![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben uw complimentjes aan mijn adres beu. Beu zeg ik u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel me een beetje geremd. Want iedere positieve noot die ik hier denk te blazen is volgens Geert euh Fred zweefkaas. De waarheid doet pijn. 1000en moskeeën. Vzw's voor uitsluitend moslims. Maar de Vlaming geen shop. En dat komt omdat jullie BDW als slimmerik zien en ulder eigen dom en stil houdt... Als ik (den domme gestoorde) het al overal begin uit te leggen moete u al es vragen beginnen stellen he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken u wel hoor. En cannabis is het offer dat alcohol verder zal sensibiliseren die overtreders via repressie zal pakken. Alcohol is even marginaal als heroïne vanaf je verslaafd bent, doe daar wat aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() U legt uw lat bij anderen. Het is beter ze te blijven verleggen.
Neem vanaf heden een avocado in uw dagelijks voedingsopname op en bedank mij binnen 2 weken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, een voorbode, de strijd gaat opgevoerd worden.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20151116_01974533 |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() Ik ben op tijd gestopt, en in mijn stoppen werd duidelijk dat ik psychisch gestoord ben.
Die cannabis was mijn medicijn dat het al jaren onderdrukte. Ik had dat als kind al, maar kon ermee leven sinds ik blowde. Nu is het een hele strijd geworden om met deze gestoordheid te leven. Die zat er al altijd in, maar is niet meer onderdrukt nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar alleen vluchten in middelen is zelden een oplossing imho. Ik merk dat ook aan mijn vrouw haar tante die haar 'angsten' enkel bestrijdt met voorgeschreven rommel, maar verder niks onderneemt. Maar ja, de meeste mensen kennen de kracht van hun eigen denken niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() ik ben obsessief. En door cannabis kwam dat op een zekere "off". Ik stond open voor alles en kon de prikkels verwerken, kon meer mijn aandacht verdelen. Nu zit ik gefixeerd.
Ze hadden dat lang niet door omdat ze enkel mijn blowen zagen, nu dat blowen weg is en mijn symptomen komen meer aan de oppervlakte is het wel duidelijk als de dag klaar is. Ik werk er wel heel hard aan Verzet, ik ben gedwongen de cyclus te doorbreken. Het is een obsessie geworden, for something good. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu wil ik niemand aanzetten tot iets maar dan vraag ik me af: Waarom ben je gestopt met cannabis terwijl dat als het ware een puur natuur 'geneesmiddel' voor je was? En stoppen met blowen, oke, dat is jou keuze, maar waarom er dan plots zo obsessief tegen te keer gaan? Of is het bij jou gewoon altijd zo zwart/wit? En wat als je nu andere medicatie voorgeschreven gaat krijgen? Ga je die ook weigeren?
![]() |
![]() |
#299 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij zegt als het ware nu in mijn ogen:"Ik heb een probleem waarvan ik de symptomen onder controle kan houden maar omdat dat probleem deel van mezelf is wil ik de symptomen niet onderdrukken want dan onderdruk ik mezelf." Zoiets? Het is natuurlijk je eigen keuze, maar het is wel heel fatalistisch. Citaat:
En dan heb ik het niet enkel over cannabis. Misschien biedt de traditionele geneeskunde ook wel het juiste middel maar ik veronderstel dat je zo'n middel ook zal weigeren? Ik begrijp het idee achter die gedachtegang niet goed....
![]() |
![]() |
#300 |
|
![]() Gember, galangal, citroengras, kurkuma, kardemom,...
|
![]() |
![]() |