![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Een secularisme voor Europa? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 76,19% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem dit aub allemaal niet zo persoonlijk op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wanneer er later manuscripten gevonden vonden die een andere weergave aftekenen, erkent men ze niet. Op basis van wat toets jij de waarheid dan af? Op wat het Vaticaan erkent en niet? Laatst gewijzigd door Peche : 14 april 2015 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch een waarheid dat er manuscripten gevonden zijn? Het is toch een waarheid dat Jezus geestverruimende middelen gebruikte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Waarom bij U wel?
Aan het feit dat u "mgr" voor zijn naam schrijft, weet ik al direct dat gij het gospel van Mariam en Thomas niet erkend ![]() Zou U dat manuscript erkennen, zou u daar zeker geen "mgr" voor plaatsen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Wat mij ng doordringt.
Religies scheppen schuldgevoelens over natuurlijke emoties. Er is geen erger gevang dan schuldgevoel . |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#292 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, Petrus Blond
![]()
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() @Jan;
Waarvoor mijn excuus dus, dat ik de indruk gaf. Maar wens te benadrukken dat het niet mijn intentie is. Ik vind geloven die geïnstitueerd zijn een beperking voor het kind. Ze gaan teveel bijsturen vanuit een geloof dat het kind misschien niet zou adopteren als het andere vrij kansen aangeboden kreeg. Indien er echt iets psychisch mis is met dat kind sturen we best therapeutisch bij. Vroeger betreed men dat met geloof. We kunnen beter anno 2015. Mijn geest is door tochten van openbaringen aan het gaan en ik kan er in geen enkel perspectief vanaf waarom een secularisme nadelig voor onze gemeenschap in geheel zou zijn? Ik hoop dat je dat nog eens wenst te benadrukken. Het is geen gecultiveerd paradigma dat ik heb opgedaan vanuit de media; de media is een big cover up. Dat had ik in 1995 al door. Godfried is 1990 he Het is bij Dutroux dat het toch iedere Vlaming duidelijk moest geworden zijn? En ware het niet direct, uw frank zou vandaag gevallen moeten zijn, of maakt de euro ons dom? Ik wens het echt niet op een hoopje te gooien, maar het zit er wel in he. En er zijn aanwijzingen he. Dat hij dan op de achtergrond wordt gesteld zonder enig onderzoek, omdat de Kerk bevoegd is over het onderzoek is DE WAANZIN VOORBIJ!!!!!! En daar beste jan, verontschuldig ik me niet voor. Laatst gewijzigd door Peche : 15 april 2015 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet jij tot wat de mens in staat is voor instituten hun geest opsluiten? Waarom is het zo belangrijk voor U zelf te indoctrineren ipv het kind het zelf te laten ontdekken? Waarom moet uw opvoeding vanuit een Christelijk paradigma vertrekken? U weet evengoed als ik wat ze hem aandeden, hoe ze zijn dood uitvergroten, met de scepter over het hele volk heen zwaaien... Mijn vraag: hoe kan/wil je daar onderdeel van zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En toen Godfried beschuldigd werd is die zaak in handen van de Kerk gesteld waarop een transfer volgde. Waarvan U nog steeds niet antwoorde waar juist? ![]() Als ik als burger iets uitsteek, heeft iedereen recht dat te weten en naar de rechtzaal te komen. Maar sommige instituten lijken mij boven de wet te staan. Over gelijkheid moeten we dus niet in andere culturen kijken, maar eens eerst hier consequent opkuis houden ![]() En mensen, sedert Michelle MArtine haar vrijlating zijn er meerdere dood teruggevonden... Toevallig zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() Efkes serieus,
Ik denk dat ik op een zeker streefdoel ben gebotst. Zoals sommige onder jullie wellicht weten heb ik mijn perspectief in teveel geduwd dat ik er echt verloren in liep. Ik wil nu met een voorstel naar buiten toe treden, en jullie reacties hangen daar echt van af. Dus doe efkes serieus. Ik zou graag Europa in kaart brengen, te beginnen bij ons en haar hoofdstad. Ik zou dit doen voor een secularisme. Mijn wens is naar buiten te dragen waarom een secularisme zo voordelig voor ons zou zijn. En waar ons eigenste Europa best dient in te grijpen. Indien ik zoiets effectief tot op youtube neem, internationale fora, … wat zouden de gevolgen kunnen zijn? My life? What else…. Ik wil een viraal debat opentrekken en de urgentie ervan te meer benadrukken. My peers have let my down maar ik kan het ze niet kwalijk nemen, I was like them; maar tegelijk streef ik zo hard naar een midden waarin samenleven centraal staat. Het woordje apartheid in een ander topic heeft hier een inslag van jewelste gemaakt… En nog dingen, maar dat zou ik liever zelf in beeld brengen zonder te demoniseren. Enfin, wat zouden de gevolgen kunnen zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welk antwoord verwacht u dan wel van mij? |
|
![]() |
![]() |