Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 17 maart 2014, 15:37   #281
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Waar het ook om gaat, hij staat steeds weer in de belangstelling en zet alle andere politici samen in zijn binnenzak. De man is gewoon een mediagenie.
Handig geholpen en gemaakt juist door die media. Wat heeft dit trouwens met genialiteit te maken? Hij heeft immers geen mediastrategie gemaakt, maar werd gewoon gevraagd om daar voor pandaclown te gaan spelen, juist door die media.
Wiley E Coyote is offline  
Oud 17 maart 2014, 15:38   #282
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vrouwen die met hun naakte bovenlijf te koop lopen doen dat ook niet zonder bedoelingen.....
Ik denk dat jij zelf iets teveel wiet aan het "legaliseren" bent men beste...
Oud 17 maart 2014, 15:42   #283
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Ik denk dat jij zelf iets teveel wiet aan het "legaliseren" bent men beste...
Ik moet je teleurstellen. Ik ben noch een alcoholgebruiker, noch een roker en aan wiet heb ik al helemaal geen behoefte.

Maar je zult wel gelijk hebben.
De wereld loopt vol lesbiennes die hun soortgenoten maar al te graag laten zien wat voor fraais ze in huis hebben onder hun topjes.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 maart 2014 om 15:43.
Knuppel is offline  
Oud 17 maart 2014, 15:47   #284
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al eerder schreef, u bevindt zich helemaal niet in de plaats van Bart De Wever.
Moet ik nu een potje gaan zitten janken of mij er gelukkig voor prijzen?

Op bezoek ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2014 om 15:49.
Universalia is offline  
Oud 17 maart 2014, 15:53   #285
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik moet je teleurstellen. Ik ben noch een alcoholgebruiker, noch een roker en aan wiet heb ik al helemaal geen behoefte.

Maar je zult wel gelijk hebben.
De wereld loopt vol lesbiennes die hun soortgenoten maar al te graag laten zien wat voor fraais ze in huis hebben onder hun topjes.
Wat maakt het nu uit of de man Homo is af niet? En wat zit je nou van het hoofdpunt af te dwalen.
Oud 17 maart 2014, 16:32   #286
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Wat maakt het nu uit of de man Homo is af niet? En wat zit je nou van het hoofdpunt af te dwalen.
Blijkbaar maakt het toch iets uit vermits jij opmerkte dat ik "man" tussen haakjes zette. Jij dwaalde dus even goed van "het" hoofdpunt af als ik.

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat de Walen even hard op hun pik zouden zijn getrapt als ze het blote lijf van "hun" premier als dat van man hadden gepercipieerd in plaats van dat van een "man".

Mij kan het niet schelen, hoor hoe Di Rupo zich aan "zijn" volk presenteert. Hij doet dat voor mijn part met ontbloot onder- in plaats van bovenlijf. Ik geef Jules Destrée immers groot gelijk dat er geen Belgen zijn, maar wel Vlamingen en Walen.
Oud 17 maart 2014, 17:27   #287
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar maakt het toch iets uit vermits jij opmerkte dat ik "man" tussen haakjes zette. Jij dwaalde dus even goed van "het" hoofdpunt af als ik.

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat de Walen even hard op hun pik zouden zijn getrapt als ze het blote lijf van "hun" premier als dat van man hadden gepercipieerd in plaats van dat van een "man".

Mij kan het niet schelen, hoor hoe Di Rupo zich aan "zijn" volk presenteert. Hij doet dat voor mijn part met ontbloot onder- in plaats van bovenlijf. Ik geef Jules Destrée immers groot gelijk dat er geen Belgen zijn, maar wel Vlamingen en Walen.
U moet niet zo hypocriet doen. U bent zeer vaak één van de eersten die op zijn achterste poten gaat staan omdat u zich beledigd voelt door een of andere poster. Voorzover u al niet bij de moderatie gaat klagen. Nu probeert u zelf iemand te denigreren door op een slinkse wijze naar zijn 'homo zijn' te verwijzen. U daalt steeds dieper in mijn achting.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 maart 2014 om 17:29.
Het Oosten is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:04   #288
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wie is de stomme aap?
Als je dat niet doorhebt ben jij er blijkbaar ook één.
speurneus is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:09   #289
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U moet niet zo hypocriet doen. U bent zeer vaak één van de eersten die op zijn achterste poten gaat staan omdat u zich beledigd voelt door een of andere poster. Voorzover u al niet bij de moderatie gaat klagen. Nu probeert u zelf iemand te denigreren door op een slinkse wijze naar zijn 'homo zijn' te verwijzen. U daalt steeds dieper in mijn achting.
Het doet me wat denken aan die keer dat uitkwam dat Verschaeve misschien homo was, plots waren homo's weer heel vieze mensen volgens de anti-Vlamingen.
Oud 17 maart 2014, 18:14   #290
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het steekt eerder dat de Belgische premier verkiezingscampagne voert via harige chinese dieren en de blote rug van een homosexuele man.
En steekt het niet dat de voorzitter van de grootste Vlomse partaai zich als een belachelijk harig personage ten toon stelt en dan nog eens op zijn smoel gaat ook?
speurneus is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:18   #291
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Verzuring? Als jullie een debiel in een Panda pak op zijn teut zien gaan uit lompigheid, schrikken jullie je waarschijnlijk dood, omdat jullie idool te lomp is om zijn poten op te heffen.

