![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. qu'importe .. teijo y est, teijo y reste ..
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 januari 2018 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister
|
![]() ALLES DRAAID OM GELD
Gans de geschiedenis door werden op onze gronden oorlogen uit gevochten door vreemde mogendheden, waarschijnlijk is het nu weer het geval. Om de inzet: wat EU al of niet moet met de Vreemdelingen industrie die blijvend steeds VEEEEEL meer geld eist!!! Als men merkt dat “wie” handelt tegen de mensenhandel, volgens de wetten wil handelen en het illegaal net werk wil bestrijden…..>>> word zijn integriteit verwoest. De vreemdelingen industrie die leeft op de chaos van de mensen handel die zo miljarden toegestopt krijgt van onze staat/stad enz. Zo zijn ze er in geslaagd via voor namelijk linkse belangen groepen allerhande vele “verdoken STAATS instellingen” uit de grond te stampen die financieel leven op subsidie ten gevolge de mensenhandel. Hypocriet heeft men het over de maffia praktijken van mensensmokkelaars.......om zelf geld stromen naar zich toe te trekken! Veel van die verdoken staatsinstellingen-belangengroepen zijn of worden gesteund door Franstalig links in Brussel en Wallonië. Vandaar dat de aanval ingezet werd van uit Franstalige linkse hoek. Met en discriminerende aanval van de Franstaligen die steevast ons voor Nazi’s klasseren, Nazi’s als standaard terminologie gebruiken voor alle mensen die leven op Vlaamse bodem en Nederlandstalig zijn De aanval op Francken werd dan ook zo ingezet, met de prijs in en Franstalige krant voor “Francken in nasi uniform” Fotoshop van extreem linkse Ecolo jongeren. Nadien en er op aansluitend werd terug door een Franstalige NGO de foltertoestand gelanceerd. Want dat folteren sluit aan bij nasi gedrag, moet de perceptie van Nasi versterken. Het is eigen aan linkse oorlog strategie om de integriteit van andersdenkenden te vernietigen. En dat is wat hier nu gebeurd. Doelbewust de integriteit vernietigen door hypocriet “het” steeds weer hersen spoelend te blijven verkondigen voor pers en TV die het spel meespelen, met de er aanklevende perceptie van Nasi en folteren….. Het is totaal onbegrijpelijk dat CD&V, open VLD, om het electoraal belang het steeds weer toelaten dat de Franstaligen discrimineert ons als Nazi’s bestempelen. Men preekt werk, werk, werk maar de regio die voor het meeste werk zorgt word steeds weer besmeurd door Franstaligen met beschuldiging van nazi toestanden. Vandaag vraagt Franstalig cdH ontslag van Francken….. Misschien moet NVA er inderdaad de stekker uittrekken. Want blijkbaar word de wil om van NVA… niet gewaardeerd door al de particratie partijen en vinden ze het normaal al van voor de aanvang van deze regering de NVA aan te vallen voor iedere beweging die ze maakten! Ja, NVA stap er uit, en laat de bevolking via verkiezing kiezen wat wij in dit land willen. Kiezen, In plaats van steeds weer de opgedrongen eigenbelang politieke toestanden van machtswellustig partijen te moeten slikken en ondergaan. Nog beter zou zijn, een referendum over de vreemdelingen industrie! Ps: Mijn grootvader zijn broer heeft zich begin 1900 ooit gevestigd in Wallonië regio Marche-en-Famenne om te boeren. Toen hij in pensioen ging is hij terug naar Vlaanderen komen wonen omdat hij de vijandigheid en de verwijten beu was ondanks zijn jaren lange inzet van goede wil ten aanzien van de plaatselijke bevolking. Ik ging daar veel op verlof, maar steeds was er inderdaad de vijandigheid en kreeg ook ik en ook hij verwijten naar het hooft geslingerd “Sale Flamande en enfant de nazi's” van de plaatselijke Franstaligen als ik met de tractor passeerde ( tractor die ze herkenden als die van mijn oom) Franstaligen die het niet blijkbaar nooit konden pruimen dat de broer van mijn grootvader daar als Vlaming afkomstig een grote boerderij gekocht had! Weet: >>Hier spreekt men Nederlands<< is voor de Nederlanders bedoeld, NIET voor de Vlamingen!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 januari 2018 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten zijn de enige bezetters van wat België (nu) is de Duitsers en de Spanjaarden (na de afkondiging van het Plakkaat der Verlatinghe). Al de rest waren vorsten die legitiem over de zuidelijke Nederlanden heersten. Ja, ook Willem I, koning der Nederlanden. Tenzij u natuurlijk de legitimiteit van het Congres van Wenen in vraag trekt. Dan had ik wel geweten welke redenen u daartoe hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Jouw herhalingen klinken wel enorm afgezaagd... Zeg gewoon dat de Belgische partijen totaal geen rekening houden met de Vlamingen; je zou minder liegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() Er zou nog een kleine kans bestaan (als het al niet veel en veel te laat zou zijn) dat Vlaanderen het systeem wel draaiend zou weten te houden; met la Belgique weten we nu al dat alles op termijn om zeep gaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot daar de weerklank die dergelijke plannen vindt bij de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten ze de gemeenteraadsverkiezingen laten samenvallen met de Europese verkiezingen om de 5 jaar en laat regionale verkiezingen doorgaan wanneer het nodig is met een maximumtermijn van 5 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenveel als de andere partijvoorzitters, dat is hier heus niet het punt waarop men ze kan evalueren. Dit was gewoon een boksmatch, die de politiek toeliet om zich te profileren en de pers toeliet om extra gazetten te verkopen. Al de rest is binnen minder dan één week volkomen vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een grote meerderheid van de bevolking, zelfs in Wallonië, waar hij samen met Jambon op héél veel sympathie kan rekenen.
Dat steekt eh ?? ![]() ![]()
![]() |
#300 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welke voorzitter geeft nu het premierschap op voor een Europees commissarispostje ? ![]() |
|
![]() |
![]() |