Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2013, 09:39   #281
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Alle Vlamingen zijn kristelijk gelovig, want ze vieren allemaal Sinterklaas op 6 december, en alle ouders doen hun kinderen daar naar uitkijken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2013, 17:14   #282
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
1 = Slechts om zich te verdedigen en/of : het 'kwade' te verdringen.
2 = Door 'opportunisten' die het 'christelijke geloof' op schandalige en criminele manier misbruikt hebben en het nog steeds doen.

In mijn oorspronkelijk betoog ging het eerder over het ontstaan van beide godsdiensten.

Het 'CV' van 'Jezus-Christus' is algemeen gekend en word door een grote meerderheid van mensen (gelovigen als anders gelovigen, ten minste 2 maal per jaar herdacht en gevierd.

Kerstmis = de geboorte.
Pasen = de martelaren dood .

Pinksteren, Allerheiligen enz., zijn andere herdenkingshoogdagen, waar heel wat mensen naar opkijken.

Alhoewel het zinvoller is, naar de toekomst toe te denken en te handelen, mag gesteld worden dat de 'moslim' nog steeds de grootste kampioen is in:

a) Eigen volk uitroeierssport. (zijn er dagdagelijks mee bezig!!)
b) Uitroeien van 'andersgelovigen' (Dit is echter wel te verklaren omdat het in hun dogma word bevolen)

'Mohammed' = Moslims, mogen er wel fier over zijn!

Toen er in het prille begin van het christendom enkele verschillende strekkingen waren, zoals Arianisme en nog wat van die fracties kwam er men niet uit wat nu de enige en officiële te volgen christelijke religie diende te zijn. Vandaar dat men een Gezellig onderonsje hield nl. het concilie van Nicea. De dominante hoofdstroming had zijn knokploegje mee om hun standpunten duidelijk te maken en anderen te overtuigen van hun 'universele' karakter.

Karel de Grote Moordenaar vond ook dat de Saksen niet direkt vrome lieden waren. Een legerschare bracht hen op andere gedachten.

Ik kan nog wel wat feiten opsommen hoor...

Beiden zijn geen haar beter. Misschien moeten we maar eens iets organiseren in een arena. Fundamentele christenen en Salafisten. En leeuwen.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2013, 17:24   #283
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Wat interesseert ons nu dat god wie ook tetten rond zijn oren heeft gekregen. Het hadden misschien nog beter olifanten slurven geweest waar mee ze eens flink door gemept hadden zo dat hij zijn hoofd kon gaan zoeken onder zijn altaar.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 07:18   #284
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Wat interesseert ons nu dat god wie ook tetten rond zijn oren heeft gekregen. Het hadden misschien nog beter olifanten slurven geweest waar mee ze eens flink door gemept hadden zo dat hij zijn hoofd kon gaan zoeken onder zijn altaar.
Rocco Siffredi was naar het schijnt uitgenodigd, maar is niet kunnen komen...
Oud 29 april 2013, 12:28   #285
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
1 = Slechts om zich te verdedigen en/of : het 'kwade' te verdringen.
2 = Door 'opportunisten' die het 'christelijke geloof' op schandalige en criminele manier misbruikt hebben en het nog steeds doen.

In mijn oorspronkelijk betoog ging het eerder over het ontstaan van beide godsdiensten.

Het 'CV' van 'Jezus-Christus' is algemeen gekend en word door een grote meerderheid van mensen (gelovigen als anders gelovigen, ten minste 2 maal per jaar herdacht en gevierd.

Kerstmis = de geboorte.
Pasen = de martelaren dood .

Pinksteren, Allerheiligen enz., zijn andere herdenkingshoogdagen, waar heel wat mensen naar opkijken.