Ik heb gehoord dat de Chinezen hem in hun bamboebossen willen uitzetten tot de zoo van Antwerpen hem wil.
Alweer een schitterende bijdrage van jacobus. Let vooral op het subtiele taalgebruik.

Je berichten worden crapuleuzer met de dag. Maar ik begrijp je een beetje. Wie inhoudelijk niets te vertellen heeft is wel verplicht dergelijk taalgebruik te hanteren.

Benieuwd of je op 25 mei nog zoveel noten op je zang zal hebben. Wedden dat jijzelf dan op je bek gaat?
robert t is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:19   #292
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Handig geholpen en gemaakt juist door die media. Wat heeft dit trouwens met genialiteit te maken? Hij heeft immers geen mediastrategie gemaakt, maar werd gewoon gevraagd om daar voor pandaclown te gaan spelen, juist door die media.
Toch prachtig. Een minuutje satire volstaat om 2,5 volle pagina's gal, azijn en zuur in Het Laagste Nieuws te versieren. Wie doet hem dat na?
En onderaan de hoofdpagina: een bon voor een gratis pandaknuffel

Laatst gewijzigd door fonne : 17 maart 2014 om 18:21.
fonne is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:26   #293
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vermits het mij onmogelijk lijkt om nog dieper in jouw achting te dalen hoef ik daar mijn slaap niet voor te laten.

Ik hecht er hoe dan ook niet het miste belang aan om door domoren geacht te worden.

Daarbij. Di Rupo IS een homo. Dat hoeft toch niet verbloemd te worden?

Mijn beste vriend was eveneens een homo. Hij liep niet alleen graag in ontbloot bovenlijf rond maar ook in korte broek. En geloof mij maar als ik zeg dat hij dit niet deed met de bedoeling om vrouwen te bekoren.

IK was het die mij niet schaamde om aan de zijde van ZIJN vriend te lopen toen we met ons drieën Cordoba bezochten. HIJ hield zich op een behoorlijke afstand. ZIJN vriend droeg namelijk niet alleen een behoorlijk grote ring door zijn neus. Hij had er ook ergens in zijn broek een zitten, maar die heb ik, jammer genoeg, nooit te zien gekregen.

Wel fijne gesprekspartners die homo's. Logisch als je weet dat ze geen bijbedoelingen hebben ten overstaan van vrouwen.

Ik denk dat ik minder problemen heb met het blote bovenlijf van Di Rupo dan de Walen. Ik heb er zelfs geen probleem mee om een kat een kat te noemen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 maart 2014 om 18:27.
Knuppel is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:28   #294
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Toch prachtig. Een minuutje satire volstaat om 2,5 volle pagina's gal, azijn en zuur in Het Laagste Nieuws te versieren. Wie doet hem dat na?
Het is inderdaad opmerkelijk !
Hoe diep moet die frustratie wel niet bij zijn tegenstanders zitten ?
Trouwens niet alleen hier , maar ook de "linkse kwaliteitspers?" , meent over dit non-event hoofdartikels te moeten schrijven en achtergrondinformatie in te winnen!
Wat gaat dat worden als 25 mei echt nabij komt ?
Anselmo is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:28   #295
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Verzuring? Als jullie een debiel in een Panda pak op zijn teut zien gaan uit lompigheid, schrikken jullie je waarschijnlijk dood, omdat jullie idool te lomp is om zijn poten op te heffen.

Ik heb gehoord dat de Chinezen hem in hun bamboebossen willen uitzetten tot de zoo van Antwerpen hem wil.
pure panda proza

meer van dadde, ik lig dubbel.
Oud 17 maart 2014, 18:31   #296
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
En steekt het niet dat de voorzitter van de grootste Vlomse partaai zich als een belachelijk harig personage ten toon stelt en dan nog eens op zijn smoel gaat ook?
Eerlijk gezegd probeer ik meestal niet te lachen als iemand op zijn gezicht gaat. En al zeker niet als ik weet dat zo iemand pas vrij ernstig ziek is geweest.

Ik heb ook niet de indruk dat de aanwezigen er met leedvermaak naar keken. Eerder geamuseerd.
Maar ik begrijp jou wel, hoor.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 maart 2014 om 18:31.
Knuppel is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:38   #297
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Eigenlijk niet nee, jou wel ?
stuyckp is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:57   #298
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
tja een niet nva'ische politieker moet maar niezen om 25 volle pagina's gal, azijn en zuur te versieren. 2,5 is peanuts.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline  
Oud 17 maart 2014, 18:59   #299
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
tja een niet nva'ische politieker moet maar niezen om 25 volle pagina's gal, azijn en zuur te versieren. 2,5 is peanuts.
Echt waar ?
Vertel! Vertel !
Anselmo is offline  
Oud 17 maart 2014, 19:00   #300
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

tja, die anti-n-va'ers toch. Zo verzuurd reageren altijd.

Eduard Khil is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be