![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat je hier weer vast zit in jouw absolute manier van denken. Er is een spreuk dat zegt: zeg nooit nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij al uw tussenkomsten, is het religieuze nooit ver weg.
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben we ondertussen al een paar keer gelezen, maar enig bewijs zag ik nog steeds niet. Kom dus maar eens af met een bericht waarin ik een religieus element ontwikkel in een discussie waar dat volgens jullie geen plaats heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Kom jij nu maar eerst af met een antwoord op de vraag die je zo naderhand wel kent. Kom vooral niet af met je kopie/paste werk uit het forumreglement. De vraag die je blijft negeren,is met geen enkel van de door jou geplaatste regeltjes in strijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u van oordeel dat mijn vraag in strijd is met het forumreglement, dan zijn we ver heen Jan. De vraag: 'Waarom zou een kind, dat wordt opgevoed door twee ouders van hetzelfde geslacht, niet in ideale omstandigheden kunnen opgroeien?' Die vraag, zoals ik al zei, is op geen enkel punt in strijd met het forumreglement Jan. Op geen enkel. Het is helemaal zielig, dat u zich achter het regelment wenst te verstoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen verwijt en ik zie dan ook geen enkele reden waarom je dat zou willen ontkennen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 juni 2015 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, jongens, probeer eens jullie beweren enige grond van geloofwaardigheid te geven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei het al...als de paus verkondigt tegen het gebruik van condooms te zijn heeft dat ook niets te maken met religie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar het is even boeiend om over eenhoorns, dwergen, kabouters, trollen en dergelijke te praten. Leuke verhaaltjes voor het slapengaan zodat je mooie dromen kan hebben.
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorwaar een hele eer vergeleken te worden met de paus, maar u ziet het toch eventjes in een verkeerd perspectief. Of gaat u ervan uit dat wanneer een christen over de werking van compost in zijn moestuin spreekt, dat ook iets te maken heeft met religie? 't Kan nooit kwaad toch even enige helderheid in de redenering nastreven, Fred.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige ben ik wel benieuwd in welk bericht ik het over "zondaars die rotten in de hel" zou hebben gehad. Die "altijd" met toch ergens op slaan, nietwaar?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal jij dan je genoegen uit je geloof ? Is het een soort van troost of is het omdat je dan naar de hemel gaat of .....
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |