Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2016, 20:48   #281
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Hij zegt toch dat hij Tielebuis is. Kent ge hem nog niet?
Staat te wachten in een donker steegje en komt uitsluitend te voorschijn om vervelend te doen. Of om een drol te deponeren.
Hij zat destijds in Geel. Maar met de huidige crisis is er geen geld meer en daarom laten ze hem los lopen.
Neen dat was okeetjes ? ??? maar zeg ik versta het niet meer hoor , dit lijkt Te ingewikkeld voor mij.. ik wil wel wat opheldering ...als het effen kan tot morgen misschien ..... saluutjes,, ( en wat is een Tielenbuis in godsnaam ...)

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 mei 2016 om 20:52.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 21:01   #282
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Neen dat was okeetjes ? ??? maar zeg ik versta het niet meer hoor , dit lijkt Te ingewikkeld voor mij.. ik wil wel wat opheldering ...als het effen kan
Wel hij verandert bijna dagelijks van naam. en uitzicht.
In Geel noemden ze hem "de karnavalzot"
Hij is niet gevaarlijk hoor.
Alleen als hij uit de duistere steegjes te voorschijn kom met de hoed van Napoleon op en zijn rechterhand tussen de knoopsgaten van zijn caspoesjierke heeft zitten is hij gevaarlijk. Hij heeft dan zijn penis vast en komt met vreemde intenties. Dan laat hij de broek zakken met andere bedoelingen dan een drol te deponeren. Als vrouw moet je dan dubbel opletten.
Alhoewel....van mannen is hij ook niet vies hoor.
Je blijft toch best uit zijn buurt. Armlengte afstand houden.
Want anders heb je er zelf om gevraagd.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 01:42   #283
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Heel straf.... amai.
Oud 18 mei 2016, 02:01   #284
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoi Loco Bekijk bericht
Muile, wat is er met tielebuis gebeurd?
Ik weet het niet .... was ie ook loco ?
Oud 18 mei 2016, 02:05   #285
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie heeft hem het zwijgen opgelegd?

Het zal hier nu veel kalmer worden en wie zal nu ons de gewijde geschiedenis vertellen?

