![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeggen dat iemand zijn standpunt is om te kotsen, is dat niet. Moeilijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je dan maar even helpen.... Schoof zou het, net zoals zijn partij, NOOIT voor een mestkever opnemen, en doet dat ook nu niet, maar.....jij zit hier wel een N-VA-er uit te schelden, hé panda? Zolang de partijleiding zich niet distantieert van de Karim vindt de schoof het zijn heilige plicht om hem tegen belgicistische onverlaten te verdedigen. Je had dat natuurlijk even goed door als ik, maar het is mooi meegenomen dat je in één moeite een N-VA door de drek kan draaien, nietwaar?
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn die nu rasgebonden wat terrorisme betreft,of is het louter toevallig mijn beste.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie hebben 40jaar lang mogen proberen met knuffels en kaarsen, met gekend resultaat. Hopelijk krijgt nu een andere houding de kans.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 maart 2016 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog iets: leden van communistische groeperingen, kunnen die ook nooit evolueren naar meer gematigde en democratische omgangsnormen ? Daar zijn er een paar die voor de Spa minister geworden zijn; (en er zitten er nog bij de PS naar mijn vermoeden, maar daar heb ik zo geen zicht op namen edm) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Europees Commissaris
|
![]() Schoofzak, heb jij een lokaal bestuur en een partijsecretariaat?
Je denkt dat. In werkelijkheid vinden ze je een domme lul. Ik niet. Zij. Ik weet dat zeker.
![]() |
#292 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedereen word dat tegelijkertijd warm en koud blazen en het afschuiven van alle problemen op anderen, van jouw partij spuugzat. Ter inlichting: Dijselbloem en de EU willen nog wat miljarden van je, om het corrupt Oekraïens systeem in stand te houden. Dat de USA en EU Goldman Sachs club daar ook nog een geostrategisch spelletje van maken, waar de Europese belastingbetaler weeral mag voor opdraaien, net zoals voor de midden oosten crisis, die ze door hun hebzucht zelf hebben veroorzaakt, schijnt echt niet tot je door te dringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een mooi begin, maar als je bedoelt dat tanks en ander zwaar geschut effectiever zijn, dan zal ik je geen ongelijk geven.
![]() |
![]() |
#296 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beleefd blijven hoor Schoof als je iets te melden hebt. En de nodige "egards" betonen. Begin uw mail of brief maar met de aanspreektitel "hoogedele edelachbare" en sluit af met de formule "mijn hersencellen vibreren van aanhankelijkheid". Want anders komt uw mail terecht in de verzamelton "volkswijsheden". Aan het ministerie noemen ze deze ton "classement verticale". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Et alors ? Ik doe gewoon voort. En vind het nog plezant ook. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet "iedereen", het gaat over blokkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel merk ik een grote tsjeverigheid in zijn woorden, en dat is inderdaad omdat zijn partijbaas zich niet distantieert van die vervelde mestkever. De militant in hem valt dan in zijn normaal gedragspatroon : stoicijns volgen & het verdedigen. De trouwste en onderdanigste n-va militant kotst dan wel van blokkers, maar selectief en enkel mits toelating van de partij. ![]() |
|
![]() |
![]() |