![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, de paus heeft nog steeds invloed.
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enig juiste manier om van de Paus af te komen is in harriechristus te geloven.
Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 december 2012 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Heer verlos ons van HC supertrol
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2012 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn nog altijd confessionele partijen De rechtse christen liga bestuurt zelfs Europa Onder leiding van de tsjeef Martens Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2012 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
bouw- of andere vergunningen weigeren voor homocafés, sellectief geluidscontroles uitvoeren indiezelfde cafés, andere "legale pesterijen". er zijn mogelijkheden genoeg. Ik zeg niet dat dat zal gebeuren. En de paus roept daar niet toe op. Maar de mogelijheden zijn er. En dan zijn er de illegale middelen. Momenteel geniet het homobashen een verhoogde prioriteit inzake vervolging. Maar wat als dit (onder druk van conservatieve gelovigen) een verlaagde prioriteit wordt? Onmogelijk? In de VS zijn net (protestantse) christenen die het voortouw daarin nemen. Het continu pesten van homo's met Levithicus 13:20 wordt niet vervolgd, want dat is "freedom of speech". Lap zeg, ik wou daar naar zoeken op internet, is het eerste voorbeeld dat ik vind toch wel een van katholieke leiders. Catholic Leaders Are Abusing ‘Religious Freedom,’ Says LGBT-Friendly Minister Why Does Michigan’s Anti-Bullying Bill Protect Religious Tormenters? Read more: http://swampland.time.com/2011/11/04/why-does-michigans-anti-bullying-bill-protect-religious-tormenters/#ixzz2GFeALcxd
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het hier zo zal verlopen, vergeet niet dat één op vier jongeren bi of homo is, en die zijn niet van plan zich opnieuw de kast in te laten jagen. Onze priemier is homo, de invloed van een kerk heeft dit niet verhinderd. Zou dit in Amerika mogelijk zijn? Denk van niet,de weerstand vanuit de homogemeenschap hier zou behoorlijke oppositie vormen voor iedere vorm van discriminatie die religie probeert op te leggen. Homo's van vandaag zijn veel mondiger, trots en zelfbewust, de klok terugdraaien zal zelfs de kerk of moslims niet meer lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() de paus heeft groot gelijk... homoseksualiteit is betreurenswaardig degeneratief gedrag... maar met de nodige psychische begeleiding, en een stevige volharding zoals het verenigen van de religies, kan het gevaar van homoseksualiteit jegens de maatschappij en onze kinderen, net zoals pedoseksualiteit, tenminste beperkt worden.
![]() |
#290 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() Omdat homoseksuelen HIV verspreiden..... ze provoceren anderen en zijn steevast betrokken partij in diverse vechtpartijen (bv. Brussel).... en misschien het belangrijkste van allemaal, de profeet (vzm) verklaarde homoseksualiteit als een van de ergste zonden...
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() Voor Boeddhisten
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2012 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Enkel homoseksuelen ??
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Europees Commissaris
|
![]() De Paus spreekt ook voor katholieken. Wat de Dalai Lama zegt over homoseksualiteit is haast hetzelfde wat de paus zegt, ze zeggen "voor boeddhisten" of "voor katholieken" om het in contrast te zetten met wat het decadente westen denkt. Logisch ook, als autocratische leiders met al dan niet erkende werelijke macht van traditionele godsdiensten. Benedictus' voorganger, Johannes Paulus II, die het Vaticaan weer een stuk conservatiever maakte sinds Vaticanum II, was dan ook een goede vriend van de Dalai Lama. De linkse spraak die de Dalai Lama verkondigt gelijkt sterk op de sociale leer die JPII en BXVI verkondigen.
Enneh, homoseksuele boeddhisten zijn er ook, gelukkig onderdrukt de Dalai Lama hen sterk, nét zoals die Dorje Shugden. Lang leve het dogmatisme van beide religies! |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Belachelijk, tuurlijk spreekt hij OOK voor katholieken
In Frankrijk en Engeland is hij momenteel direct bezig de wetgeving te beïnvloeden De Paus is proseliet, Dalai niet. Paus is gevaarlijke ontolerante extremist die zijn eigen stellingen aan iedereen wil opdringen. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2012 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom wilt de Dalai Lama dan per se zo actief zijn in de media? Zoals ook de Dalai Lama. Één pot fanatisch nat. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 27 december 2012 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |