![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://w2.vatican.va/content/benedic...uri-curia.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat nu net uw fundamenteel probleem zijn: "Ik zie immers niet in..."
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat het probleem zijn? U hebt immers nog steeds niet toegelicht op welke redenering uw visie steunt? Is het een fundamenteel probleem in een democratische ordening dat een oppositiepartij ageert tegen de meerderheid? Is het problematisch dat een burger er een andere visie op nahoudt dan de meerderheid in een volksraadpleging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten stoppen met de Jan zo te plagen.
Hij heeft een afwijkende mening, en dat mag. Hij heeft pijn omdat in het veronderstelde o zo katholieke Ierland een meerderheid gestemd heeft voor een zaak die de vrijwillig celibataire door de allerhoogste uitverkozen leiders niet graag zien gebeuren. Laat ons "onze" overwinning waardig maar respectvol vieren. Alleen dan zal zijn god ons niet straffen met een aardbeving, een plaag van Egypte of aids in het raam van immanente rechtvaardigheid, als we eens onbeschermde seks hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw werkelijkheid is beetje blind. Uw verkeerde beeldvorming is dus, bij deze per definitie, verontschuldigd.
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Deze is schitterend:
Citaat:
Toen ze hun foutje ingezien hadden, kwamen ze met het excuus dat ze de vlag hadden omgedraaid als symbool van een land in nood. Zo hadden we het natuurlijk nog niet bekeken Ja, ... zo kennen we die idioten natuurlijk. Ze vergissen zich nooit. Schitterend gewoon. Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 25 mei 2015 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan het huwelijk van een ander koppel_ waar ik toch mag veronderstellen dat het over niet-gelovigen gaat of afvalligen _ enig invloed hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of van moslims, ik weet het niet goed. Ge weet toch, als ge met iemand van uw eigen geslacht ligt te robbedoezen in uw privébed waar niemand u kan zien, dat ge dan de religieuze vrijheid van christenen belemmert, niet? Laatst gewijzigd door Bolleke Wol : 25 mei 2015 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jep, geheel correct. Dat is een beetje te vergelijken met de vaak gebruikte dooddoener "dat is mijn mening en ik heb recht op mijn mening" die je ook in die religiote kringen tegen komt, en gewoon wil zeggen "gij moet zwijgen en ik luister niet naar u".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom op zeg, ook in de VS uiten meer en meer mensen zich als zijnde "niet gelovig"...
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... wordt het dan geen tijd dat er een referendum wordt uitgeschreven voor het verbieden van religie ?
... of op z'n minst toch een marsje |
![]() |
![]() |