze dan geschreven dat ik mijn hele oogst uitvoerde naar de coffeeshop. Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 december 2012 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vorig jaar nog op nieuwjaarsvisite bij een bekende dealer-kweker. In de paar uur dat ik er was heb ik tientallen mensen over de vloer zien komen. Daar waren jonge gastjes bij maar ook mannen in maatpak en huisvrouwtypes. En dan ikzelf natuurlijk.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 18 december 2012 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Rijden onder invloed van alcohol mag niet maar het gebeurt... Deze landen bewijzen op gebied van softe drugs. En hoe representatief zijn deze cijfers. Toen soft illegaal was zullen niet alle mensen dit hebben toegegeven.
![]() |
![]() |
#285 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dan zouden de cijfers uit bvb Portugal net een sterke stijging moeten aangeven. Doen ze dat?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad, het gebeurt. De tijd die nu verprutst wordt aan een zinloze en zelfs nefaste strijd tegen drugs kan dus gemakkelijk gebruikt worden om meer te controleren op gebruik in het verkeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, eigenaardig niet.
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik heb geen Bentley, Porsche, privéjet of uurwerk van enkele duizenden euro's ![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 december 2012 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister
|
![]() Het grootste probleem met de legalisatie (of realistischer: het gedoog) van softdrugs is dat dit ongetwijfeld in een stad als Antwerpen het drugstoerisme (i.e. groepjes marginale britten en fransen, zoals nu in Nederland) gaat doen toenemen. Ik ben daarom voorstander van de legalisatie van softdrugs overal waar ik niet hoef te wonen
![]() Cocaine etc. tolereren zorgt er verder voor dat je de georganiseerde misdaad (nog meer) een beach head geeft voor de bevoorrading van de rest van Europa (de handelspartners van Antwerpen zullen juichen). Dat zijn organisaties die verantwoordelijk zijn voor het massaal schenden van mensenrechten, die enorme ecologische schade aanrichten en die ganse landen destabiliseren. Laat ons dus aub het gebruik van cocaine niet gaan beschouwen als een 'victimless crime'. Ik zie er geen graten in om mensen die dit soort organisaties steunen zwaar te beboeten.
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() Hangt ervan af wie de opdrachtgever is van het onderzoek.
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Parlementslid
|
![]() Het is ook veel beter
![]()
![]() |
#295 |
|
![]() bewijs het maar eens
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
en Citaat:
en nog iets om over na te denken: Citaat:
Ik pleit dan ook voor een Europese Legalisering
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 18 december 2012 om 16:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je bent niet mee, ze viseren nu de mensen die geen overlast veroorzaken. Er staat blijkbaar geen einde op de graailust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie een legalisering dan ook in de eerste plaats - en misschien wel uitsluitend - voor de 'Cannabis Sativa' die in eigen land gekweekt wordt. |
|
![]() |
![]() |