![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 1 juni 2014 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is dat wel alleen begrijpt dat niet iedereen. N-VA moet stemmen kunnen aftruggelen van de traditionele partijen. Spijtig genoeg heeft de VB kiezer dat niet begrepen. Nu zowat alle VB kiezers zijn N-VA gaan kiezen maken ze het BDW extra moeilijk. Zijn overwinning was dan ook van generlei waarde en hij heeft dat maar al te goed begrepen, de kiezers begrijpen dat kennelijk niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij gelooft dat. N-VA besmet ja, voor de algemene opinie.
Laatst gewijzigd door Garry : 1 juni 2014 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meegaan met de tijd Garry, het VB heeft zijn strijd gestreden, het VB is het verleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over "het VB" en "de N-VA" Garry, het gaat over de Vlaamse stem.
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Waarom" is niet de juiste vraag, "hoe" is de juiste vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Minister
|
![]() Schreef het al #235. Bedenking: als de Belgische politiek normen zoals de voetbal zouden zijn. Dan zullen de Vlaams Belang “spelers” moeten omscholen van nu buiten competitie rugbyspeler(club met rugbybal minnende leden) wat ze steeds waren.
Naar voetbalspeler (club mét voetbal minnende leden). Waar en hoe gaan ze dan hun "dada" mee promoten. Het zelfde maar anders? Al de bruikbare toestanden hebben de andere partijen reeds overgenomen in hun programma. Het zelfde maar anders ! Natuurlijk in hun eigenste verpakking. We moeten vernieuwen en verjongen stelt Filip Dewinter, zonder dat hij berijd is zijn plaats in te leveren. Net als mevrouw Morel zullen alle jongen bij hem bot vangen, nutteloze energie, verkwist talent. In België, Vlaanderen afgedaan. Nog wat Europees keet schoppen om zo langzaam te verdampen. Conclusie, en einde verhaal Vlaams Belang toestand. Naam verandering is daarom ook nutteloos rekken. Meneer Dewinter tijd om ander werk te zoeken zou ik zeggen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die stem zit nu verdeeld onder zowat alle partijen. Wil je daar iets mee bereiken is het noodzakelijk van die stem thuis te brengen onder alleen die partijen die daar iets willen mee doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Schepen
|
![]() Partijen die zo zwaar verliezen hebben blijkbaar een programma dat niet genoeg meer aanspreekt. Dus dan is de opdracht vernieuwen of wegkwijnen (ofwel hopen stabiel te blijven op 6%). Partijen zijn maar net zo relevant als hun programma en het aantal kiezers dat ze daarmee overtuigen. Het is niet dat Vlaams Belang een natuurlijke plaats in ons partijlandschap heeft. Er zijn in het verleden nog heel wat partijen opgekomen en terug ondergegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer en meer mensen zijn gewoon tot het besef gekomen dat stemmen op het Vb geen zoden aan de dijk gaat brengen wegens het cordon en hebben daarom op hun tweede keuze gestemd, in de hoop dat dat nuttiger is geweest (wat af te wachten valt). Meer is er niet aan de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tom Van Grieken is wééral iemand uit Antwerpen. Leg me eens uit hoe die Dewinter zal overvleugelen? Hebben ze echt niemand beter?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 2 juni 2014 om 08:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons eerlijk zijn, buiten het superieure politiek talent van De Wever , is het bij de N-VA ook gene vette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn tenminste geen one-issue partij die in elke moslim al meteen Bin Laden ziet. Wij gunnen anderen het licht in de ogen. Wij zijn de stok om de deur te openen. Trouwens, dit gaat helemaal voorbij aan de vuile oorlog die er sinds 2007 bij het VB heerst. Altijd maar kankeren op de N-VA is een teken van zwakte, mijn beste.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 2 juni 2014 om 09:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze houden bovendien evenzeer het cordon in stand en hun argumentatie daarvoor is nogal dun (ik begrijp wel dat dat hoofdzakelijk is om zelf salonfähig te blijven). Nu , om het eenvoudig te zeggen : koning VB is dood , leve de nieuwe koning. |
|
![]() |
![]() |