Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2016, 13:23   #281
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Straffe kost...
Jij suggereert vunzigheid in hoofde van een forumgebruiker, en legt dan via omgekeerde bewijslast de mogelijkheid bij de door jou beschuldigde om zich vrij te pleiten ?
Het is niet aan mij om JB vrij te pleiten. Reeds in vorige posts mijn mening/argumenten gegeven. De laatste posts van Tomm snijden hout. Bijelkaar opgeteld vind ik het niet nodig om 'weer' in herhaling te vallen.

Info:

JB is mijn vriend niet. Ik heb wel eens via mijn prive account een mail gekregen waarin hij vroeg of het lager onderwijs in Suriname daadwerkelijk zo belabberd is als een statistiek aangaf en of ik dit kon nachecken. Het percentage dropouts van de lagere school is in Suriname alarmerend ; fors hoger dan Bolivia, maar dat daargelaten. Ik heb hem een mail met info over de situatie van Surinaams onderwijs en schooljeugd teruggestuurd. Meer niet.

Verder heb ik vaak met JB in clinch gelegen inzake onderwerp Venezuela. Dat is er wel eens hard aan toegegaan. Maar nooit op de man gespeeld.

'Beschuldiging':

(*)De manier hoe Gipsy reageert is sadistisch, en volstrekt hoor en wederhoor vreemd. Dit laatste is wel het minste wat je van een persoon van 69 jaar mag/moet verwachten.

Zoals reeds genoemd maak ik nu om deze reden (*) voor Gipsy een uitzondering - ben sinds 2008 forumlid - en speel nu op de persoon.

Dat Tomm en Eurosceptic verder op - geniale wijze - de vunzigheid van Gipsy op de hak nemen en verder uitbuiten is niet aan mij.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 13:50.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 14:03   #282
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Als ik goed naar dit kind kijk; is dit een dubbelbloed Thais/Europese hoerendochter ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 14:04.
Oud 15 december 2016, 14:09   #283
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Als ik goed naar dit kind kijk; is dit een dubbelbloed Thais/Europese hoerendochter ?
Vanwaar die hevige interesse? Staat er een reis naar Pattaya op je programma?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 14:59   #284
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tsja, in Europa doet men - vaak - apatisch als je naar de achtergrond-genen van een persoon vraagt.

Bijvoorbeeld, als ik aan een (2e generatie) Nederlandse Surinamer vraag wat er allemaal in hun bloed zit, dan worden ze -vaak- ziedend, en geven antwoorden als 'wat doet dat ertoe, waarlaat dat op en ik weet het niet !' Daar pas ik dan ook voortaan voor om zulke vragen te stellen..

Een Surinamer -uit Suriname- daarentegen doet altijd uitgebreid verslag, en vertelt hoe hun oma en opa endergelijke eruit zien en wat voor ras(sen) zij behoren. Surinamers -uit Suriname- zijn nieuwsgierige mensen als het om ras endergelijke gaat. Zeker omdat sinds ca. 15 jaar een sterke rassenvermenging plaatsvindt in Suriname.

Betreft hoerendochter, hier heb je een punt parcifal ! Wellicht door mij te grof in de mond genomen. Misschien kennen ze elkaar van de kerk en heeft die Aziatisch/Europees uitziende meid op Halloween zich in een fleurig pakje gestoken met button '59 PANG'.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 15:04.
Oud 15 december 2016, 16:44   #285
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij heeft waarschijnlijk een hormonale opstoot. Eerst fantaseert hij me als een vrouwenhandelaar en dat ik aan het minderjarig nichtje van mijn vrouw zit. Dat ik met Aziatische prostituees in bed duik en anaal gebruik en dan mijn vrouw HIV doorgeef.

Als ik die vulgariteiten negeer, vooral dat ik aan het nichtje aan mijn vrouw zou zitten volgens zijn fantasmes is het zeer verdacht (lees ik kan niet anders dan een pedofiel zijn).

Wat kan men daarop reageren?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 16:50   #286
parcifal
Banneling

Standaard

2

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 16:51.
Oud 15 december 2016, 16:50   #287
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Betreft hoerendochter, hier heb je een punt parcifal ! Wellicht door mij te grof in de mond genomen. Misschien kennen ze elkaar van de kerk en heeft die Aziatisch/Europees uitziende meid op Halloween zich in een fleurig pakje gestoken met button '59 PANG'.
Fijn dat je zelfs haar moeder blijkt te kennen, zelf ken ik mijn weg daar zo niet.
Overigens heb ik er niets op tegen dat ze in Thailand op die manier de toeristen entertainen, de Thai zijn zelf geen haar beter.

Allemaal nogal preuts en victoriaans gekissebis. Zolang ze meerderjarig is en het niet tegen haar zin, kan ze wat mij betreft zelfs een bus bejaarden per dag entertainen en het pingpong spel demonstreren en pretpap smullen tot haar buikje rond is.

Ieder dier zijn plezier.
Oud 15 december 2016, 16:58   #288
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
ik denk dat Frankenstein opgescheept zit met Surinaamse snoepjes Ping (8552) en Pong (14256) die er minder goed voorkomen, eerder harige donkerbruine worstelaarstypes en betreurt hij nu zijn gebrek aan fris vogelmateriaal.