Gelukkig is zijn ban niet eeuwig en zit hij nu slechts in het vagevuur. Het vage vuur zal hij gegarandeerd wel aanpokeren met zijn gezaag waardoor hij ook aldaar vlug zal buitengesjot worden,.. zoals vroeger bij de VU.
een Vulgair ventje die werkman ... amai zeg... ik ben er nog niet goed van... maar ik verschiet er niet in hoor ... ,, ik weet dat er veel gestoorde individuen rondlopen .... en ik weet dat ik alert moet zijn... zekers op internet ... dit is een gevaarlijk spelleke ... hier..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 mei 2016 om 02:08.
Oud 18 mei 2016, 02:06   #286
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Maken de helicopters weer veel lawaai?
neen , ik kan soms niet slapen .... kweet ook niet hoe dat komt... dan ga ik wat pc kes doen... tot ik weer slaap krijg ...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 mei 2016 om 02:07.
Oud 18 mei 2016, 02:23   #287
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je een harnas aantrekt valt dat wel mee.
ja ,? allee gij.....
Oud 18 mei 2016, 02:47   #288
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Zelfs over het niet wettelijke deel komt het VB al in opspraak tegen hun "eigen" principes !
Want als je VOOR de vrije meningsuiting bent, zoals het VB, dan moet je als politieke partij zeker GEEN beperkingen eisen voor anders denkenden.
Want het VB wil hetzelfde doen wat het Erdogan verwijt, nl websites blokkeren en mensen opsluiten ZONDER bewijs.
Is ook het eerste wat ik er van hoor .... is dat allemaal geen beetje overdreven wat U daar schrijft ? neen ,ik denk dat het VB een zuiver geweten heeft ... en ook een zuivere bedoeling heeft ,mensen die hier niet thuishoren ; terroristen & criminelen van niet eigen boden of met meerder paspoorten en onduidelijke bedoelingen , uitzetten het land uit ,, wat in godsnaam is daar onredelijk aan? zeg mij dat eens... ik dacht dat het toch om onze maatschappij ging en de mensen hun levens kwaliteit ? niet over chaos en ontreddering ?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 mei 2016 om 02:49.
Oud 18 mei 2016, 02:52   #289
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, de wereld willen veranderen, daar krijgt een mens stress van, nietwaar? Zeker als er panda's rondsluipen.
Soms is dat stress -soms is dat gewoon een actieve geest..
Oud 18 mei 2016, 07:14   #290
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
neen , ik kan soms niet slapen .... kweet ook niet hoe dat komt... dan ga ik wat pc kes doen... tot ik weer slaap krijg ...
Maw: s 'nachts niet kunnen slapen van het werk, en overdag niet kunnen werken van de slaap.....daar komt het op neer
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 07:17   #291
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Is ook het eerste wat ik er van hoor .... is dat allemaal geen beetje overdreven wat U daar schrijft ? neen ,ik denk dat het VB een zuiver geweten heeft ... en ook een zuivere bedoeling heeft ,mensen die hier niet thuishoren ; terroristen & criminelen van niet eigen boden of met meerder paspoorten en onduidelijke bedoelingen , uitzetten het land uit ,, wat in godsnaam is daar onredelijk aan? zeg mij dat eens... ik dacht dat het toch om onze maatschappij ging en de mensen hun levens kwaliteit ? niet over chaos en ontreddering ?
Is er dan voor het VB een verschil tussen " terroristen & criminelen van niet eigen bodem" en " terroristen & criminelen van het eigen volk" ?
Oud 18 mei 2016, 07:22   #292
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Is er dan voor het VB een verschil tussen " terroristen & criminelen van niet eigen bodem" en " terroristen & criminelen van het eigen volk" ?
Pikante vraagstelling .. zo vroeg op de dag ...
Oud 18 mei 2016, 07:28   #293
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet dat ik niet wil antwoorden maar hier weer last van die gvd se 504 Gateway .................................................. .................................klote zeg 3X van dat daarnet

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 mei 2016 om 07:29.
Oud 18 mei 2016, 07:33   #294
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Hebben wij hier terroristen die niet onder de vlag immigrant zijn binnen gekomen of vanaf 3e generatie immigratie ouders hier zijn ? ,jaja ge doet mij weer de hete kolen uit het vuur halen ...
Oud 18 mei 2016, 07:51   #295
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Hebben wij hier terroristen die niet onder de vlag immigrant zijn binnen gekomen of vanaf 3e generatie immigratie ouders hier zijn ? ,jaja ge doet mij weer de hete kolen uit het vuur halen ...
"Hebben wij hier terroristen die niet onder de vlag immigrant zijn binnen gekomen ?"

Schijnbaar ben jij niet up to date, want......de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie vroeg en kreeg in 2011 hiervoor zelfs een uitzondering op de asiel en migratie wetgeving, want EU burgers kunnen in Belgie (enig in de EU) nog steeds asiel aanvragen.
Maw: ETA en IRA potentiële terroristen (katholieke terroristen dus) krijgen in Belgie nog steeds onderdak, en dit....dank zij de Vlaamse nationalisten.
Oud 18 mei 2016, 07:53   #296
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
"Hebben wij hier terroristen die niet onder de vlag immigrant zijn binnen gekomen ?"

Schijnbaar ben jij niet up to date, want......de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie vroeg en kreeg in 2011 hiervoor zelfs een uitzondering op de asiel en migratie wetgeving, want EU burgers kunnen in Belgie (enig in de EU) nog steeds asiel aanvragen.
Maw:
Citaat:
ETA en IRA potentiële terroristen
(katholieke terroristen dus) krijgen in Belgie nog steeds onderdak, en dit....dank zij de Vlaamse nationalisten.
Zijn die nog actief ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be