![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Info: JB is mijn vriend niet. Ik heb wel eens via mijn prive account een mail gekregen waarin hij vroeg of het lager onderwijs in Suriname daadwerkelijk zo belabberd is als een statistiek aangaf en of ik dit kon nachecken. Het percentage dropouts van de lagere school is in Suriname alarmerend ; fors hoger dan Bolivia, maar dat daargelaten. Ik heb hem een mail met info over de situatie van Surinaams onderwijs en schooljeugd teruggestuurd. Meer niet. Verder heb ik vaak met JB in clinch gelegen inzake onderwerp Venezuela. Dat is er wel eens hard aan toegegaan. Maar nooit op de man gespeeld. 'Beschuldiging': (*)De manier hoe Gipsy reageert is sadistisch, en volstrekt hoor en wederhoor vreemd. Dit laatste is wel het minste wat je van een persoon van 69 jaar mag/moet verwachten. Zoals reeds genoemd maak ik nu om deze reden (*) voor Gipsy een uitzondering - ben sinds 2008 forumlid - en speel nu op de persoon. Dat Tomm en Eurosceptic verder op - geniale wijze - de vunzigheid van Gipsy op de hak nemen en verder uitbuiten is niet aan mij. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 13:50. |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Europees Commissaris
|
Als ik goed naar dit kind kijk; is dit een dubbelbloed Thais/Europese hoerendochter ?
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 14:04. |
|
|
|
|
|
#283 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bijvoorbeeld, als ik aan een (2e generatie) Nederlandse Surinamer vraag wat er allemaal in hun bloed zit, dan worden ze -vaak- ziedend, en geven antwoorden als 'wat doet dat ertoe, waarlaat dat op en ik weet het niet !' Daar pas ik dan ook voortaan voor om zulke vragen te stellen.. Een Surinamer -uit Suriname- daarentegen doet altijd uitgebreid verslag, en vertelt hoe hun oma en opa endergelijke eruit zien en wat voor ras(sen) zij behoren. Surinamers -uit Suriname- zijn nieuwsgierige mensen als het om ras endergelijke gaat. Zeker omdat sinds ca. 15 jaar een sterke rassenvermenging plaatsvindt in Suriname. Betreft hoerendochter, hier heb je een punt parcifal ! Wellicht door mij te grof in de mond genomen. Misschien kennen ze elkaar van de kerk en heeft die Aziatisch/Europees uitziende meid op Halloween zich in een fleurig pakje gestoken met button '59 PANG'. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 15:04. |
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik die vulgariteiten negeer, vooral dat ik aan het nichtje aan mijn vrouw zou zitten volgens zijn fantasmes is het zeer verdacht (lees ik kan niet anders dan een pedofiel zijn). Wat kan men daarop reageren? |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Banneling
|
2
Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 16:51. |
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Overigens heb ik er niets op tegen dat ze in Thailand op die manier de toeristen entertainen, de Thai zijn zelf geen haar beter. Allemaal nogal preuts en victoriaans gekissebis. Zolang ze meerderjarig is en het niet tegen haar zin, kan ze wat mij betreft zelfs een bus bejaarden per dag entertainen en het pingpong spel demonstreren en pretpap smullen tot haar buikje rond is. Ieder dier zijn plezier. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Banneling
|
ik denk dat Frankenstein opgescheept zit met Surinaamse snoepjes Ping (8552) en Pong (14256) die er minder goed voorkomen, eerder harige donkerbruine worstelaarstypes en betreurt hij nu zijn gebrek aan fris vogelmateriaal.
Kan gebeuren, misschien tijd voor hem om naar Venezuela af te zakken, daar zijn wel wat propere kanaries te vangen tegenwoordig. |
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 15 december 2016 om 17:08. |
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Europees Commissaris
|
dubbel
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 17:24. |
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Mocht jij in Suriname komen; dan ik het jou leven extreemzuur maken, met zware 'pesterijen' in de gevangenis tot gevolg. Als ik met mijn -journalistieke- contacten tegen jou een smearcampagne begin in een Surinaams sensatieblad; dan is daar een hele goede kans van slagen toe.. Vervolgens licht ik een Belgisch dagblad in en het balletje gaat rollen. In zo'n scenario - You are FUCKED. Letterlijk ! - EN uiteindelijk ook weer niet, nml het Surinaamse rechtsysteem is niet corrupt. Belgische blanke pedofiel van 69 gepakt; zie je het voor je ? Je kop zal boven de vouw van de krant verschijnen met een zwart balkje. - Belgisch, Nederlands, Surinaams nieuws. - Er zal in het artikel staan dat alles is opgenomen op tape, en dus het bewijs van 'zigeuner' is geleverd. Mijn argument zal zijn: 'tsja ik heb er niets mee te maken, enkel heb ik aan het belletje getrokken...' niet mijn probleem, ik heb er verder niets mee van doen... Ondertussen zal je wel enige 'tijd' in voorarrest zitten, voordat alles tot op de bodem is uitgezocht. Pesterijen in de gevangenis zijn hoogstwaarschijnlijk. Welnu, ik ben geen slecht mens; dus doe niet mee aan deze keiharde vorm van 'maten'naaierij. Zelfs niet tegen Gipsy die een medeforummer een gangrape toewenst. Dit omdat deze oude knar geen tegenspraak duldt en weigert een verhaal uit verschillend perspectief te zien. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 17:44. |
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) Johan heeft goede connecties binnen de regering van Bolivia 2) Bolivia is minder corrupt geworden --------------------------------------------------- -> Dus zal het minder goed aflopen. Als Bolivia minder corrupt geworden is, dan zou het helemaal niet mogen uitmaken dat hij connecties heeft binnen de regering. Als hij via goede connecties vrij kan komen, bewijst dit net dat Bolivia wel corrupt is. |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja maar in Bolivia is boter te duur. Ze gebruiken versleten motorolie, dat laat de piston ook goed doorschuiven. Na een tijdje begint de joint de culasse wel te lekken.
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Banneling
|
Boliviaanse discojongeren na een royale portie drugsbonbons?
Van een clusterfuck gesproken. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 18:48. |
|
|
|
|
|
#296 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb een aantal jaren geleden een werk van Johan gekocht, omdat ik het mooi vond.
Ik ben er nog altijd even blij mee als toen ik het in ontvangst mocht nemen. Johan had destijds minstens het dubbele - wellicht eerder vijf keer zoveel - van de uiteindelijke verkoopprijs kunnen vragen, maar omdat-ie zo'n naïeve goedzak is heeft-ie zich eigenlijk door mij laten rollen.
|
|
|
#298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 15 december 2016 om 22:19. |
|
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ze helpen vooral zichzelf. Daarom alleen heb ik er nu deugd van dat hij met zijn kloten in de bak zit. Maak u geen zorgen, hij zit tussen zijn soort. Het type moraalpredikers �* la JB. -Volgens mij moet jij een hersenscan doen. Ik maak mij echt zorgen wat jij je omgeving allemaal aan kan doen- Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 22:35. |
|
|
|
|
|
|
#300 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|