Kan gebeuren, misschien tijd voor hem om naar Venezuela af te zakken, daar zijn wel wat propere kanaries te vangen tegenwoordig.
Oud 15 december 2016, 17:08   #289
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, Johan B is met zijn gat in de boter gevallen zoals al gezegd (wat handig is in zijn situatie) en zal ongetwijfeld verkwikt en uberfit terugkeren uit zijn 3 jaar Club Med - La Paz versie op kosten van de Boliviaanse belastingbetaler. (gesteld dat hij nog wil terugkeren, misschien heeft hij als jailbird eindelijk zijn ware aard gevonden)

Living the Gangsta life - Bollen Style.

Sinds Bernardo Bertolucci openhartig over de verkrachtingsscene gepraat heeft in de film "Last Tango in Paris" weten we inderdaad dat boter een goede vervanger van Vaseline is.

Laatst gewijzigd door dpg : 15 december 2016 om 17:08.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 17:18   #290
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 17:24.
Oud 15 december 2016, 17:20   #291
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hij heeft waarschijnlijk een hormonale opstoot. Eerst fantaseert hij me als een vrouwenhandelaar en dat ik aan het minderjarig nichtje van mijn vrouw zit. Dat ik met Aziatische prostituees in bed duik en anaal gebruik en dan mijn vrouw HIV doorgeef.

Als ik die vulgariteiten negeer, vooral dat ik aan het nichtje aan mijn vrouw zou zitten volgens zijn fantasmes is het zeer verdacht (lees ik kan niet anders dan een pedofiel zijn).

Heet van de naald:

Mocht jij in Suriname komen; dan ik het jou leven extreemzuur maken, met zware 'pesterijen' in de gevangenis tot gevolg.

Als ik met mijn -journalistieke- contacten tegen jou een smearcampagne begin in een Surinaams sensatieblad; dan is daar een hele goede kans van slagen toe.. Vervolgens licht ik een Belgisch dagblad in en het balletje gaat rollen.

In zo'n scenario - You are FUCKED. Letterlijk ! - EN uiteindelijk ook weer niet, nml het Surinaamse rechtsysteem is niet corrupt.

Belgische blanke pedofiel van 69 gepakt; zie je het voor je ? Je kop zal boven de vouw van de krant verschijnen met een zwart balkje. - Belgisch, Nederlands, Surinaams nieuws. - Er zal in het artikel staan dat alles is opgenomen op tape, en dus het bewijs van 'zigeuner' is geleverd.

Mijn argument zal zijn: 'tsja ik heb er niets mee te maken, enkel heb ik aan het belletje getrokken...' niet mijn probleem, ik heb er verder niets mee van doen...

Ondertussen zal je wel enige 'tijd' in voorarrest zitten, voordat alles tot op de bodem is uitgezocht. Pesterijen in de gevangenis zijn hoogstwaarschijnlijk.

Welnu, ik ben geen slecht mens; dus doe niet mee aan deze keiharde vorm van 'maten'naaierij. Zelfs niet tegen Gipsy die een medeforummer een gangrape toewenst. Dit omdat deze oude knar geen tegenspraak duldt en weigert een verhaal uit verschillend perspectief te zien.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 17:44.
Oud 15 december 2016, 17:45   #292
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Inderdaad. Een slimme drugstraffikant gaat zich als 50 plusser met zijn vrouw schuilhouden in het armste land van Zuid Amerika, in een sobere woning die al jaren is afbetaald. In het land met de zwaarste sancties ook, zeer slim.

Voor die 100 euro die maandelijks nodig is om te kunnen eten, is het uiteraard noodzakelijk dat er drugs worden geproduceerd

Niemand die zich vragen stelt bij de financiën van JB die perfect verklaard kunnen worden vanuit een legaal inkomen
Wie koopt er nu kunst van Johan Bollen??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 17:46   #293
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb het daar met Johan nog over gehad.
Ik dacht eerst dat heel deze draad zever was maar bij nader inzien dus toch waar. Arme Johan, natuurlijk geen drugssmokkelaar, maar inderdaad een beetje naïef, het enige forumlid dat ik echt kan appreciëren.

En te weten met wat ik al allemaal ben weggeraakt... en dat was dan echt wel m'n eigen fout en volledig zelfgezocht... het leven is niet eerlijk.
Maar goed, voor zover ik weet heeft Johan zeer goede connecties binnen de regering van Bolivië, en Bolivië is de laatste jaren veel minder corrupt geworden, dus het zal wel goed aflopen.
U spreekt zichzelf tegen:

1) Johan heeft goede connecties binnen de regering van Bolivia
2) Bolivia is minder corrupt geworden
---------------------------------------------------
-> Dus zal het minder goed aflopen.

Als Bolivia minder corrupt geworden is, dan zou het helemaal niet mogen uitmaken dat hij connecties heeft binnen de regering. Als hij via goede connecties vrij kan komen, bewijst dit net dat Bolivia wel corrupt is.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 17:52   #294
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Sinds Bernardo Bertolucci openhartig over de verkrachtingsscene gepraat heeft in de film "Last Tango in Paris" weten we inderdaad dat boter een goede vervanger van Vaseline is.
Ja maar in Bolivia is boter te duur. Ze gebruiken versleten motorolie, dat laat de piston ook goed doorschuiven. Na een tijdje begint de joint de culasse wel te lekken.
Oud 15 december 2016, 18:47   #295
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Boliviaanse discojongeren na een royale portie drugsbonbons?
Van een clusterfuck gesproken.

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 18:48.
Oud 15 december 2016, 18:50   #296
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Boliviaanse discojongeren na een royale portie drugsbonbons?

Het zal een goed bewaard geheim blijven:
Anonieme bieders...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 20:26   #297
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik heb een aantal jaren geleden een werk van Johan gekocht, omdat ik het mooi vond.

Ik ben er nog altijd even blij mee als toen ik het in ontvangst mocht nemen.

Johan had destijds minstens het dubbele - wellicht eerder vijf keer zoveel - van de uiteindelijke verkoopprijs kunnen vragen, maar omdat-ie zo'n naïeve goedzak is heeft-ie zich eigenlijk door mij laten rollen.

djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2016, 22:13   #298
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heet van de naald:

Mocht jij in Suriname komen; dan ik het jou leven extreemzuur maken, met zware 'pesterijen' in de gevangenis tot gevolg.

Als ik met mijn -journalistieke- contacten tegen jou een smearcampagne begin in een Surinaams sensatieblad; dan is daar een hele goede kans van slagen toe.. Vervolgens licht ik een Belgisch dagblad in en het balletje gaat rollen.

In zo'n scenario - You are FUCKED. Letterlijk ! - EN uiteindelijk ook weer niet, nml het Surinaamse rechtsysteem is niet corrupt.

Belgische blanke pedofiel van 69 gepakt; zie je het voor je ? Je kop zal boven de vouw van de krant verschijnen met een zwart balkje. - Belgisch, Nederlands, Surinaams nieuws. - Er zal in het artikel staan dat alles is opgenomen op tape, en dus het bewijs van 'zigeuner' is geleverd.

Mijn argument zal zijn: 'tsja ik heb er niets mee te maken, enkel heb ik aan het belletje getrokken...' niet mijn probleem, ik heb er verder niets mee van doen...

Ondertussen zal je wel enige 'tijd' in voorarrest zitten, voordat alles tot op de bodem is uitgezocht. Pesterijen in de gevangenis zijn hoogstwaarschijnlijk.

Welnu, ik ben geen slecht mens; dus doe niet mee aan deze keiharde vorm van 'maten'naaierij. Zelfs niet tegen Gipsy die een medeforummer een gangrape toewenst. Dit omdat deze oude knar geen tegenspraak duldt en weigert een verhaal uit verschillend perspectief te zien.
Wie gaat er nu naar Suriname buiten één of andere NGO luxe hoer (mannelijk en vrouwelijk) voor de centen op het einde van de maand. Ze helpen vooral zichzelf. Het type moraalpredikers �* la JB. Daarom alleen heb ik er nu deugd van dat hij met zijn kloten in de bak zit. Maak u geen zorgen, hij zit tussen zijn soort.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 15 december 2016 om 22:19.
Oud 15 december 2016, 22:32   #299
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wie gaat er nu naar Suriname buiten één of andere NGO luxe hoer (mannelijk en vrouwelijk) voor de centen op het einde van de maand. Ze helpen vooral zichzelf. Het type moraalpredikers �* la JB. Daarom alleen heb ik er nu deugd van dat hij met zijn kloten in de bak zit. Maak u geen zorgen, hij zit tussen zijn soort.
Wie gaat er nu naar Suriname buiten één of andere NGO luxe hoer (mannelijk en vrouwelijk) voor de centen op het einde van de maand. Ze helpen vooral zichzelf.

Ze helpen vooral zichzelf.

Daarom alleen heb ik er nu deugd van dat hij met zijn kloten in de bak zit. Maak u geen zorgen, hij zit tussen zijn soort.

Het type moraalpredikers �* la JB.

-Volgens mij moet jij een hersenscan doen. Ik maak mij echt zorgen wat jij je omgeving allemaal aan kan doen-

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 december 2016 om 22:35.
Oud 15 december 2016, 22:42   #300
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie gaat er nu naar Suriname buiten één of andere NGO luxe hoer (mannelijk en vrouwelijk) voor de centen op het einde van de maand. Ze helpen vooral zichzelf.

Ze helpen vooral zichzelf.

Daarom alleen heb ik er nu deugd van dat hij met zijn kloten in de bak zit. Maak u geen zorgen, hij zit tussen zijn soort.

Het type moraalpredikers �* la JB.

-Volgens mij moet jij een hersenscan doen. Ik maak mij echt zorgen wat jij je omgeving allemaal aan kan doen-
Ik heb een hekel dat gewone soort jij tegen me zegt. Voor u is het u. Je ne vous ai pas donné la permission de me tutoyer. Leer uw plaats kennen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be