Alhoewel het zinvoller is, naar de toekomst toe te denken en te handelen, mag gesteld worden dat de 'moslim' nog steeds de grootste kampioen is in:

a) Eigen volk uitroeierssport. (zijn er dagdagelijks mee bezig!!)
b) Uitroeien van 'andersgelovigen' (Dit is echter wel te verklaren omdat het in hun dogma word bevolen)

'Mohammed' = Moslims, mogen er wel fier over zijn!
Wat is dat voor gezeik ? "anders gelovigen"... Heb jij problemen met niet-gelovigen ? Wake up, ze vormen wel de overgrote meerderheid van de bevolking.
Kerstmis : een leuk traditioneel familiefeest. samenkomen, lekker eten en mooie momenten, nul komma nul gezever over religie
Pasen : vrij saai, paaseitjes voor de kleinsten in de familie, iedereen kent en herkent het omdat er dan schoolvakantie is. Connotaties met geloof : bijna onbestaande voor de overgrote meerderheid.
Over pinksteren kan volgens mij 90% van de jeugd je zelfs niet meer vertellen over wat het gaat. Allerheiligen = bloemen op een graf gaan zetten.
Stop toch met dat reactionaire gedweep met voorgoed vervlogen tijden toen de bevolking nog verplicht in een katholiek keurslijf zat van bij de geboorte tot in de kist.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 12:40   #286
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Gatver wat een afschuwelijk lelijke wijven.

²

Ik vind dit een schitterend protest, maar in het vervolg liever met zulke types:

Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 12:50   #287
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Ik vond de hiphoppende figurant wel dik ok anders, die mag nog meedoen.

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 13:10   #288
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Morgen te bewonderen in een Eberharddraad?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 13:13   #289
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Inderdaad, het wordt tijd dat die hoeren op hun plaats worden gezet. Misschien moeten we ze maar eens onderbrengen in salafistisch moslimgebied. Misschien kunnen zij hen daar wat manieren bijbrengen.
Ik denk dat we u en uw KKK vriendje naar een zulk een Moslimgebied gaan sturen, ik denk dat je snel geïntegreerd gaat zijn.
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 13:23   #290
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Morgen te bewonderen in een Eberharddraad?
Goed mogelijk, hopelijk volgende keer in gepaste traditionele klederdracht : witte pet, mouwloos shirt, baggy pants en veel bling bling.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 14:06   #291
Boyke
Banneling

Standaard

Citaat:

Spijtig dat hij zijn broek niet heeft gescheurd zeg !
Boyke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 15:08   #292
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De waalse media heeft hem intussen geïdentificeerd: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ctiviste.dhtml

http://www.rtl.be/info/belgique/soci...-denudees-non-

Wat een ouwbollige prut. "Ge moogt vrouwen niet slaan". Moest ik daar staan, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Mij een beetje komen lastigvallen, wat denken ze wel.

Het artikel op de site van RTL gaat ook compleet voorbij aan wat die vrouwen daar aan het doen waren. Als ge dat leest, zoudt ge denken dat ze kalmpjes aan een deur wat slogan stonden te roepen, terwijl het om een aanval op de persoonlijke sfeer ging. Dan hebt ge het recht u te verdedigen. Wettige zelfverdediging noemt men dat. En dat ge een vrouw zijt, maakt u daar niet immuun voor.

Alsof het zo speciaal is dat je een vrouw bent.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 15:46   #293
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

http://en.wikipedia.org/wiki/FEMEN

In March 2013, Radio Svoboda claimed to have information that FEMEN activists were paid EUR 2,500 a month and protesters EUR 1,000. Both of these salaries compare favourably to the average salary in Kiev of EUR 500. The report claimed that Paris-based members can earn up to 1000 EUR per day. It claimed the organisation is funded by wealthy American businessman Jed Sunden.[135]

KP Media was founded in September 1995[1] by American-Jew Jed Sunden,[2][2]

Zo moet je daar mee omgaan:

Their actions have sometimes been dismissed but there is no doubt the women of Femen take serious risks. In late 2011, for example, Inna and two other activists travelled to Minsk, in Belarus, to protest outside the KGB offices against Alexander Lukashenko, the man often called Europe's last dictator. While they expected to spend New Year in a Belarus jail, they allege that they were, instead, abducted by secret service agents – a claim the Belarusian KGB denies.

