![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zodra jullie deze "Waarheden" evenwel willen opleggen aan �*ndersdenkenden wordt het evenwel inderdaad problematisch. Best wel grappig, dat gescherm met allerlei vrijheden en democratie door gelovigen (allerhande). Zodra ze aan de macht komen is het evenwel vlug gedaan met allerlei "vrijheden". Dan geldt alleen nog De Waarheid. Hùn Waarheid, welteverstaan.
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor iemand die pretendeert leraar te zijn, heb jij toch behoorlijk wat problemen met begrijpend lezen.
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, bij gebrek aan argumentatie kunt u niet anders dan het inhoudelijk debat verlaten om te vervallen in persoonlijke uitvallen. 't Toont uw zwakte aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest ben ik nieuwsgierig, zelfs al zijn het mijn zaken niet, maar houden die super-kaloten ook zo'n sessies in het hoofdkwartier van het Belang ? En zouden er super-kaloten onderwijzenden zijn die zoiets doen in de lerarenkamer? Of in een klaslokaal? Al dan niet met een paar goedgelovige kinderen er bij ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man is ondertussen toch meer dan zeventig jaar. Vrij normaal dat hij de actieve politiek vaarwel heeft gezegd. Zijn zoon is er nog werkzaam in, maar niet meer strikt partijgebonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Gouverneur
|
![]() 12 dezer - Uit de 'Metro' : (fel geprezen gratis reizigerskrant): " De Belgen begrijpen het Katholicisme minder om minder. Niettemin, erkennen een groot aantal het sociaal nut ervan. De HELFT van de bevolking definieert zich zelf als 'Katholiek', wanneer er slechts 5% 't zondags naar de Kerk gaan!.
Dit bewijst gewoon dat de doorsnee Katholieke Belg van comfort houd en aldus moeilijk uit zijn zetel kan gehaald worden. Dit dan nog wel: iedere zondag voor iets, dat via "tv EEN" gratis aan huis geleverd word, zonder één leger georganiseerde bedelaars voor de deur te hebben. Rest nog het te kunnen weerleggen over de 'domheid' van deze enorme groep. (50% van de bevolking!!!) = Is volgens mij niet te weerleggen. Het zijn maar (Katholieken) :gewoon mensen zoals alle anderen! ![]()
![]() |
#292 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn niet zo ethisch conservatief ! Maar ondertussen moogt ge me toch helpen: tip eens een paar namen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele publicaties van de man: Runen (1997) Joelfeest (2000) Vikings (2001) Geheime zintekens? (2002) Heidense liederen (2002) Woudkind, sage (2003) Nevelland, sage (2003) Germanen (2007) Edda (2011) Wicca (2012) Zoals ik zei, de man had een paar decennia eerder moeten geboren worden. Dan had hij volledig zijn hartje kunnen ophalen samen met zijn geestesgenoten van over de (Duitse) grens. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2013 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zeker niet. Die Wicca's die ik ken, zijn zeker geen Naz'is. Integendeel zelfs! Alleen is Verreycken wel gelinkt aan Operatie Brevier en hij werd opgepakt en strafrechtelijk veroordeeld voor gewelddaden na een gewelddadige actie (door de VMO) in Oostende in 1963. Dat is toch niet het soort 'wicca's' dat u en ik voor ogen hebben, neem ik aan.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2013 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kortom: Van die 'Monseigneurs' boven op hun 'Ivoren-torens'. Daarmee bedoel ik: al die sjoemelende kapitalisten die naar beneden toe, niets dan onderdanen en 'slaven' zien. Alsook: al deze 'nep' intellectuelen, die eigenlijk niet in staat zijn een gewone spijker op een plank te timmeren!!! - Maar: die geen enkel gehoor hebben voor het menselijk leed!!!! ![]()
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag is of vrijdenkende mensen zich daar nog iets van moeten aantrekken. Katholieken en moslims preken in hun kerken en moskees maar wat ze willen. Zolang als ze hun principes maar niet willen opleggen aan de hele maatschappij. Hier denk ik vooral aan de moslims. Want dan zullen weer ten strijde trekken, deze keer tegen de islam, de woorden van Voltaire indachtig: ![]() Verpletter de onwaardige! En verpletterd zal ie worden, de opdringerige islam. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2013 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |