Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2016, 22:07   #281
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zijn wel honderdduizenden moslims en Belgie en miljoenen in Frankrijk. Het zou wel hoopvol zijn als een groot deel op straat komt. Maar blijkbaar zijn de vrede moslims maar een miniscuul schaamlapje. En zitten ze thuis en op straat te juichen op de zoveelste aanslag tegen het vrije Westen.
En ik moet echt kotsen van die mislukte minus schoolmeester van een Bourgeois. Ik wil op die vent zijn bakkes slaan dat het bloed er uit spuit.
.. geert zal dat vast niet leuk vinden : meester genoemd worden ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2016, 22:10   #282
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De Francofone sossen pesten liever wat bedrijven weg ipv moslims. Och het is godgeklaag dat die Fracofonen nooit hun fouten willen toegeven en zich niet willen aanpassen aan de nieuwe situatie.

Het is allemaal maar weer een faits-divers zoals in WOII toen de Fransen al lachend met hun baret op half 7 naar het slagveld gingen om die bagatel v een Hitler te "verslaan".

Wederom dezelfde fout; een grove onderschatting v d vijand
...
.. voor uw informatie .. die bagatel is verslagen geworden .. zonder kans op terugmatch zelfs ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2016, 22:11   #283
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Schoofzak toch... je gaat toch geen tsjeef worden ? Dit zijn je woorden van twee dagen geleden over blok creaturen :

bron : http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=24

Wat is hier het verschil ? Ik noem blokkers stront, jij moet ervan kotsen. Is er een gradatie in onze appreciatie voor dat soort en heb ik een limiet overschreden ? Kotsen is OK, stront te erg ? Is dat het ?
Zeggen dat iemand een stuk stront is, dat is beledigen.
Zeggen dat iemand zijn standpunt is om te kotsen, is dat niet.
Moeilijk ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2016, 22:31   #284
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Moeilijk ?
Stuyck, voor iemand met een IQ van 3,14 is dat écht moeilijk.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2016, 22:38   #285
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Haar haatdiscours hebben we niet nodig.
Dat van u evenmin mijn beste...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2016, 22:52   #286
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schoofzak toch... je gaat toch geen tsjeef worden ? Dit zijn je woorden van twee dagen geleden over blok creaturen :

bron : http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=24

Wat is hier het verschil ? Ik noem blokkers stront, jij moet ervan kotsen. Is er een gradatie in onze appreciatie voor dat soort en heb ik een limiet overschreden ? Kotsen is OK, stront te erg ? Is dat het ?
Dat zo'n intelligent man als jij niet doorheeft waar de adder onder het gras zit, d�*t snap ik niet.

Ik zal je dan maar even helpen....

Schoof zou het, net zoals zijn partij, NOOIT voor een mestkever opnemen, en doet dat ook nu niet, maar.....jij zit hier wel een N-VA-er uit te schelden, hé panda? Zolang de partijleiding zich niet distantieert van de Karim vindt de schoof het zijn heilige plicht om hem tegen belgicistische onverlaten te verdedigen.

Je had dat natuurlijk even goed door als ik, maar het is mooi meegenomen dat je in één moeite een N-VA door de drek kan draaien, nietwaar?
Oud 27 maart 2016, 22:53   #287
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom kom... niet rond de pot draaien : is dat een ras, terroristen ? Licht eens toe als je wil en/of kunt.
Het valt toch erg op dat één nationaliteit hier wel erg betrokken is bij het begrip terrorisme....

Zijn die nu rasgebonden wat terrorisme betreft,of is het louter toevallig mijn beste....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2016, 23:29   #288
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Moeilijk ?
Hier zijn beide typeringen wetenschappelijk onderbouwd en geldig.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2016, 23:51   #289
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Waarin is kaarsen en knuffels nutteloos? Ik leef niet met de angst voor de anderen zoals heel veel mensen hier.
Jullie hebben 40jaar lang mogen proberen met knuffels en kaarsen, met gekend resultaat. Hopelijk krijgt nu een andere houding de kans.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 maart 2016 om 23:51.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 04:57   #290
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat zo'n intelligent man als jij niet doorheeft waar de adder onder het gras zit, d�*t snap ik niet.

Schoof zou het, net zoals zijn partij, NOOIT voor een mestkever opnemen, en doet dat ook nu niet, maar.....jij zit hier wel een N-VA-er uit te schelden, hé panda? Zolang de partijleiding zich niet distantieert van de Karim vindt de schoof het zijn heilige plicht om hem tegen belgicistische onverlaten te verdedigen.

Je had dat natuurlijk even goed door als ik, maar het is mooi meegenomen dat je in één moeite een N-VA door de drek kan draaien, nietwaar?
Als de Karim naar mijn normen over de schreef zou gaan, dan zal ik de eerste zijn om dat via een mailke kenbaar te maken aan mijn lokaal bestuur en aan het partijsecretariaat.

En nog iets:
leden van communistische groeperingen, kunnen die ook nooit evolueren naar meer gematigde en democratische omgangsnormen ? Daar zijn er een paar die voor de Spa minister geworden zijn; (en er zitten er nog bij de PS naar mijn vermoeden, maar daar heb ik zo geen zicht op namen edm)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 05:17   #291
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Schoofzak, heb jij een lokaal bestuur en een partijsecretariaat?

Je denkt dat. In werkelijkheid vinden ze je een domme lul.
Ik niet. Zij. Ik weet dat zeker.
Oud 28 maart 2016, 05:44   #292
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als de Karim naar mijn normen over de schreef zou gaan, dan zal ik de eerste zijn om dat via een mailke kenbaar te maken aan mijn lokaal bestuur en aan het partijsecretariaat.

En nog iets:
leden van communistische groeperingen, kunnen die ook nooit evolueren naar meer gematigde en democratische omgangsnormen ? Daar zijn er een paar die voor de Spa minister geworden zijn; (en er zitten er nog bij de PS naar mijn vermoeden, maar daar heb ik zo geen zicht op namen edm)

.
Je hebt precies nog steeds niet door dat de EU steeds meer communistische regels invoert omdat ze hun kapitalistisch vet niet willen verliezen. Toevallig is jouw partij een blinde volgeling van dit Europees gedrocht.

Iedereen word dat tegelijkertijd warm en koud blazen en het afschuiven van alle problemen op anderen, van jouw partij spuugzat.

Ter inlichting:
Dijselbloem en de EU willen nog wat miljarden van je, om het corrupt Oekraïens systeem in stand te houden.
Dat de USA en EU Goldman Sachs club daar ook nog een geostrategisch spelletje van maken, waar de Europese belastingbetaler weeral mag voor opdraaien, net zoals voor de midden oosten crisis, die ze door hun hebzucht zelf hebben veroorzaakt, schijnt echt niet tot je door te dringen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 06:18   #293
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. voor uw informatie .. die bagatel is verslagen geworden .. zonder kans op terugmatch zelfs ..
Met de hulp v d Verenigde Staten. De Fransen waren anders gewoon platgewalst. Ga je voor de moslimterreur te verslaan weeral dezelfde hulplijn bellen?
Oud 28 maart 2016, 09:07   #294
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat is waar.
Indertijd hebben de Amerikanen de Duitsers hier volledig geweldloos buitengekuist met kaarskes en teddyberen en massale bombardementen met kleurkrijtjes.
Met straatmeubilair smijten is wel effectief?
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:13   #295
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Met straatmeubilair smijten is wel effectief?
Het is een mooi begin, maar als je bedoelt dat tanks en ander zwaar geschut effectiever zijn, dan zal ik je geen ongelijk geven.
Oud 28 maart 2016, 09:17   #296
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
.

Beleefd blijven hoor Schoof als je iets te melden hebt.
En de nodige "egards" betonen.
Begin uw mail of brief maar met de aanspreektitel "hoogedele edelachbare" en sluit af met de formule "mijn hersencellen vibreren van aanhankelijkheid".
Want anders komt uw mail terecht in de verzamelton "volkswijsheden".
Aan het ministerie noemen ze deze ton "classement verticale".
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:50   #297
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Schoofzak, heb jij een lokaal bestuur en een partijsecretariaat?

Je denkt dat. In werkelijkheid vinden ze je een domme lul.
Ik niet. Zij. Ik weet dat zeker.
Ze hebben mogelijks gelijk dat ik een domme lul ben.
Et alors ?
Ik doe gewoon voort.

En vind het nog plezant ook.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 28 maart 2016, 09:52   #298
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Beleefd blijven hoor Schoof als je iets te melden hebt.
En de nodige "egards" betonen.
Begin uw mail of brief maar met de aanspreektitel "hoogedele edelachbare" en sluit af met de formule "mijn hersencellen vibreren van aanhankelijkheid".
Want anders komt uw mail terecht in de verzamelton "volkswijsheden".
Aan het ministerie noemen ze deze ton "classement verticale".
Om zeker te zijn dat ik de beleefdheidsnormen naleef, ben ik van plan een kursus te volgen. Onlangs nog iets gelezen dat een schooldirecteur uit Ronse zo iets zou opstarten ...

.

Oud 28 maart 2016, 10:03   #299
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
och ja, dat routineuze "iedereen die de kleinste kritiek heeft, is een nazi", heeft ondertussen al een baard van een meter.
Niet "iedereen", het gaat over blokkers.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 10:27   #300
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

For the record : ik zit géén n-va'er uit te schelden...

Wel merk ik een grote tsjeverigheid in zijn woorden, en dat is inderdaad omdat zijn partijbaas zich niet distantieert van die vervelde mestkever. De militant in hem valt dan in zijn normaal gedragspatroon : stoicijns volgen & het verdedigen.
De trouwste en onderdanigste n-va militant kotst dan wel van blokkers, maar selectief en enkel mits toelating van de partij.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be