Inna says a group of men caught up with them at the bus station, and they were driven for five hours into a forest. There, she claims, they were covered in oil, threatened with lighters and knives, and ordered to strip completely. She assumed they were going to be raped. "They put handcuffs on us, and we were sitting like this," she leans forward with her hands behind her back, "for six or seven hours, not allowed to move or talk. One guy kept repeating that we were going to be killed, but before that they were going to have fun.

"They said, breathe, enjoy the air, because there is only one hour left of your life. Imagine the smile of your mother, and now imagine her face when she gets your dead body." Inna felt sure they would be killed, and started analysing her years with Femen.

http://www.guardian.co.uk/world/2013...ess-protesters
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 15:48   #294
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
http://en.wikipedia.org/wiki/FEMEN

In March 2013, Radio Svoboda claimed to have information that FEMEN activists were paid EUR 2,500 a month and protesters EUR 1,000. Both of these salaries compare favourably to the average salary in Kiev of EUR 500. The report claimed that Paris-based members can earn up to 1000 EUR per day. It claimed the organisation is funded by wealthy American businessman Jed Sunden.[135]

KP Media was founded in September 1995[1] by American-Jew Jed Sunden,[2][2]

Zo moet je daar mee omgaan:

Their actions have sometimes been dismissed but there is no doubt the women of Femen take serious risks. In late 2011, for example, Inna and two other activists travelled to Minsk, in Belarus, to protest outside the KGB offices against Alexander Lukashenko, the man often called Europe's last dictator. While they expected to spend New Year in a Belarus jail, they allege that they were, instead, abducted by secret service agents – a claim the Belarusian KGB denies.

Inna says a group of men caught up with them at the bus station, and they were driven for five hours into a forest. There, she claims, they were covered in oil, threatened with lighters and knives, and ordered to strip completely. She assumed they were going to be raped. "They put handcuffs on us, and we were sitting like this," she leans forward with her hands behind her back, "for six or seven hours, not allowed to move or talk. One guy kept repeating that we were going to be killed, but before that they were going to have fun.

"They said, breathe, enjoy the air, because there is only one hour left of your life. Imagine the smile of your mother, and now imagine her face when she gets your dead body." Inna felt sure they would be killed, and started analysing her years with Femen.

http://www.guardian.co.uk/world/2013...ess-protesters
De joden weeral.
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 15:53   #295
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
...

Alsof het zo speciaal is dat je een vrouw bent.

Ik heb anders nog niet zo vaak gehoord "Gatver wat een afschuwelijk lelijke venten" als pakweg de partijtop van de CD&V of de hooligans van Beerschot vanwege een of andere stommiteit worden berispt, en ik zou écht niet durven te beweren dat daar alleen maar adonissen tussen zitten.

Het is blijkbaar toch op z'n minst een béétje 'speciaal' om vrouw te zijn.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 17:11   #296
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik heb anders nog niet zo vaak gehoord "Gatver wat een afschuwelijk lelijke venten" als pakweg de partijtop van de CD&V of de hooligans van Beerschot vanwege een of andere stommiteit worden berispt, en ik zou écht niet durven te beweren dat daar alleen maar adonissen tussen zitten.

Het is blijkbaar toch op z'n minst een béétje 'speciaal' om vrouw te zijn.
Veel vrouwen proberen hun uiterlijk te gebruiken om succesvol te zijn, en besteden ook enorm veel aandacht aan hun uiterlijk. Dan weet je dat ze daar meer op afgerekend wrden.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 17:13   #297
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed mogelijk, hopelijk volgende keer in gepaste traditionele klederdracht : witte pet, mouwloos shirt, baggy pants en veel bling bling.

Ha, een platenbaas...
Oud 29 april 2013, 17:17   #298
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:

De man bezit dezelfde stilistische choreografie als Philippe Muyters.
Oud 29 april 2013, 17:37   #299
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
De man bezit dezelfde stilistische choreografie als Philippe Muyters.
Ik dacht ook aan opperhark Bourgeois...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 april 2013 om 17:37.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 17:41   #300
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik dacht ook aan opperhark Bourgeois...
Maar ik betwijfel of Bourgeois zich zou wagen aan hiphop. Tenzij het 't Hof van Commerce is...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be