![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stevaert kreeg pas het deksel op de neus nadat zijn partij haar politieke macht én een aantal "kennissen" op de juiste plaats verloor. Als de betrokken vrouwen die PVDD een kloot aftrokken geloofwaardig wilden zijn hadden ze j�*ren eerder hun bek moeten opendoen ipv van te wachten tot na zijn politieke overstap. Het ontbreken van excuses voor "ongepast gedrag" is geen reden om een man die hetzelfde doet als het merendeel van de mannen via welbepaalde media aan de schandpaal te nagelen. Dat was de reden dus NIET. De reden dat het "publieke geheim" niet langer een publiek geheim bleef was zijn overstap naar de N-VA. Maar ik begrijp dat jij meer affectie voelt voor linkse en royale hoerenlopers die van iets meer dan "ongepast gedrag" verdacht én beschuldigd worden, maar die Belgique (en hun eigenbelang) beter dienen dan de republikeinse partij waar PVDD zijn hypocriete tsjevenpartij voor ruilde. Wat die Marokkaanse hoer betreft die Stijve Stunt naar eigen zeggen chanteerde, die was een tijdlang zijn "vriendin". Zij werd niet vervolgd omdat het bewijs dat zij de Stijve chanteerde niet werd gevonden. De Stijve had beter vanaf dag één zijn excuses aangeboden voor "ongepast gedrag" alsook voor beschuldigingen die hij niet hard kon maken. Niemand maakt mij wijs dat Stevaert zich zonder grondige reden terugtrok als gouverneur én uit de officiele politiek. Ik weet van een Hasseltse detective die samenwerkte met de vroegere rijkswacht dat de gerechtelijke politie en de sossen twee handen op één buik waren. Er werd zelfs gedreigd met het niet vernieuwen van de licentie van de privédetective indien hij een niet ophield met het schaduwen van een niet bij naam genoemde sos. Ik vermoed dat dit Bujok was. Dat was destijds, net als Stevaert, een poulain van de voor corruptie veroordeelde minister van staat, Willy Claes.
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer me een voorstelling te maken bij het gegeven "Hasseltse detective".
Trouwens, voor wie schaduwde die een sos? |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Minister-President
|
![]() http://www.demorgen.be/nieuws/uitein...amte-a2274216/
Vreemd om zo een artikel terug te vinden bij een rooie gazet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bedoelt dat dit een reden is om een klacht wegens verkrachting niet ernstig te nemen? Om enkel de zogenaamde "verdiensten" van de Stijve te belichten, maar zijn sexuele uitspattingen te "vergeten", en zijn "overlijden" geen zelfmoord te willen noemen? Uit respect voor welke familie? Zijn vader is de pijp uit, zijn broer pleegde eveneens zelfmoord, en zijn huidige vriendin(nen) weten al langer dan vandaag waarom hun poeper pillekes nodig had. Stevaert heeft niet gekozen om de klacht tegen hem te weerleggen voor de rechtbank. Hij kon zich nochtans de beste advocaten betalen, en de zaak rekken tot ze verjaart, maar hij pleegde zelfmoord omdat hij wist wat voor "het plebs" geheim wordt gehouden.
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inmiddels heeft justitie ook al duidelijk gemaakt dat SS wel degelijk rechtsgeldig werd opgeroepen. Als ss er echter voor kiest de confrontatie met de werkelijkheid niet aan te gaan en zijn kat te sturen, is dat uiteraard zijn goed recht, maar dan moet hij ook de dramaqueen niet gaan uithangen als hij wel wordt ingehaald door de werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij werkte destijds samen met de Rijkswacht van Hasselt. Meer bepaald met de BOB. De dienstdoende BOB-ers waren bekend bij de gerechtelijke politie van Hasselt, vandaar dat de privédetective voor bepaalde klussen werd ingeschakeld. Maar ook hij werd "ontdekt" en bedreigd met broodroof als hij niet ophield met het schaduwen van de verdachte sos. Toen Stevaert aan de macht kwam werd hij ingelicht over de onverkwikkelijke gang van zaken bij het toenmalige Omob, maar we weten hoe dat is afgelopen. Omob werd "Ethias". En welke politici bevolkten de raad van bestuur van Ethias? Op 30 juni 2005 verscheen het volgende bericht in Het Belang van Limburg: Citaat:
![]() |
![]() |
#290 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 april 2015 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedereen om die reden zelfmoord zou plegen lag half Belgique onder de groene zoden. Met Pol Vanden Driessche had jouw soort minder medelijden want hij werd niet eens ter verantwoording geroepen doorjustitie, maar toch viel heel het linkse forum hier over mekaar heen om "de pers" een handje te helpen met diens politieke liquidatie. De Tijd is geen Humo, Kack, Dag Allemaal of Story. Geen wonder dat de pillekes van Stevaert niet langer volstonden om hem het zwemmen bij vriestemperatuur te kunnen beletten. Hoelang nog vooraleer jij niet justitie beschuldigt dat ze haar boekje te buiten ging maar de Vlaams-nationalisten?
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#293 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hallucinant. Ze is nog schaamtelozer dan haar vader.
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() De rechtse beerput wordt weer geopend. Stop jullie meningen daar eens terug in, want daar horen ze thuis: bij de andere stront.
En ik ben nog niet eens een fan van SS, in tegendeel, maar zo een praat verkopen over een dode (waar de schuld nog niet eens van was bewezen !) vind ik echt beneden alle peil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SS heeft wél toegegeven dat hij "sex had" met de vrouw, maar dat ze ermee instemde. Jammer genoeg voor hem zag hij geen mogelijkheid om dat te bewijzen.
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mja ik was vergeten dat rechts een verwrongen beeld van justitie heeft.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 3 april 2015 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben evenals een hele hoop anderen geen fan van SS, integendeel, ik heb hem verfoeid over zaken zoals de flitscamera's, zijn afbraakbeleid, zijn gratisbeleid etc. maar wat rechts hier doet is zuivere lijkenpikkerij. Het toont aan wie ze werkelijk zijn en als ze het lef hebben, daag ik ze uit van met concrete bewijzen te komen van de vermeende verkrachting en dan wil ik best beamen dat die man een slechterik was. Het feit dat jullie een volledige partij op een hoop gooien met de, vermeende, daden van 1 persoon, is al evenmin iets dat in jullie voordeel pleit. In tegendeel, platvloers opportunisme.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 3 april 2015 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u betreft niet, maar de werkelijkheid interesseert u dan ook minder. |
|
![]() |
![]() |