![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() Helaas is de enige oplossing afstand van het geloof doen, of afstand van Europa doen.
Volgens mijn theorie gaan ze het rechtsere Europa volledig afsluiten van het Oosten zowel als van het linksere Europa. Die muur van Hongarije zal ongetwijfeld doorgetrokken worden en men zal ze allen richting Griekenland duwen. Griekenland zit met een groeiende partij die alle kleuren van het nazisme heeft. En je moet geen glazen bol hebben om te zien wat hier van gaat komen. Hoelang geleden zei ik nu weer al: we gaan allemaal nog ontdekken hoe klein de wereld is? Ik word er soms zelf een beetje bang van en hoop dagelijks mijn ongelijk te vinden, tevergeefs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Om 22h05 komt den LEMC Tourist het uitleggen op Eén.
Ver gekomen dat rappers zinnigere praat dan politici verkopen ![]() |
![]() |
![]() |